Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП с две обособени позиции |
2020 - ОП - 20 |
30192000 |
|
Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Общинска администрация - Провадия и Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги, тефтери, хартиени торби, календари, канап, пликове и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 21369.98 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
максимален брой обособени позиции: |
|
2 |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Общинска администрация – Провадия |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22814000 22813000 22817000 22852000 22852100 30145100 30197220 30197130 30199792
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
доставката се извършва до сградата на Общинска администрация - Провадия, гр. Провадия, ул. Дунав №39 | В рамките на обособената позиция се предвижда периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Общинска администрация - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги, тефтери, хартиени торби, календари, канап, пликове и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка. | |
ДА |
Срок за доставка 20
|
|
80
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 20644.12 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули от номенклатурата, посочена в документацията за обществената поръчка.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания – Провадия |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22813000 22814000 22852000 22852100 30197130 30197220 30199500
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
доставките се извършват до сградата на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия, гр. Провадия, ул. Янко Сакъзов №2 | В рамките на обособената позиция е предвидено извършване на периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка. | |
ДА |
Срок за доставка 20
|
|
80
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 725.86 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули от номенклатурата, посочена в документацията за обществената поръчка.
|
|