Деловодна информация
00392Община Провадия
РД 0510-341 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00392-2020-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Провадия 000093638
ул. Дунав №39
Провадия BG331 9200 България
Богдана Стойчева +359 51842702
b_stoycheva@provadia.bg +359 51842164

Интернет адрес/и

www.provadia.bg

http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=262&dr=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=262&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП с две обособени позиции 2020 - ОП - 20
30192000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Общинска администрация - Провадия и Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги, тефтери, хартиени торби, календари, канап, пликове и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
21369.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Общинска администрация – Провадия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22814000      
22813000      
22817000      
22852000      
22852100      
30145100      
30197220      
30197130      
30199792      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

доставката се извършва до сградата на Общинска администрация - Провадия, гр. Провадия, ул. Дунав №39

В рамките на обособената позиция се предвижда периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Общинска администрация - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги, тефтери, хартиени торби, календари, канап, пликове и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
20644.12      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули от номенклатурата, посочена в документацията за обществената поръчка.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания – Провадия 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
22814000      
22852000      
22852100      
30197130      
30197220      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

доставките се извършват до сградата на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия, гр. Провадия, ул. Янко Сакъзов №2

В рамките на обособената позиция е предвидено извършване на периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия. Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. В рамките на обществената поръчка се предвиждат доставки на следните артикули: кламери, кабъри, класьори, картонени кутии, картонени папки, картонени папки с твърди корици тип „Депо”, папки, книги и дневници, счетоводни справки, бланки, касови книги и други канцеларски материали, подробно посочени в документацията за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
725.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули от номенклатурата, посочена в документацията за обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя подобни изисквания към участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя подобни изисквания към участниците.

Няма.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил най-малко една доставка с предмет, идентична или сходна на предмета на поръчката.
Участниците декларират съответствието си с посочените критерии за подбор в ЕЕДОП.


1.Участникът през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум една доставка с предмет, идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Под „доставка, сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира доставка на канцеларски материали и консумативи и/или тонери и/или офис обзавеждане, попадащи в обхвата на настоящатата обществена поръчка.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
Документи за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- По т.1 – списък на доставките за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на доставките е за период от 12 месеца, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. Доставката на артикулите се извършва след заявка на Възложителя в която са посочени конкретен брой и вида на артикулите. Срока за доставка е съгласно предложението на съответния изпълнител.
Преди сключване на договора от изпълнителя се изисква гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора по съответната об. позиция. Участникът сам избира формата, по която представя гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Редът и условията за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора, публикуван в профила на купувача и представляващ неразделна част от документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Провадия, ул. Дунав №39, сградата на Общинска администрация - Провадия, ззала 204

Получените оферти и ценовите предложения към тях се отваят на публични заседания, на които могат да присъстват участнизите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Опаковката на офертата на участника съдържа следните документи за участие в процедурата:
1. Заявление за участие, включващо
1.1. ЕЕДОП
1.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е необходимо);
1.3. За участници - обединения, които не са юридически лиза се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обеддинението.
2. Офертата съдържа:
2.1. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническата спецификация и изискванията на Възложителя по съответната обособена позиция.
2.2. Ценово предложение за всяка обособена позиция поотделно.
II. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и по чл.55, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката или на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, прилижими колективни споразуения и/или разпоредбите на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение №10 към ЗОП;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
4. участници, които са свързани лица;
5. участник, който след покана от Възложителя и в определения от него срок не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
6. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност;
7. лице, което е нарушило забраната по чл. 101, ал.9 или 10 от ЗОП.
III. Съгласно чл. 67 ал.1 от ЗОП при поддаване на офертата участника декларира липпсата на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП. Съгласно чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП преди сключване на договора а обществена поръчка, участникът определен за изпълнител, представя документи, удостоверяващи липсата на основяния за отстраняване от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
IV. Участниците могат да получат информация относно задължения свързани с данъци и осигуровки, спазване на мерките за опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от НАП, МОСВ, Агенция по заетостта и Главна инспекция по труда.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва