Деловодна информация
02849Главна дирекция „Гранична полиция” (ГДГП) - МВР
3282оп-1011 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
02849-2020-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция „Гранична полиция” (ГДГП) - МВР 129010125
бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46
София BG411 1202 България
Ани Илиева, Любов Илиева, Иванка Кокинова +359 29824447/+359 298224399/+359 29823574
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2020-Принтери-Копири


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2020-Принтери-Копири
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Главна дирекция „Гранична полиция” (ГДГП) - МВР 129010125
бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46
София BG411 1202 България
служител в деловодство +359 29823247
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2020-Принтери-Копири

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на принтери и копирна техника" по 2 (две) обособени позиции.
30000000      
Доставки

Доставка на принтери и копирни устройства с включена гаранционна поддръжка минимум 36 (тридесет и шест) месеца на доставеното оборудване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
303735.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на принтери. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG415
BG412
BG323
BG341
BG343
BG424

гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 46 - ГДГП и/или в териториалните структури на ГДГП: ул. "Христофор Колумб" № 1 - РДГП Аерогари; гр. Кюстендил, ул. "Лозенски път" № 1 (продължава в т. II.2.14)

В обхвата на обособената позиция е предвидено:
1. Доставка и монтаж на 50 (петдесет) броя лазерни монохромни принтери (тип 1) и 60 (шестдесет) броя лазерни монохромни мултифункционални принтери (тип 2).
2. Гаранционен срок – минимум 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на Общия приемо-предавателен протокол, отразяващ изпълнението на дейностите по договора.
3. Гаранционна поддръжка в рамките на гаранционния срок, която включва извършване на периодични обслужвания съгласно изисквания на производителя на устройствата, поддържане на пълната функционалност и производителност на устройствата, чрез обновяване и настройки, след предварително съгласуване с Възложителя, както и получаване на всички ъпгрейди (upgrades), ъпдейти (updates) и частични нови версии (pаtches) за времетраенето на гаранционния период. В срока на гаранционната поддръжка, всички разходи свързани с гаранционната поддръжка, включително за труд, резервни части, консумативи, както и разходите за транспортиране на оборудване от мястото му на базиране в структурите на ГДГП до сервизната база и връщането му обратно до структурата, в която устройството се експлоатира са за включени в цената за доставка на оборудването.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
227137.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят има право да заяви допълнителни количества от артикулите предложени в офертата на съответния участник, избран за Изпълнител по единични цени от ценовото му предложение на обща стойност не по-висока от разликата между стойността на предвидения финансов ресурс за съответната обособена позиция и предложената обща цена за изпълнение на доставката от участника, определен за Изпълнител. Опцията може да се активира при сключване на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Доставка на специализирано оборудване за граничен контрол, компютърна и офис техника" - "Индикативна годишна работна програма 2016" по Фонд “Вътрешна сигурност”

(продължава от II.2.3)...-РДГП Кюстендил; гр. Драгоман, ул. "Захари Стоянов" № 58 - РДГП Драгоман; гр. Русе, ул. "Тутракан" № 1-РДГП - Русе; гр. Бургас, ул. "Цар Асен I" № 4 - РДГП Бургас; гр. Елхово, ул. "Морава" № 1 - РДГП Елхово и гр. Смолян, бул. "България" № 1 - РДГП Смолян и/или техните териториални звена.

II.2) Описание 1

Доставка на копирни устройства. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
30121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG415
BG412
BG323
BG341
BG343
BG424

гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 46 - ГДГП и/или в териториалните структури на ГДГП: ул. "Христофор Колумб" № 1 - РДГП Аерогари; гр. Кюстендил, ул. "Лозенски път" № 1 (продължава в т. II.2.14)

В обхвата на обособената позиция е предвидено:
1. Доставка и монтаж на 10 (десет) броя копирни устройства (тип 3).
2. Гаранционен срок - минимум 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на Общия приемо-предавателен протокол, отразяващ изпълнението на дейностите по договора.
Гаранционна поддръжка в рамките на гаранционния срок, която включва: извършване на периодични обслужвания съгласно изисквания на производителя на устройствата, поддържане на пълната функционалност и производителност на устройствата, чрез обновяване и настройки, след предварително съгласуване с Възложителя, както и получаване на всички ъпгрейди (upgrades), ъпдейти (updates) и частични нови версии (pstches) за времетраенето на гаранционния период. В срока на гаранционната поддръжка, всички разходи свързани с гаранционната поддръжка, включително за труд, резервни части, консумативи, както и разходите за транспортиране на оборудването от мястото му на базиране в структурите на ГДГП до сервизната база и връщането му обратно до структурата, в която устройството се експлоатира, са включени в цената за доставка на оборудването.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
76597.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят има право да заяви допълнителни количества от артикулите предложени в офертата на съответния участник, избран за Изпълнител по единични цени от ценовото му предложение на обща стойност не по-висока от разликата между стойността на предвидения финансов ресурс за съответната обособена позиция и предложената обща цена за изпълнение на доставкатаот участника, определен за изпълнител. Опциите могат да се активират към момента на сключване на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Доставка на специализирано оборудване за граничен контрол, компютърна и офис техника" - "Индикативна годишна работна програма 2016" по Фонд "Вътрешна сигурност"

(продължава от II.2.3)...- РДГП Кюстендил; гр. Драгоман, ул. "Захари Стоянов" № 58 - РДГП Драгоман; гр. Русе, ул. "Тутракан" № 1-РДГП - Русе; гр. Бургас, ул. "Цар Асен I" № 4 - РДГП Бургас; гр. Елхово, ул. "Морава" № 1 - РДГП Елхово и гр. Смолян, бул. "България" № 1 - РДГП Смолян и/или техните териториални звена.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изискват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхното икономическо и финансово състояние.

Няма.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да прилага Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и.


1. Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности с предмета на поръчката следва да се разбира дейности по доставка на ИТ оборудване. Възложителят не поставя изискване за обем.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответното поле в част IV, раздел "В" "Технически и професионални способности на еЕЕДОП - Приложение № 5. За доказване съответствието с този критерий за подбор се представя списък с доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка (съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
2.1.За обособена позиция № 1: Участникът да прилага Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват доставка на ИТ оборудване.
2.2. За обособена позиция № 2: Участникът да прилага Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват доставка на ИТ оборудване и/или копирна техника.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с критерия за подбор в част IV, "Критерии за подбор", б. "Г", "Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление" на еЕЕДОП - Приложение № 5. За доказване съответствието с този критерий за подбор се представя заверено копие от валиден сертификат за Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, издаден в съответствие с посоченото в чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП.
На основание чл.67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията , посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото основание, техническите и професионалните способности. На основание чл. 65, ал. 1 от ЗОП участникът може да се позовава на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с техническите способности и професионална компетентност. На основание чл. 66, ал. 1 от ЗОП, участникът може да използва подизпълнител/и, като следва да удостовери това в офертата си, както и представи доказателство за поетите от подизпълнителя/ите задължения. Независимо от възможността за използване на подизпълнители отговорността за изпълнение на договора за обществена поръчка е на Изпълнителя. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59, ал. 6 ЗОП. Възложителят не поставя изисквания относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Всички условия и изисквания на Възложителя за изпълнение на настоящата поръчка са описани в Техническите спецификации (Приложение № 1.1 и № 1.2), документацията за обществена поръчка и проекта на договор (Приложение № 6), които са публикувани в интернет страницата на Възложителя, рубрика "Профил на купувача" в електронната преписка на настоящата обществена поръчка.
2. При изпълнение на обществената поръчка ще се прилага Инструкция за организацията на охраната и пропускателния режим в обектите на МВР УРИ 8121з – 1415/ 20.11.2015 г.
3. Доставката ще се извърши по предварително одобрен график от Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Главна дирекция „Гранична полиция” (ГДГП) - МВР, гр. София 1202, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46, Заседателна зала

На публичното заседание, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване след тяхната легитимация. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията пълномощно /оригинал или заверено копие/ даващо им възможност да присъстват.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да предостави документ за внесена гаранция за изпълнение, която обезпечава изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността му в лева без ДДС. Възложителят освобождава частично гаранцията за изпълнение в размер 2 % от стойността на договора в срок от 30 календарни дни след приемане на доставките, а в срок от 30 календарни дни след изтичане на гаранционния срок и гаранционната поддръжка освобождава остатъчната сума от внесената гаранция за изпълнение. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор (Приложение № 6), неразделна част от документацията за обществена поръчка. 2. Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до всички документи по поръчката. Документацията за обществена поръчка е публикувана на интернет страницата на ГДГП-МВР, в рубрика "Профил на купувача", в електронната преписка на настоящата поръчка. 3. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците ще бъдат уведомени чрез "Профил на купувача" в електронната преписка на поръчката най-малко 48 часа преди новоопределения час. 4. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник: а) чието предложение за изпълнение на поръчката не отговаря на изискванията на Възложителя; б) при непосочване на единична цена (без вкл. ДДС) и/или обща стойност (без вкл. ДДС) за някой от артикулите включени в ценовото предложение; в) за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 и чл. 107 от ЗОП; г) за който са налице обст. по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 4 от ЗЗИФОДРЮПДРКЛТДС; д) за който са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ; е) в случай, че не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, след поискване от страна на Възложителя (чл. 35а, ал. 3 от ППЗОП). ж) който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри" елементи, свързани с предл. цена и/или части от нея, както и при несъответствие и аритметични грешки в ценовото предложение, както и при разминаване между изписването на общата цена цифром и словом. 5. Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер до прогнозната стойност за съответната обособена позиция. Участник предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от прогнозната стойност за съответната обособена позиция, ще бъде отстранен от участие. 6. При подаване на оферта, участникът декларира липсата на основания за отстраняване и съответствието с критериите за подбор в еЕЕДОП по Прилож. № 5. 7. Възложителят поставя изискване по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП - участник-обединение, което не е юридическо лице, да представи копие от документ за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението, разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 8. Информация относно съдържанието на офертата и подготовката на необходимите документи се съдържа в документацията на настоящата обществената поръчка. 9. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката за всяка от тях се представят поотделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри" с посочване на позицията, за която се отнасят.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.
Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
отдел „Управление на собствеността”
бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46
София 1202 България
nsgp@mvr.bg +359 29824447
https://mvr.bg/gdgp +359 29885867

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва