Деловодна информация
00322
92-00-737 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
15/06/2020 (дд/мм/гггг)
00322-2020-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ 000235920
бул.България 41
Кърджали BG425 6600 България
Веселина Тихомирова +359 36167304
obshtinakardzhali@kardjali.bg +359 36162968

Интернет адрес/и

www.kardjali.bg

https://www.kardjali.bg/?pid=3,pk_1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kardjali.bg/?pid=3,pk_1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на материали и консумативи, дидактически материали /учебна литература, помагала, учебни и спортни пособия, игри и др./, сценични облекла и аксесоари, оборудване и обзавеждане и хранителни про
22000000      
Доставки

Основна цел на проекта е създаване на условия за социално включване на деца от маргинализираните групи чрез подобряване на достъпа им до качествено образование.
Специфичните цели на проекта са:
-повишаване на качеството на образованието в пет детски градини в малки населени места, намиращи се на територията на МИГ "Стамболово –Кърджали 54" и чрез подобряване на достъпа до предучилищното образование в малките населени места да се намали броя на необхванатите и на отпадащите от предучилищно образование деца. Целева група на проекта 130 деца, които се обучават в петте детски градини -партньори и 260 родители.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
137869.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
5

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски и офис материали, необходими за изпълнението на дейностите по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Детска градина "Мечо Пух" в с. Чифлик; Детска градина "Слънчев рай" в с. Перперек; Детска градина "Славейче" в с. Широко поле; Детска градина "Мики Маус" в с.Стремци; Детска градина "Кокиче" в с.Мост;

Тиксо – лепяща лента 12 мм/33 м -25 бр;
Тиксо, двойнолепящо-20 бр.
Картон бял -100 бр.
Картон цветен-100 бр.
Блок за рисуване-180 бр.
Фулмастери 24 цвята-60 бр.
Маркери за бяла дъска – 4 цвята-10 бр.
Класьори – 75 мм -25 бр.
Джобове за документация – А4 /100 бр. в пакет/-5 бр;
Папки за документи – пластмасови /50 бр./-25 бр.
Хартия – принтерна /пакет-30 бр.
Тонер касета за лазерен принтер-цветни и черни-24 бр.
Коркови дъски 60х90 см., с дървена рамка-5 бр.
Пинчета за коркова дъска /пакет/-10 бр.
Грамоти-58 бр.
Хартия цветна/ комплект/ А4 250 листа-50 бр.
Картон цветен 65/92 -75 бр.
Гланцово блокче А4-250 бр.
Картонен лист А 4 – 250 листа -80 бр.
Флумастери -24 цвята-56 бр.
Принтерна хартия А4 /пакет/-30 бр.
Острилки пластмасова с резервоар двойна Ф 8 11 мм различни цветове-25 Бр.
Лепило-30 бр.
Класьори –А4 5 см -25 бр.
Папки за документи - пластмасови /50 бр./- 2 бр.
Джобове за документация А4 -100 бр. /пакет/- 5 бр.
Грамоти-56 бр.
Принтерна хартия /пакет/-30 бр.
Грамоти-36 бр.
Класьори – А4 5 см-10 Бр.
Класьори – А4 5 см-15 бр.
Грамоти-60 бр.
Принтерна хартия /пакет/-20 бр.
Критериите по-долу
 
ДА срок за доставка    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
цена    60
II.2.6) Прогнозна стойност
7807.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо детство”, финансиран по процедура BG05M2ОP001-3.011 „Подкрепа за предучилищното възпита

II.2) Описание 1

„Доставка на дидактически материали /учебна литература, помагала, учебни и спортни пособия, игри и др./, необходими за изпълнението на дейностите по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Детска градина "Мечо Пух" в с. Чифлик; Детска градина "Слънчев рай" в с. Перперек; Детска градина "Славейче" в с. Широко поле; Детска градина "Мики Маус" в с.Стремци; Детска градина "Кокиче" в с.Мост;

Диск DVD приказки 5 броя
Магнитен театър 1 брой
Дървени магнитни букви комплект 5 броя
Книжки с художествена литература за деца 120 броя
Весела азбука – пъзели с картонена подложка 15 броя
Помагала по БЕЛ „Уча се да пиша“ 100 игри за света и буквите 20 броя
Образователни игри уча се да пиша 10 броя
Интерактивна игра – Пчеличка – програмируема играчка 5 броя
Енциклопедии – за света, за планетата Земя, за животните, за морета и океани 30 броя
Кожен албум за снимки 5 броя
Пъзели с меки части – числа, букви, животни 25 броя
Колекция с цветя и облачета 5 броя
Направи сам приказка 5 броя
Платно за рисуване – руло 10 метра- дължина и ширина 0,85 см 5 броя
Рамки 56 броя
Моделин – 10 цвята 56 броя
Пластелин – 18 цвята 56 броя
Темперни бои за платна комплект 56 броя
Акрилни бои комплект 10 цвята 56 броя
Бои за ръце 56 броя
Тампони – 4 цвята 56 броя
Четки за рисуване 100 броя
Акварелни бои 24 цвята 56 броя
Дъска за моделиране, ножче и шпатула 56 броя
Палитра за бои 56 броя
Креп хартия – цветна 50 броя
Шапки брандирани 26 броя
Кожен фото албум 5 броя
Дискове ДВД с фолклорна музика на етносите 15 броя
Кожен албум за снимки 3 броя
Тематични табла по музика 3 броя
Рамки за хербарий 60 броя
Велурена хартия за хербарий 60 броя
Енциклопедия за билките в България 5 броя
Топки футболни 25 броя
Въжета за скачане 25 броя
Федерболи 25 броя
Чували за скачане 25 броя
Тунел за приключения – размер /см-280 ф 45 5 броя
Книжка с художествена литература за деца -твърди корици 60 броя
Книжка с художествена литература за деца твърди корици 60 броя
Правилната последователност на картинките 10 броя
Образователна игра Овощна градина 10 броя
Колекция Плодове и зеленчуци 5 броя
Поно от текстил-Дървото и четирите сезона 5 броя
Комплект фигури „Професии“ 5 броя
Препятствие –модул за психомоторни игри 25 броя
Магнитна здравословна храна с меню 10 броя
Магнитна пирамида за здравословните дейности 10 броя
Критериите по-долу
 
ДА срок на доставка    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
цена    60
II.2.6) Прогнозна стойност
26836.76      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо детство”, финансиран по процедура BG05M2ОP001-3.011 „Подкрепа за предучилищното възпита

II.2) Описание 1

Доставка на хранителни продукти, необходими за изпълнението на дейностите по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо детство”, 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Детска градина "Мечо Пух" в с. Чифлик; Детска градина "Слънчев рай" в с. Перперек; Детска градина "Славейче" в с. Широко поле; Детска градина "Мики Маус" в с.Стремци; Детска градина "Кокиче" в с.Мост;

1 Брашно-пълнозърнесто кг 25
2 Яйца-S 150 бр.
3 Захар кг 10
4 Краве масло кг 5
5 Сметана - флакон 5 бр.
6 Кисело мляко-3,6% по БДС кофичка -370 г 50бр.
7 Прясно мляко-пастьоризирано по БДС 15
8 Кашкавал от краве мляко –вакуумирано по БДС на кг 5
9 Сирене-краве по БДС на кг 5
10 Растително масло-слънчогледово олио-ПВС -1л 10
11 Кори точени – 400 г пакет 25 бр.
12 Колбас по БДС кг 10
13 Зеленчуци кг 25
14 Сол -пакет 5бр.
15 Нишесте пакет 5бр.
16 Грис пшеничен - пакет 5бр.
17 Ядки - различни кг. 10
18 Мармалад - буркан 5бр.
19 Сушени плодове кг. 5
20 Набухватели - пакет 50бр.
21 Мед – 400 г -буркан 5бр.
22 Какао – 50 г/кутия 10бр.
23 Шоколад - кофичка 5
Критериите по-долу
 
ДА срок за доставка    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
цена    60
II.2.6) Прогнозна стойност
968.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо детство”, финансиран по процедура BG05M2ОP001-3.011 „Подкрепа за предучилищното възпита

II.2) Описание 1

„Доставка на сценични облекла и аксесоари, необходими за изпълнението на дейностите по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Детска градина "Мечо Пух" в с. Чифлик; Детска градина "Слънчев рай" в с. Перперек; Детска градина "Славейче" в с. Широко поле; Детска градина "Мики Маус" в с.Стремци; Детска градина "Кокиче" в с.Мост;

Кукли- Петрушки-25 бр.
Перуки-25 бр.
Шапки разноцветни – джуджета, клоуни, елфи-25 бр.
Плетени кошници – 5 бр.
Кошница от върба с размер М
Театрални костюми-50 бр.
за момчета и момичета
Комплект бои за лице 10 цвята -5 бр.
Кукли за театър на маса – плюшени - /комплект/-10 бр.
Театрални шапки-50 бр.
Маски на различни животни -50 бр.
Брандирани ранички-26 бр.
Тениски – брандирани-26 бр.
5-6 г. – 116 см.
6-7 г. – 122 см
Шапки – брандирани-26 бр.
Керамични съдове-120 бр.
Стъклени съдове-120 бр.
Бяла и червена прежда- акрил гранка 28/2-10 бр.
Бяла и червена прежда- макраме 3 мм Х 25 м.-10 бр.
Прежда – различни цветове-100 бр.
Комплект за засаждане на растения-5 бр.
Балони- обикновени – Gemar 10 цвята -шарени, латекс, пастел 25 бр. 26 см.-500 бр.
Балони с хелий – 100 бр. стандартен размер В 85001-300 бр.
Къщичка за птици-25 бр.
Блажна боя – различни цветове-25 бр.
Разредител за блажна боя- 5 бр.
Цветя – разсад комплект-50 бр.
борчета/туи-50 бр.
Лейки-25 бр.
Лопатка-25 бр.
Кирка-5 бр.-
Декоративни храсти-100 бр.
Градинарски ръкавици за деца и родители-120 бр.-
Изкуствена зелена трева - в м.-25
Боя за яйца-25 бр.
Флагчета-500 бр.
Свещи - /комплект /-10 бр.
Валяк за декорация комплект-5 бр.
комплект за рисуване -10 бр.
Пистолет за силикон-5 бр.
Ножички зиг –заг-50 бр.
С 200 лепило-50 бр.
Станчета-56 бр.
Шнур – памучен чиле 85 м.-50
Щипки комплект 7 бр.-10
Панери-56 бр.
Брандирани ранички-26 бр.
Тениски – брандирани-26 бр.
5-6 г. – 116 см.
6-7 г. – 122 см
Български народни носии- момчета
5-6 г. – 116 см -10 комплекта
6-7 г. – 122 см. -10 комплекта
Български народни носии- момичета
5-6 г. – 116 см -9 комплекта
6-7 г. – 122 см. -9 комплекта
Турски фолклорни носии –момчета-
5-6 г. – 116 см -9 комплекта
6-7 г. – 122 см. -9 комплекта
Турски фолклорни носии –момичета-
5-6 г. – 116 см -9 комплекта
6-7 г. – 122 см. -9 комплекта
Ромски фолклорни носии –момчета-
5-6 г. – 116 см -9 комплекта
6-7 г. – 122 см. -9 комплекта
Ромски фолклорни носии –момичета-
5-6 г. – 116 см -9 комплекта
6-7 г. – 122 см. -9 комплекта
Детски дайрета-18 бр.
Детски маракаси-72 бр.
Детски барабани-18 Бр.
Детски кастанети-72 бр.
Детски ксилофон-18 бр.
Брандирани ранички-26 бр.
Тениски – брандирани-26 бр.
5-6 г. – 116 см.
6-7 г. – 122 см
Шапки – брандирани-26 бр.
Цвички – черни и бели-72 бр.
Размер – 30 и 32
Бели чорапогащници-36 бр.
Размер S
Бели къси чорапи – за момчета-36 бр.
Размер – 30 и 32
Балони с хелии-150 бр.
Панделки - бяла и червена-36 бр.
Конфети-15 бр.
Брандирани ранички-26 бр.
Тениски – брандирани-26 бр.
5-6 г. – 116 см.
6-7 г. – 122 см
Шапки – брандирани-26 бр.
Непромокаеми одеала-60 бр.
Кожен фото албум -5 бр.
Торбички за съхранение на билки-60 бр.
Кошнички за събиране на билки-60 бр.
Критериите по-долу
 
ДА срок за доставка    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
цена    60
II.2.6) Прогнозна стойност
45938.26      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо детство”, финансиран по процедура BG05M2ОP001-3.011 „Подкрепа за предучилищното възпита

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване и обзавеждане, необходими за изпълнението на дейностите по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо детс 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
39000000      
39200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Детска градина "Мечо Пух" в с. Чифлик; Детска градина "Слънчев рай" в с. Перперек; Детска градина "Славейче" в с. Широко поле; Детска градина "Мики Маус" в с.Стремци; Детска градина "Кокиче" в с.Мост;

Лаптоп-5 бр.
Проектор -5 бр.
Бяла дъска – двустранна на колелца -5 бр.
90х120 см
Дидактични шкафове-5 бр.
Размери (см.): 300х45
Материал: ЛПДЧ
Шкаф/гардероб за съхранение на костюмите-5 бр.
Размери (см.): 100х50
Мултифункционално устройство-6 бр.
Декори-5 бр.
Пано за декор с отвор с плат американ 100% памук
параван за куклен театър-5 бр.
Размери: 144 х 90 см
Материали: дърво и текстил
Къщичка за драматизация-5 бр.
Материал: Дърво, плат Размери (см.): 87 x 168
Закачалки за дрехи-100 бр.
Цифров фотоапарат-5 бр.
20.0 MPx мин.
Малки модулни масички-20 бр.
Размери (см.): 68х74
Столчета-50 бр.
Меки възглавници-30 бр.
40 х 40 см
Стативи -56 бр.
Дидактични шкафове-5 бр.
Размери (см.): 300х45
Материал: ЛПДЧ
Малки модулни масички-15 бр.
Размери (см.): 68х74
Столчета-40 бр.
Изложбен кът размери 300/25/180 композиция-5 бр.
Озвучителна уредба с микрофон-3 бр.
Гардероб за носии-3 бр.
Дидактичен шкаф за материали-3 бр.
Закачалки комплект-50 бр.
ДВД-5 бр.
Подвижна площадка по БДП за двора-5 бр.
Дидактични шкафове-5 бр.
Размери (см.): 300х45
Материал: ЛПДЧ
Малки модулни масички-25 бр.
Размери (см.): 68х74
Столчета-60 бр.
Критериите по-долу
 
ДА срок за доставка    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
цена    60
II.2.6) Прогнозна стойност
56319.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0114-C01 за изпълнението на проект „ЗАЕДНО-За щастливо детство”, финансиран по процедура BG05M2ОP001-3.011 „Подкрепа за предучилищното възпита

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Обособена позиция №1 -Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата. Под дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката следва да се разбира доставка на канцеларски и офис материали идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация. При изследване на опита на участниците за изпълнение на дейности с предмет, идентичен и сходен с предмета на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да докажат, по предвидения в закона начин, изпълнение на дейности, които са свързани с доставка на канцеларски и офис материали, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация. Обособена позиция №2 -Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата. Под дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката следва да се разбира доставка на дидактически материали /учебна литература, помагала, учебни и спортни пособия, игри и др./, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация. При изследване на опита на участниците за изпълнение на дейности с предмет, идентичен и сходен с предмета на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да докажат, по предвидения в закона начин, изпълнение на дейности, които са свързани с доставка на дидактически материали /учебна литература, помагала, учебни и спортни пособия, игри и др./, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация; Обособена позиция № 3 -Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата. Под дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката следва да се разбира доставка на сценични облекла и аксесоари, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация. При изследване на опита на участниците за изпълнение на дейности с предмет, идентичен и сходен с предмета на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да докажат, по предвидения в закона начин, изпълнение на дейности, които са свързани с доставка на сценични облекла и аксесоари, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация; Обособена позиция № 4-Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.Под дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката следва да се разбира доставка на оборудване и обзавеждане, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация. При изследване на опита на участниците за изпълнение на дейности с предмет, идентичен и сходен с предмета на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да докажат, по предвидения в закона начин, изпълнение на дейности, които са свързани с доставка на оборудване и обзавеждане, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация;Обособена позиция №5-Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.Под дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката следва да се разбира доставка на хранителни продукти, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация. При изследване на опита на участниците за изпълнение на дейности с предмет, идентичен и сходен с предмета на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да докажат, по предвидения в закона начин, изпълнение на дейности, които са свързани с доставка на хранителни продукти, идентични или сходни с артикулите, изброени в техническата спецификация.Продължава в раздел VI.3.Допълнителна информация.

При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, част IV, раздел В. Технически и професионални способности, т.1б с посочване на стойностие, датите и получателите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще отстрани от участие участник, който е: обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; лишен е от правото да упражнява дейност, свързана с извършване на доставки на стоки предмет на настоящата поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието; доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Кърджали, сградата на Община Кърджали, етаж 4, стая 408.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

;Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, като за „Месо и месни продукти, риба, яйца” и „Мляко и млечни продукти, майонеза, маргарин”, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти от животински произход.
На основание чл.104, ал.2 от ЗОП оценката на техническите и ценови предложения на участниците ще се извърши преди провеждане на предварителния подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва