Деловодна информация
4147Институт по информационни и комуникационни технолигии при БАН
147 25/02/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
25/02/2021 (дд/мм/гггг)
04147-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН 175905727
ул. акад. Георги Бончев, бл. 25А
София BG411 1113 България
проф. дмн Галя Ангелова +359 29796611
zopiict@bac.bg +359 29807273

Интернет адрес/и

https://sop.bg/iict.bas-739

https://sop.bg/iict.bas-739/proceduri-20-1-zop/a1-0006162.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

научна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ПРИНАДЛЕЖНОСТИ ЗА ОФИСА, КАСЕТИ С ТОНЕР И ДРУГИ ЗА НУЖДИТЕ НА ИИКТ-БАН“
30125100      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали, принадлежности за офиса, касети с тонер и други за нуждите на ИИКТ-БАН, разделен в две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция (Лот) № 1: “Доставка на оригинални или еквивалентни касети с тонер”;
Обособена позиция (Лот) № 2: “Доставка на канцеларски материали, принадлежности за офиса, копирна хартия и други, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
150000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

“Доставка на оригинални или еквивалентни касети с тонер” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ул. акад. Георги Бончев, бл. 2

Доставка на оригинални или еквивалентни касети с тонер.
Под „оригинални” консумативи (касети с тонер и други) се разбират такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната търговска марка техника или от оторизирани от него лица и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката предоставена от производителя на печатащото или копиращото устройство.
Под „еквивалентни” на оригиналните консумативи (касети с тонер и други) се разбират такива, които са фабрично нови, неупотребявани, произведени са от лица, различни от производителя на съответната търговска марка техника и при използването, на които също се запазва гаранцията на техниката предоставена от производителя на печатащото или копиращото устройство. В случай, че участникът предлага еквивалентни на оригиналните консумативи, то той трябва да представи писмено доказателство, че производителят на еквивалентния консуматив има оторизация (права) от производителя на печатащото или
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА гаранционен срок на касетите с тонер, предлагани и доставяни от участника    5
предложена търговска отстъпка от участника    15
Цена
80
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В техническата спесификация към документацията за участие са посочени артикуливе включени в лот 1.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, принадлежности за офиса, копирна хартия и други, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197643      
30197321      
30192160      
30237380      
39241200      
30197220      
22852000      
22852100      
30197200      
30197210      
30192130      
30192133      
30192132      
30192121      
30192125      
30124400      
30197100      
30197320      
30192800      
22851000      
30199600      
30199230      
30199710      
22600000      
30192111      
30234600      
30197330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ул. акад. Георги Бончев, бл. 2

Предметът на поръчката за лот 2 включва доставка само на стоки, които не са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА срок за изпълнение на рекламация на качеството на всички стоки, предлагани и доставяни от участника    5
предложена от участника търговска отстъпка    15
Цена
80
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В техническата спецификация към документацията за участие са подробно описани всички артикули включени в лот 2.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 060-143226 (напр. 2015/S 123-123456)   и  966882 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
01 РОП/2021    1   „Доставка на оригинални или еквивалентни касети с тонер“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/01/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ 98 ООД 121798467
бул. Стиняково № 39А
София BG411 1113 България
sofiaoffice@roel-98.com +359 29461920
https://roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

50000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
19.12.2022 11:35 ч. :  02 РОП/2021 служебно вписване
затвори
 История 02РОП    2   “Доставка на канцеларски материали, принадлежности за офиса, копирна хартия и други, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АДВАНСЕД БИЗНЕС СИСТЕМИ ЕООД 831536250
ул. АКАД. ГЕОРГИ БОНЧЕВ бл.8
София BG411 1113 България
absltd@interbgc.com +359 29797025
http://absltd-bg.com +359 29797026
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1113 България
zop@cpc.bg +359 29356113
www.cpc.bg +359 29356113
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/02/2021 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва