Деловодна информация
00777
РД-01-23-1247 13/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00777-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кочериново 000261491
пл. Трети март 1
Кочериново BG415 2640 България
Наталия Чамишка +359 70532011
obst_kocherinovo@mail.bg +359 70532330

Интернет адрес/и

http://www.ob-kocherinovo.bg/

http://www.ob-kocherinovo.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ob-kocherinovo.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

”Избор на външни експерти към екипа за управление на проект „Рекултивация на общинско депо за неопасно твърди битови отпадъци, находящо се в землището на с. Бараково Община Кочериново““
79400000      
Услуги

Целта на настоящата обществена поръчка е Община Кочериново да избере изпълнител за предоставяне на консултантски услуги за оказване на външна техническа помощ, чрез външни експерти към екипа за управление на проект на Община Кочериново за управление на проект „Рекултивация на общинско депо за неопасно твърди битови отпадъци, находящо се в землището на с. Бараково Община Кочериново“, съгласно изискванията Оперативна програма „Околна среда“. Основна цел на услугата е да бъде предоставена консултантска подкрепа, чрез която да се гарантира цялостната организация и отчитане на инвестиционния проект до успешното приключване на АДБФП от страна на община Кочериново.
Поръчката включва следните групи дейности:
• Юридически услуги и правно-нормативно обезпечаване на проекта;
• Съдействие на Възложителя за техническата реализация на проекта;
• Администриране на проекта, контрол и мониторинг на изпълнението и отчитане на проекта.
Описание и изисквания - в Приложение 1 - Техническа спецификаци
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
97800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Мястото за изпълнение на дейностите по обществената поръчка е: гр. Кочериново.Част от дейностите могат да се изпълняват в офиса на изпълнителя.

Целта на настоящата обществена поръчка е Община Кочериново да избере изпълнител за предоставяне на консултантски услуги за оказване на външна техническа помощ, чрез външни експерти към екипа за управление на проект на Община Кочериново за управление на проект „Рекултивация на общинско депо за неопасно твърди битови отпадъци, находящо се в землището на с. Бараково Община Кочериново“, съгласно изискванията Оперативна програма „Околна среда“. Основна цел на услугата е да бъде предоставена консултантска подкрепа, чрез която да се гарантира цялостната организация и отчитане на инвестиционния проект до успешното приключване на АДБФП от страна на община Кочериново.
Поръчката включва следните групи дейности:
• Юридически услуги и правно-нормативно обезпечаване на проекта;
• Съдействие на Възложителя за техническата реализация на проекта;
• Администриране на проекта, контрол и мониторинг на изпълнението и отчитане на проекта.
Описание и изисквания - в Приложение 1 - Техническа спецификаци
Критериите по-долу
 
ДА • Качество на предложението за изпълнение на поръчката (КП)    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
97800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020

Финансирането за настоящата обществена поръчка се осигурява по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020.Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се открива при условията на чл. 114 от ЗОП, като към датата на откриване на процедурата, не е осигурено финансиране за изпълнението й, тъй като Възложителят не е сключил административен договор за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП) по
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания, свързани с годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания, свързани с икономическото и финансовото състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания, свързани с икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит в изпълнение на идентични или сходни услуги
2. Изисквания към професионалната компетентност на експертния състав


. Опит в изпълнение на идентични или сходни услуги
Изисква се участникът в процедурата да е изпълнил минимум следните дейности:
• през последните 3 (три) години, към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, а именно: подготовка и/или управление на инвестиционни проекти, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, в т.ч. изготвяне на формуляри за кандидатстване и апликационни форми, изготвяне на финансово-икономически анализи и анализи разходи-ползи, изготвяне на документации за обществени поръчки, изготвяне на финансови и технически отчети, изготвяне на искания за плащане и други дейности, свързани с подготовката и изпълнението на инвестиционните проекти.
2.Изисквания към професионалната компетентност на експертния състав
Изисква се участникът в процедурата да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
• • Ключов експерт 1: Експерт мониторинг - с висше образование, минимум бакалавър или еквивалентна образователна степен в областите „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти за изграждане на инфраструктура в областта на околната среда, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ;
• Ключов експерт 2: Юрист – висше образование, магистър или еквивалентна в професионално направление „Право“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти за изграждане на инфраструктура в областта на околната среда, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
• Ключов експерт 3: Строителен инженер – с висше образование, минимум степен магистър или еквивалентна образователна степен в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица); Общ професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти за изграждане на инфраструктура в областта на околната среда, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, чл.55, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора определения изпълнител изпълни условията на чл.112, ал.1 от ЗОП.
3. Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС.
4. Начинът и редът на разплащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала, етаж 1, Сградата на Общинска администрация - гр. Кочериново, пл. Трети март 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
2. Във връзка с възможността, която чл. 114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата няма осигурено финансиране за целия обем на поръчката, тъй като Възложителят не е сключил АДБФП.
Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва