Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП с две обособени позиции |
2020 - ОП - 20 |
30192000 |
|
|
Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Общинска администрация - Провадия и Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги, тефтери, хартиени торби, календари, канап, пликове и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
8426.37 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Общинска администрация – Провадия |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22814000 22813000 22817000 22852000 22852100 30145100 30197220 30197130 30199792
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
доставката се извършва до сградата на Общинска администрация - Провадия, гр. Провадия, ул. Дунав №39 | В рамките на обособената позиция се предвижда периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Общинска администрация - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги, тефтери, хартиени торби, календари, канап, пликове и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка 20
|
|
80
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания – Провадия |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22813000 22814000 22852000 22852100 30197130 30197220 30199500
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
доставките се извършват до сградата на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия, гр. Провадия, ул. Янко Сакъзов №2 | В рамките на обособената позиция е предвидено извършване на периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доствка 20
|
|
80
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|