Деловодна информация
00418
42-01-166-(1) 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00418-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода 1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

https://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7BE3980E19-BC50-4C63-B0B0-65821303136F%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИЗГОТВЯНЕ НА ДОКЛАД ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО СЪС СЪЩЕСТВЕНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СТРОЕЖИТЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „РЕКУЛТИВАЦИЯ НА ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА НЕОПАСНИ ОТПАДЪЦИ, М.„ЗЛЕВО“, ГР.ДУПНИЦА
71521000      
Услуги

В обхвата на обществената поръчка се включват следните дейности:
Дейност 1. Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на чл. 142, ал. 10 и ал. 11 от ЗУТ.
Дейност 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват, съгласно изискванията на ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница, м. Злево

В обхвата на обществената поръчка се включват следните дейности:
Дейност 1. Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на чл. 142, ал. 10 и ал. 11 от ЗУТ.
Дейност 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват, съгласно изискванията на ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
515

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проектно предложение по процедура: BG16M1OP002-2.010 - Рекултивация на депа за закриване, предмет на процедура по нарушение на правото на ЕС по дело С-145/14, ОПОС с наименование "Рекултивация на ...

Продължава от II.2.13) ... общинско депо за неопасни отпадъци, местност "Злево" гр. Дупница, с вх. номер BG16M1OP002-2.010-0043
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник следва да притежава Удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за упражняване на строителен надзор, съгласно Наредба № РД-02-20-25 от 3.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, а чуждестранните лица – аналогичен документ, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Удостоверението, следва да се поддържа валидно за целия срок на договора.
Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или строителен надзор. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява.
Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Деклариране: Участникът попълва раздел А: „Годност" в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) Раздел А:„Годност “;
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с копие на Удостоверение/Лиценз за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, придружен/о със списъка на правоспособните физически лица или други еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има за последните три финансово приключени години (2016,2017 и 2018) минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Деклариране: Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2а от ЕЕДОП.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с представянето на:
• годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, и
• справка за общия оборот;
• извлечения за доказване на оборота от сферата на поръчката от финансовите отчети и/или от справката за общия оборот и/или справка за издадени фактури или друг документ по преценка на Изпълнителя.
2. Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" за минимум втора категория строежи или еквивалент,
Деклариране: Участникът попълва раздел Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 5).
Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалент.
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.


1. Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се има предвид сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка: реализиран оборот от услуги по изготвяне на доклади за оценка на съответствието и/или упражняване на строителен надзор.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" за минимум втора категория строежи или еквивалент, с минимална застрахователна сума в размер на 200 000 (двеста хиляди) лева за всяка дейност, съгласно чл.5, ал.3, т.2 и ал.4, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или строителен надзор. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности, които са идентични или сходни с изпълнението на поръчката
Посочените услуги трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от участника.
Деклариране: Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП - Списък на услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва със списък на услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, дати и получатели, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът следва да разполага с екип от специалисти, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката
Забележка: На етап подаване на офертата чуждестранните лица е достатъчно да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на ЗППК. Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации.
На етап сключване на договор с избрания за изпълнител участник, всички членове на екипа трябва да фигурират в утвърдения и/или разширения списък на правоспособните физически лица към лиценза/удостоверението по чл.166, ал.2 от ЗУТ.
Деклариране: Участникът попълва поле 6) „Следната образователна и професионална квалификация се притежава от:...“ от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112 ал.1 ЗОП горното изискване се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът следва да е изпълнил кумулативно следните дейности, които са идентични или сходни с изпълнението на поръчката:
Минимум една дейност за изготвяне на доклад за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на инвестиционен проект за рекултивация на съществуващо депо или клетка за битови отпадъци и/или изграждане на ново депо или клетказа битови отпадъци, и/ или реконструкция на съществуващо депо или клетказа битови отпадъци, определен като втора категория строеж по ЗУТ;
Минимум една дейност, свързана с упражняването на строителен надзор при изпълнение на рекултивация на съществуващо депо или клетк за битови отпадъци, и/или упражняването на строителен надзор при изграждане на ново депо или клетка за битови отпадъци, и/ или упражняване на строителен надзорпри реконструкция на съществуващо депо или клетка за битови отпадъци изпълнен като втора категория строеж по ЗУТ.
Посочените услуги трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от участника.
2. Участникът следва да разполага с екип от специалисти, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва:
2.1 Ключови експерти:
2.1.1. Ръководител екип – Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“, квалификация „Строителен инженер“, минимум 5 /пет/ години професионален опит в областта на строителния надзор;
2.1.2. Експерт-координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент, а за чуждестранните участници – еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство.
2.1.3. Експерт-контрол по качеството на материалите - притежаващ правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществени изисквания за безопасност или еквивалент.
2.1.4. Геодезист, с висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“, квалификация „Инженер – геодезист“ или еквивалентна, придобита в чужбина
2.1.5. Неключови експерти с висше техническо образование или еквивалентна специалност, респективно призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации по следните части на инвестиционния проект, които да съдържат като минимум:
2.1.6 Експерт по отчетността на количествата – средно образование, с професионална квалификация „Строителен техник“ или висше образование, квалификация „Строителен инженер“ или еквивалентна, придобита в чужбина;
При изпълнението на поръчката, изпълнителят трябва да посочи съответни ключови или неключови експерти при извършването на оценката на съответствието по съответните части на инвестиционни проект, в т.ч. част „Техническа рекултивация“, част „Биологична рекултивация“, част „Пожарна безопасност“, специалист „Здравен контрол“, част „План за мониторинг“ , част „Геодезия“, част „Градоустройство“.
Всички длъжности могат да бъдат съвместявани, т.е. едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, при условие, че отговаря на съответните условия.
Под „еквивалентна специалност” в настоящата процедура следва да се разбира специалност, получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин или обхваща същата област на знанието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3% (три на сто) от общата цена на договора без включен ДДС.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки (ДО), опазване на околната среда (ООС), закрила на заетостта и условията на труд (ЗЗУТ), които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с ДО:
НАП:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg“ www.nap.bg
Относно задълженията, свързани с ООС:
МОСВ:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със ЗЗУТ:
МТСП:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

08/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

"Партерна зала" в сградата на община Дупница, пл. Свобода 1

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се открива при условията на чл. 114 от ЗОП, като към датата на откриване на процедурата, не е осигурено финансиране за изпълнението й, тъй като Възложителят не е сключил административен договор за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП) по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва