Деловодна информация
00051
ОП-02-40 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00051-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци №2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки и мониторинг +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416/public-competition/ps29/ps29
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 -виж VI.3
63511000      
Услуги

ОП1:Наем на зала (с минимален капацитет 100 души) за 2 дни, наем на зала (с минимален капацитет 200 души) за 2 дни, наем на сцена за 1 ден, кетъринг за 400 души. ОП2:Наем на зала (с мин. капацитет 15 души) за 7 дни, обяд и кафе пауза за 100 души, нощувки 4 бр. за 48 участника – 192 нощувки, храна за 5 дни за 48 души–240 хранодни.ОП3:Наем на зала (с мин. капацитет 75 души) за 2 дни, обяд и кафе пауза за 150 души, наем на зала (с мин. капацитет 50 души)-2 дни, обяд и кафе пауза за 50 души за 2 дни-100.ОП4:Нощувки 5 за 20 участници-100, храна за 6 дни за 20 участници-120, храна за 33 участници в 2 екскурзии-66, нощувки 3 за 120 участници-360, храна за 4 дни за 120 участници-480.ОП5:Храна за 33 участници в 2 екскурзии-66.ОП6:Транспорт за 5 дневен пленер за 20 участници-1, транспорт за еднодневни екскурзии-2 бр.,транспорт за 4 дневен лагер за 120 уч.-1 бр.ОП7:Транпсорт за еднодневни екскурзии за 33 участника–2 бр. и ОП8:Транспорт за 5 дневен лагер за 48 уч.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41036.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  8

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Община Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП РЧР“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и гр. Видин, община Видин, област Видин.

ОП1: Наем на зала (с минимален капацитет 100 души) за 2 дни, наем на зала (с минимален капацитет 200 души) за 2 дни, наем на сцена за 1 ден, кетъринг за 400 души.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2916.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020" с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Сдружение „Развитие на личността и човешките общности“ по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и гр. Видин, община Видин, област Видин или територията на Северозападна България.

ОП2:Наем на зала в дни (с минимален капацитет 15 души) за 7 дни, обяд и кафе пауза за 100 души, нощувки 4 бр. за 48 участника – 192 нощувки, храна за 5 дни за 48 души–240 хранодни.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11099.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Заедно за по-добър живот“

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Община Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и/или гр. Видин, община Видин, област Видин.

ОП3:Наем на зала в дни (с минимален капацитет 75 души) за 2 дни, обяд и кафе пауза за 150 души, наем на зала (с минимален капацитет 50 души)-2 дни, обяд и кафе пауза за 50 души за 2 дни-100.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2749.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Заедно за по-добър живот”

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за СУ „Св.св. Кирил и Методий” – гр. Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП4:Нощувки 5 за 20 участници-100, храна за 6 дни за 20 участници-120, храна за 33 участници в 2 екскурзии-66, нощувки 3 за 120 участници-360, храна за 4 дни за 120 участници-480.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17968.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Заедно за по-добър живот”

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект -виж II.2.14 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП5:Храна за 33 участници в 2 екскурзии-66.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
302.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обособена позиция се финансира по проект “Заедно за по-добър живот“ по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020".

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“
Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020".

II.2) Описание 1

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за СУ „Св.св. Кирил и Методий” – гр. Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП6:Транспорт за 5 дневен пленер за 20 участници-1, транспорт за провеждане на еднодневни екскурзии-2 броя,транспорт за 4 дневен лагер за 120 участника-1 брой.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Заедно за по-добър живот“

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект виж II.2.14 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП7:Транспорт за провеждане на еднодневни екскурзии за 33 участника–2 броя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1416.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Заедно за по-добър живот”

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“. Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020".

II.2) Описание 1

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Сдружение „Развитие на личността и човешките общности“ по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП8:Транспорт за провеждане на 5 дневен лагер за 48 участника–1 брой.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Заедно за по-добър живот“

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя като критерии за подбор изискване за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Обособена позиция № 1: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП1 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на събития и/или предоставяне на помещения за събития и/или еквивалентни услуги.
Обособена позиция № 2: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП2 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на събития и/или предоставяне на помещения за събития и/или услуги по настаняване и/или туристически услуги и/или еквивалентни услуги.
Обособена позиция № 3: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП 3 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на събития и/или предоставяне на помещения за събития и/или еквивалентни услуги.
Обособена позиция № 4: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП 4 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на туристически пътувания и/или услуги по настаняване и/или туристически услуги и/или предоставяне на услуги по кетъринг и/или еквивалентни услуги.
Обособена позиция № 5: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП 5 Възложителя ще приеме: Услуги по кетъринг и/или еквивалентни услуги.
Обособена позиция № 6: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП 6 Възложителя ще приеме: Осигуряване на организиран транспорт и/или случаен превоз на пътници и/или еквивалентни услуги.
Обособена позиция № 7: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП 7 Възложителя ще приеме: Осигуряване на организиран транспорт и/или случаен превоз на пътници и/или еквивалентни услуги.
Обособена позиция № 8: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет.
За „сходен предмет“ за ОП 8 Възложителя ще приеме: Осигуряване на организиран транспорт и/или случаен превоз на пътници и/или еквивалентни услуги.
Услугите ще се считат за изпълнени, когато изпълнението им е прието от възложителя с приемо-предавателен протокол или друг еквивалентен документ, удостоверяващ изпълнението им, преди датата на подаване на офертата по настоящата поръчка.
Под „сходен обем“ за всяка една от обособените позиции следва да се разбира изпълнение на две дейност/и и/или услуга/и.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 1б в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


ОП1:Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП1 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на събития и/или предоставяне на помещения за събития и/или еквивалентни услуги.ОП2: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП2 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на събития и/или предоставяне на помещения за събития и/или услуги по настаняване и/или туристически услуги и/или еквивалентни услуги.ОП3: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП 3 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на събития и/или предоставяне на помещения за събития и/или еквивалентни услуги.ОП4: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП 4 Възложителя ще приеме: Организиране и/или провеждане на туристически пътувания и/или услуги по настаняване и/или туристически услуги и/или предоставяне на услуги по кетъринг и/или еквивалентни услуги.ОП5: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП 5 Възложителя ще приеме: предоставяне на услуги по кетъринг и/или еквивалентни услуги.ОП6: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП 6 Възложителя ще приеме: Осигуряване на организиран транспорт и/или случаен превоз на пътници и/или еквивалентни услуги.ОП7: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП 7 Възложителя ще приеме: Осигуряване на организиран транспорт и/или случаен превоз на пътници и/или еквивалентни услуги. ОП8: Последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, участника следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги със сходен или идентичен с поръчката предмет. За „сходен предмет“ за ОП 8 Възложителя ще приеме: Осигуряване на организиран транспорт и/или случаен превоз на пътници и/или еквивалентни услуги. Под „сходен обем“ за всяка една от обособените позиции следва да се разбира изпълнение на две дейност/и и/или услуга/и. Доказване на изискването за технически и професионални способности: За доказване на технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 112 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставеното изискване: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Минималните критерии за подбор за технически и професионални способности се прилагат за подизпълнителите според вида и дела от поръчката, които ще изпълняват. Третите лица (ако има такива) трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. Минималните изисквания за технически и професионални способности в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора в размер на 1 % (един процент) от неговата стойност без ДДС. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по букви а) и б) може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Начина на плащане: виж проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Видин,гр. Видин, пл. Бдинци № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

"Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020"
От участие в общ. поръчка се отстранява участник, по отношение на който са налични обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1 ЗОП, описани тук:
- обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
- сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
- доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
-опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, когато:
- участникът е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
- са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- участници, които са свързани лица
-за които е налице наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252, чл.254а-255а или чл.256-260 НК
- e установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен
- e установено нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
Възложителят отстранява от участие и участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
Органите, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва