Деловодна информация
1449
12-25 17/12/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
17/12/2020 (дд/мм/гггг)
01449-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Омбудсман на Република България 131436477
София, ул. Георг Вашингтон №22
София BG411 1202 България
Любомир Калинов +359 29267994
l.kalinov@ombudsman.bg +359 28106910

Интернет адрес/и

https://www.ombudsman.bg/

https://www.ombudsman.bg/profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Обществен защитник

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“, във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление
51612000      JA02, JA03, JA19, JA20
Услуги

„Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“, във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ и включва три обособени позиции: ОП 1.Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система.“ Тя включва дейностите по разработването и внедряването на интегрирана система и провеждане на обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система. В отделна обособена позиция (Обособена позиция 2) е предвидено възлагането на провеждане на тест на електронната система, което да се реализира от различен от доставчика на системата изпълнител. Обособена позиция 3 е закупуване на техническо оборудване.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
138196      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система.“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул Георг Вашингтон №22

Обособена позиция включва изпълнението на два отделни елемента: разработване и внедряване на електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система. Разработването и внедряването на електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана включва и гаранционна поддръжка на системата за срок не по-кратък от 3 (три ) години и извънгаранционна поддръжка за срок 5 (пет) години.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Техническа оценка с относителна тежест    70
Финансова оценка с относителна тежест    30
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“

В обособена позиция № 1 се включва изпълнението на два отделни елемента:
- разработване и внедряване на електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана и
- обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система.
Необходимостта от обединяване на тези две поддейности в една обособена позиция е свързана с естеството на поръчката.

II.2) Описание 1

Тест на електронната система за управление работата на администрацията на омбудсмана 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул. Георг Вашингтон 22

Тест на електронната система за управление работата на администрацията на омбудсмана.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“

Възложителят ще възложи настоящата обособена позиция чрез определяне на икономически най-изгодната оферта при критерий за възлагане на позицията „най-ниска цена.“

II.2) Описание 1

Доставка на техническо оборудване - 3/три/ броя мултифункционални устройства. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Георг Вашингтон №22

Ззакупуване на техническо оборудване: 3 (три) броя мултифункционални устройства.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“

Възложителят ще възложи настоящата обособена позиция чрез определяне на икономически най-изгодната оферта при критерий за възлагане на позицията „най-ниска цена.“
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 114-277037 (напр. 2015/S 123-123456)   и  982157 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДЮЛ-64/26.11.2020    1   Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/11/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДСС - Попов, Арнаудов и партньори ДЗЗД 177461801
София, ул. Баку №5А, ет.6
София BG411 1700 България
office@dssolutions.bg +359 28581901
https://%20www.dssolutions.bg +359 28581903
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Адвокатско дружество Попов, Арнаудов и партньори 175382262
общ. Столична, кв.КРИВА РЕКА,ул.ДАСКАЛ МАНОЛ, № 1, вх. Г, ет. 6, ап. 47
София BG411 1606 България
office@popovarnaudov.bg +359 28581901
www.popovarnaudov.bg +359 28581903
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Дигитални и софтуерни решения ЕООД 204428477
Столична, гр. София, район Лозенец, бул. Черни връх 40, бл. 46, ет. 7
София BG411 1407 България
office@dssolutions.bg +359 28581901
https://%20www.dssolutions.bg +359 28581903
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
233152      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

131578      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   Тест на електронната система за управление работата на администрацията на омбудсмана.
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДЮЛ 65 ОТ 30.11.2020 Г.    3   Доставка на техническо оборудване - 3/три/ броя мултифункционални устройства. Доставката на оборудването включва и гаранционна поддръжка за срок не по- кратък от 3(три) години.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/11/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
София р-н Изгрев ул Тинтява 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
https://www.kontrax.bg/bg/ +359 29609777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
14556      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6618      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
София бул Витоша 18
София 1000 България
pcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП срокът е 10 дневен от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренция
София бул Витоша 18
София 1000 България
pcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/12/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва