Деловодна информация
00051
ОП-02-41 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00051-2020-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци № 2
Видин BG311 3700 България
Десислава Тодорова, зам.-кмет Европейски политики и инвестиции +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

http://vidin.bg/wps/portal/

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416/open-procedures/op39/op39
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Дейности по информация и публичност във връзка с реализирането на проект„Реставрация и адаптация на Синагога–Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“,разделена на две обособени позиции
79341000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е „Дейности по информация и публичност във връзка с реализирането на проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“, разделена на две обособени позиции“, както следва:
Обособена позиция № 1: „Организиране и провеждане на публично събитие по проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“
Обособена позиция № 2: „Мерки по информация и публичност по проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
14609      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Организиране и провеждане на публично събитие по проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на гр. Видин

В предмета на обособената позиция е включена услуга по организиране и провеждане на церемония „Първа копка“. Официалната церемония ще се проведе при стартиране на строителството по сключен договор за инженеринг по проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение"    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
3919      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-6.002-0001 „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“, Приоритетна ос 6 „Регионален туризъм“ по ОПРР 2014-2020

Срокът за изпълнение е в работни дни от получаване на Възлагателно писмо и е по предложение на участника, определен за изпълнител, като участниците следва да предложат срок за изпълнение, който да е в рамките на посочения в документацията минимален и максимален срок.

II.2) Описание 1

„Мерки по информация и публичност по проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на гр. Видин.

В предмета на обособената позиция са включени следните мерки за постигане на информация и публичност по проекта:
Дейност I. „Изработване на стикери в 3 размера /малки, средни и големи/“;
Дейност II. „Изработване, монтаж и демонтаж на билборд по време на строителство“;
Дейност III. „Изработване и монтаж на постоянна информационна табела“;
Дейност IV. „Изработване /в това число дизайн, графично оформление и печат/ на информационни материали: плакат, папки, химикали и флашки“
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение"    40%
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
10690      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-6.002-0001 „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“, Приоритетна ос 6 „Регионален туризъм“ по ОПРР 2014-2020

Срокът за изпълнение е в работни дни от получаване на Възлагателно писмо и е по предложение на участника, определен за изпълнител, като участниците следва да предложат срок за изпълнение, който да е в рамките на посочените в документацията минимални и максимални срокове за изпълнение на съответната дейност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване към икономическото и финансово състояние на участнижите

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По обособена позиция № 1:
1.1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със следните документи: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
1.2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на обособената позиция, както следва:
1) Експерт „Организатор на събития“ – изискване: да притежава опит на такава позиция/ длъжност в изпълнението на минимум една услуга, свързана с организиране на публични мероприятия/семинари/обучения/(прес)конференции/дискусионни форуми/ кръгли маси/ конференции, рекламни кампании или еквивалентно.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със следните документи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
По обособена позиция № 2:
2.1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със следните документи: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2.2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на обособената позиция, както следва:
1) Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка”– изискване: да притежава опит на такава позиция/ длъжност в изпълнението на минимум една услуга, свързана с графичен/ пространствен/ рекламен дизайн или еквивалентен и/или изработване на рекламни материали.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със следните документи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


По обособена позиция № 1:
1.1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.
Под „дейност/и с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция“ се имат предвид изпълнена/и услуга/и, свързани с организиране на публични събития и/или информационни кампании.
1.2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на обособената позиция, както следва:
1) Експерт „Организатор на събития“ – изискване: да притежава опит на такава позиция/ длъжност в изпълнението на минимум една услуга, свързана с организиране на публични мероприятия/семинари/обучения/(прес)конференции/дискусионни форуми/ кръгли маси/ конференции, рекламни кампании или еквивалентно.
Указание: При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага без натрупване – това означава, че за да докаже съответствие с посочения критерий за подбор, участникът не е нужно да предложи различни експерти за всяка обособена позиция.
По обособена позиция № 2:
2.1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.
Под „дейност/и с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция“ се имат предвид изпълнена/и услуга/и, свързана/и с изработка на информационни и/или промоционални материали и/или рекламни и/или еквивалентни на тях материали“.
2.2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на обособената позиция, както следва:
1) Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка”– изискване: да притежава опит на такава позиция/ длъжност в изпълнението на минимум една услуга, свързана с графичен/ пространствен/ рекламен дизайн или еквивалентен и/или изработване на рекламни материали.
Указание: При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага без натрупване – това означава, че за да докаже съответствие с посочения критерий за подбор, участникът не е нужно да предложи различни експерти за всяка обособена позиция.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойност за изпълнение на договора без ДДС по съответната обособена позиция. От участие в обществената поръчка се отстранява участник:
-по отношение на който са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1, т. 1,3-5 от ЗОП.
-когато: е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС; са налице обстоятелствата по чл.69 от ЗПКОНПИ;
- когато са налице обстоятелствата по чл.107 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Видин, площад "Бдинци" № 2, сградата на Община Видин, ет. 6, Заседателна зала

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва