Деловодна информация
00842
12-08-19 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
13/06/2020 (дд/мм/гггг)
00842-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златица 000776464
пл.Македония № 1
Златица BG412 2080 България
Ива Петрова - ст. юрисконсулт +359 72860201
ob_zlatica@mail.bg +359 72860202

Интернет адрес/и

www.zlatitsa.bg

http://www.zlatitsa.bg/профил-на-купувача-обществени-поръчк/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.zlatitsa.bg/извършване-на-ремонт-поддържане-дост/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на ремонт, поддържане, доставка и подмяна на резервни части и аксесоари за автомобили на Общинска администрация и общински звена, по обособени позиции"
50100000      
Услуги

С изпълнението на поръчката се цели избор на изпълнител, който да поддържат в изправно техническо състояние автомобилите и специализираната техника, собственост на община Златица. Техническо обслужване на МПС - извършва се след изминаване на определен пробег, определен от фирмените стандарти на производителя. Текущи и аварийни ремонти на МПС - извършват се при установена в резултат на техническото обслужване или на периодичен технически преглед при необходимост, както и в следствие на възникнали аварии. Технически прегледи на МПС - извършват се за установяване състоянието на основните възли и системи, осигуряващи безопасността на движение на автомобилите. Доставка и монтаж на резервни части, гориво-смазочни материали и други консумативи, свързани с изброените дейности. Извънгаранционното сервизно обслужване /поддръжка и ремонт на МПС се извършва, съгласно списък на автомобилите приложен към документацията за обществената поръчка. Пълно описание се намира в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Периодично техническо обслужване, текущ и основен ремонт, автотенекеджийски и бояджийски услуги, включително доставка и подмяна на резервни части, .... продължава в Част II.2.4. от този Раздел II.2. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
50110000      
34300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Сервизна/и база/и на Изпълнителя.

Продължава от Част II.2.1. от този Раздел II.2..... консумативи и смазочни материали на леки и лекотоварни автомобили собственост на община Златица и общинските звена“ . Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на техническо обслужване, текущ и основен ремонт, автотенекеджийски и бояджийски услуги, включително доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали на леки и лекотоварни автомобили собственост на община Златица. Включените в обособена позиция № 1 превозни средства са описани в Списък на МПС за Обособена позиция № 1. Пълно описание на дейностите включени в предмета на обособената позиция се намират в Техническата спецификация, явяваща се неразделна част от обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодично техническо обслужване, текущ и основен ремонт, автотенекеджийски и бояджийски услуги, включително доставка и подмяна на резервни части, ....продължава в Част II.2.4. от този Раздел II.2. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
50110000      
34300000      
50000000      
50800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Сервизна/и база/и на Изпълнителя.

продължава от Част II.2.1 от този Раздел II.2. .... консумативи и смазочни материали на автобуси, товарни и специализирани служебни автомобили на община Златица и общинските звена”. Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на техническо обслужване, текущ и основен ремонт, автотенекеджийски и бояджийски услуги, включително доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали на автобуси, товарни и специализирани служебни автомобили на община Златица. Включените в обособена позиция № 2 автомобили и специализирана техника са описани в Списък на МПС за Обособена позиция № 2. Пълно описание на дейностите включени в предмета на обособената позиция се намират в Техническата спецификация, явяваща се неразделна част от обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците в обществената поръчка.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изискване: Участникът да разполага със сервизна база, разполагаща със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката/съответната обособена позиция/, както следва:
За Обособена позиция № 1
- стенд за регулиране на преден и заден мост;
- спирачен стенд;
- подемник за ремонт на ходовата част;
- специализиран софтуер за диагностика и препрограмиране на МПС;
- оборудване за извършване на тенекеджийски и авто-бояджиски услуги;
- оборудване за диагностика, ремонт и пълнене на климатик /климатроник;
- оборудване за извършване на услуга по репатриране на автомобил;
- машини за монтаж и демонтаж на гуми, баланс, изправяне на джанти и свързаните с тази дейност допълнителни аксесоари;
- подемник или обслужващ канал за смяна на масла, филтри и др., да бъдат оборудвани с устройства за безаварийно изпомпване или източване на отработените масла, нефтопродукти и флуиди;
- система за гресиране и смазване;
- двуколонен подемник за автомобили, оборудван с общо монтажен инструмент;
- Шлосеро – стругарско оборудване;
За Обособена позиция № 2
- пълно оборудване за техническо обслужване, текущ и основен ремонт на товарни МПС, автобуси, и специализирани автомобили, (подемници, обслужващи канали, стендове, специализиран софтуер за диагностика, машини за монтаж и демонтаж на гуми, баланс, и свързаните с тази дейност допълнителни аксесоари и др.);
- оборудване за извършване на тенекеджийски и авто-бояджиски услуги;
- подемник или обслужващ канал за смяна на масла, филтри и др., да бъдат оборудвани с устройства за безаварийно изпомпване или източване на отработените масла, нефтопродукти и флуиди;
- пневматична система за гресиране и смазване;
- оборудване за извършване на услуга по репатриране на автомобил;
Изисквания относими и за двете обособени позиции:
1. Участниците в процедурата трябва да разполагат с минимум една сервизна база, находяща се територията на община Златица, община Пирдоп или община Антон, оборудвана за извършване на дейностите, включени в предмета на поръчката.
Това обстоятелство се декларира като се попълва част IV Критерии за подбор, буква В – Технически и професионални способности, секция „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“, като се посочват необходимия вид инструменти и оборудване за изпълнение на предмета на поръчката.
За доказване наличието на необходимото техническо оборудване се представя декларация по чл.64, ал.1, т. 9 от ЗОП.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с необходимата професионална компетентност за извършване на следгаранционното сервизно и техническо обслужване, профилактиката, диагностиката и ремонта на автомобилите, автобусите и специализираната техника, собственост на Възложителя.
Това обстоятелство се декларира като попълва част IV Критерии за подбор, буква В – Технически и професионални способности от ЕЕДОП, секция „Технически лица или органи за контрол на качеството“, под формата на списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката, с посочени имена и професионален опит.
За доказване наличието на необходимия персонал се представя декларация – списък на персонала, който ще изпълнява дейностите, свързани с следгаранционното сервизно и техническо обслужване, профилактиката, диагностиката и ремонта на машините, в която е посочена професионалната компетентност на персонала (образование, професионална квалификация) по чл. 64, ал. 1, т.6 от ЗОП, по Образец приложен към документацията.


Изисквания относими и за двете обособени позиции:
1. Участниците в процедурата трябва да разполагат с минимум една сервизна база, находяща се територията на община Златица, община Пирдоп или община Антон, оборудвана за извършване на дейностите, включени в предмета на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат минимум двама души персонал с необходимата професионална компетентност за извършване на следгаранционното сервизно и техническо обслужване, профилактиката, диагностиката и ремонта на автомобилите, автобусите и специализираната техника, собственост на Възложителя.
Участникът да разполага със сервизна база, разполагаща със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката/съответната обособена позиция/, както следва:
За Обособена позиция № 1
- стенд за регулиране на преден и заден мост;
- спирачен стенд;
- подемник за ремонт на ходовата част;
- специализиран софтуер за диагностика и препрограмиране на МПС;
- оборудване за извършване на тенекеджийски и авто-бояджиски услуги;
- оборудване за диагностика, ремонт и пълнене на климатик /климатроник;
- оборудване за извършване на услуга по репатриране на автомобил;
- машини за монтаж и демонтаж на гуми, баланс, изправяне на джанти и свързаните с тази дейност допълнителни аксесоари;
- подемник или обслужващ канал за смяна на масла, филтри и др., да бъдат оборудвани с устройства за безаварийно изпомпване или източване на отработените масла, нефтопродукти и флуиди;
- система за гресиране и смазване;
- двуколонен подемник за автомобили, оборудван с общо монтажен инструмент;
- Шлосеро – стругарско оборудване;
За Обособена позиция № 2
- пълно оборудване за техническо обслужване, текущ и основен ремонт на товарни МПС, автобуси, и специализирани автомобили, (подемници, обслужващи канали, стендове, специализиран софтуер за диагностика, машини за монтаж и демонтаж на гуми, баланс, и свързаните с тази дейност допълнителни аксесоари и др.);
- оборудване за извършване на тенекеджийски и авто-бояджиски услуги;
- подемник или обслужващ канал за смяна на масла, филтри и др., да бъдат оборудвани с устройства за безаварийно изпомпване или източване на отработените масла, нефтопродукти и флуиди;
- пневматична система за гресиране и смазване;
- оборудване за извършване на услуга по репатриране на автомобили и специализирана техника;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник при наличие на обстоятелства: по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП; по чл.55, ал.1, т. 1, т.3-5 от ЗОП; участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДР, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл.4 от същия закон; участник, за който важат забраните по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателна зала на община Златица, нахиодяща се в сградата на община Златица, с адрес: гр. Златица, пл. "Македония" № 1, първи етаж.

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След приблизително 10 (десет) календарни месеца.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора.
Гаранцията за изпълнението на договора е 3 /три/ на сто от стойността на договора, като:
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума по сметка на Възложителя - банкова сметка на Община Златица, Банка: Първа Инвестиционна банка, кл. Карлово, офис Златица, IBAN: BG27FINV9150 3316979145, BIC: FINVBGSF.
2. банкова гаранция в полза на Възложителя - същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок на валидност на съответната гаранция, определен в договора за изпълнение
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност на съответната гаранция, определен в договора за изпълнение;
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Паричната сума или банковата гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уредени в договора за обществена поръчка.
Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към дейностите, предмет на поръчката, както следва:
1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg/
2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,телефон: 02/ 940 6331; интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
3.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица №2, телефон: 8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществени поръчки жалба може да се подава е 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва