Деловодна информация
00227Община Своге
16-00-215 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00227-2020-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Своге 000776502
ул.Александър Стамболийски №7
Своге BG412 2260 България
Д.Радкова, Гл.експ.ОП +359 72622124
d.vutova@svoge.bg +359 72622539

Интернет адрес/и

http://www.svoge.bg/

http://www.svoge.bg/?page_id=101


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.svoge.bg/?page_id=27064
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доклад за оценка на съответствието и строителен надзор на обект: „Транспортен мост над р.Искър, гр.Своге“
71521000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е "Доклад за оценка на съответствието и строителен надзор на обект: „Транспортен мост над р.Искър, гр.Своге" и обхваща извършване на консултантски услуги по смисъла на чл.166 от ЗУТ при изпълнението на обекта. Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран изпълнител, който да следи за законосъобразното изпълнение на дейностите по проектиране и строителство на обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Своге

Предвидени за изпълнение са следните дейности:
дейност 1 - извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект;
Дейност 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Обхватът на дейностите по осъществяване на строителен надзор по време на строителството е съгласно чл. 168 от ЗУТ, включително координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация.
Дейност 3 - Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба No 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително -монтажни работи.
Дейност 4 - Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.1 2.2006 г. и Изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ.
Дейност 5 - Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168. ал. 7 от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на изпълнението    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (параграф 128 от Преходни и заключителни разпоредби на ЗИДЗУТ) или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на чл. 166, ал. 2 и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да, извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочи в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП вида, номера и дата на валидност на документа, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ - при условията на чл.67, ал.5 или преди сключване на договора обстоятелството се доказва с копие на валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.1 в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 1 а) от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 2.1, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
2. справка по години за реализирания специфичен оборот за последните три приключили финансови години.
Информацията за доказване на съответствието с минималните изисквания на Възложителя може да обхване и по-кратък период от посочения по-горе в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участниците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ за консултант извършващ оценка на съответствието и строителен надзор с минимално покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка - втора група, трета категория. Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
За доказване на посоченото изискване участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка: заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ оценка на съответствието и строителен надзор за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (втора група, трета категория) или съответен валиден аналогичен документ или еквивалент, съгласно законодателството на страната, в която е регистриран участникът чуждестранно лице.
Документът може да се изиска и в хода на провеждане на обществената поръчка при спазване условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.1.Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си не по-малък от двукратния размер на прогнозната стойност на обществената поръчка лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти за тези години.
*** "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Под „дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка” се имат предвид: дейности по упражняване на строителен надзор и извършване на оценка на съответствието.
2.1.Участниците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ за консултант извършващ оценка на съответствието и строителен надзор с минимално покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 100 000 лева, каквато е минималната застрахователна сума за консултант, извършващ оценка на съответствието и строителен надзор на обекти трета категория по чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ, съобразно чл.5, ал.3, т.3 и чл. 5, ал. 4, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За съдружник в обединение, или подизпълнител, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанският субект.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителен надзор, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителен надзор, също следва да притежават валидна застраховка „професионална отговорност“, отговаряща на горепосочените изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуга с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойност, получател, дата на приключване на изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности.
За доказване на посочените изисквания участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Документът може да се изиска и в хода на провеждане на обществената поръчка при спазване условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
2.Участниците следва да разполагат с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3.3. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания,в това число: номер, дата и учебно заведение, издало диплома/сертификат, описание на специфичния опит.
За доказване на посочените изисквания участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка: Списък на ключовите експерти, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
Документът може да се изиска и в хода на провеждане на обществената поръчка при спазване условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
3.Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
За доказване на посочените изисквания участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка:- заверено копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Документът може да се изиска и в хода на провеждане на обществената поръчка при спазване условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.


1.1.Участниците следва да са изпълнили през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „услуга с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: упражняване на строителен надзор при строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища или улици. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълнените дейности.
2.1.Участниците следва да разполагат с екип:
– Ръководител екип - висше образование с минимална ОКС „бакалавър“ и/или „магистър” по инженерна специалност или екв. образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Специфичен опит - да е бил ръководител при изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
– Инженер по част Пътна – висше образование с ОКС минимум „бакалавър“ или екв., в случаите когато е придобито в чужбина; специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или екв. от проф. направление „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, утвърден с ПМС № 125/24.06.2002г. или екв. специалност на посочените, когато е придобита в чужбина;
Специфичен опит - опит на подобна позиция в изпълнението на услуги, свързани със строителен надзор на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката;
– Инженер по част Конструктивна– висше образование с ОКС минимум „бакалавър“ или екв., в случаите когато е придобито в чужбина; специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или екв. от проф. направление „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, утвърден с ПМС № 125/24.06.2002г. или екв. специалност на посочените, когато е придобита в чужбина;Да притежава валидно удостоверение за технически контрол по част конструктивна.
Специфичен опит - опит на подобна позиция в изпълнението на услуги, свързани със строителен надзор на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката;
– Експерт по част „Геодезия“ - висше образование с минимална ОКС „бакалавър“ и/или „магистър” или екв. образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Геодезия“ или екв.. Специфичен опит - да притежава опит, като експерт по част геодезия при изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
– Експерт „Координатор по безопасност и здраве” - да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; да притежава валидно удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на Наредба №2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Специфичен опит - да притежава опит, като координатор по безопасност и здраве при изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
– Експерт „Контрол по качеството” – с валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно. Специфичен опит - опит, като експерт контрол по качеството при изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката“ да се разбира изпълнение на услуга строителен надзор при строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища или улици.
Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от експертния състав.
3.1.Участниците да имат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или екв.с обхват строителен надзор
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на договора.Гаранцията за изпълнение се представя по един от следните начини:
1. под формата на банкова гаранция – в оригинал;
2. парична сума (платежно нареждане в копие)
3. застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се открива при условията на чл. 114 от ЗОП, като към датата на откриване на процедурата, не е осигурено финансиране за изпълнението й.
Договорът ще бъде сключен под условие с клауза за отложено изпълнение (договорът ще влезне в сила, когато бъде осигурено финансирането).
При неосигурено финансиране, Възложителят ще прекрати договора в шестмесечен срок от неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/07/2020 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

заседателната зала на Община Своге

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата:
1.Участниците, за които са налице някое от основанията по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП;
2.Участници, свързани лица, които са подали самостоятелни оферти за участие в процедурата;
3. Участници, а които са налице условията по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
4.Участници, а които са налице условията по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 т.1 от ЗОП срокът за подаване на жалби е 10 - дневен срок, след изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва