Деловодна информация
00418
42-01-164-(1) 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00418-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода 1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

https://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Dupnitsa
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на консултантски услуги по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ на обекти на Община Дупница“
71521000      
Услуги

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Предоставяне на консултантски услуги по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ на обекти на Община Дупница“.
В обхвата на настоящата обществена поръчка се включва изпълнението на следните дейности:
Дейност I – Упражняване на строителен надзор (СН) по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1, 3 и 6 от ЗУТ;
Дейност II – Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявили се дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168, ал. 7 от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15950      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на обект: „Изграждане на Център за временно настаняване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

УПИ IV-449 за обществено обслужване и жилищно строителство, кв. 1912 по РТ на гр. Дупница

Предметът на обособена позиция № 1 е „Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на обект: „Изграждане на Център за временно настаняване (ЦВН)“
В обхвата на настоящата обществена поръчка се включва изпълнението на следните дейности:
Дейност I – Упражняване на строителен надзор (СН) по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1, 3 и 6 от ЗУТ;
Дейност II – Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявили се дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168, ал. 7 от ЗУТ.
Дейностите, предмет на поръчката, ще се осъществяват по отношение на следния строителен обект: „Изграждане на Център за временно настаняване (ЦВН)“.
Конкретните отговорности на Консултанта са:
• Упражняване на независим строителен надзор: Консултантът носи отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 166 и чл. 168 от ЗУТ, както и за тези, произтичащи от чл. 178 от ЗУТ, а също и други приложими разпоредби на действащото законодателство.;
• Изпълнява от името на Възложителя функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството, съгласно чл. 5, ал. 3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителните работи, включително изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба;
• Изготвяне на техническия паспорт, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите.
• Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168, ал. 7 от ЗУТ.
Упражняването на строителния надзор включва изпълнението най-малко на следните дейности: Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) съгласно одобрения инвестиционен проект и изискванията на нормативните актове; Проверка на изпълнените СМР по количества; Подписване на всички актовете и протоколите по време на строителството; Контрол на опазването на околната среда и управлението на отпадъците; Проверка и контрол на доставяните на обекта материали и оборудване, свързани с изпълнението на СМР, за съответствие с нормативните и други приложими изисквания и разрешаване влагането им в строежа; Контролира качеството на извършваните СМР и предотвратява с действията си по компетентност нарушаването на технологичната им последователност; Контролира спазване на графиците за изпълнение на СМР; Осигурява необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията на своя екип по отношение законосъобразното започване на строежа, проверките, свързани с изпълнението на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; Удостоверява с подписа си присъствието на авторския надзор; Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на СМР и взимане на решения по технически въпроси, които не променят работния проект; Присъства на всички заседания между участниците в строителния процес; Контролира задължителното изпълнение на заповедите на проектантите на строежа, вписани в заповедната книга на строежа; Взема решения за спиране и пускане на строежа, съгласувано с Възложителя; Заверява изготвяната екзекутивна документация; Участва в приемни изпитвания и всички дейности за издаването на Удостоверение за въвеждане в експлоатация; Съставя констативен акт (обр. 15); Изпълнява от името на Възложителя функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството; Упражнява стр. надзор, носи отговорност за щети, които са нанесли на Възложителя и на др. участници в строителството, и солидарно отговаря със строителя за щети, причинени от неспазване на техн. правила и нормативи и одобрените проекти; Изготвя технически паспорт на строежа; Изготвя Окончателен доклад съгл. чл. 168, ал. 6 от ЗУТ
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
302

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансира се със средства, предоставени по административен договор № BG16RFOP001-1.029-0005-C0/05.05.2020 г. по Оперативна програма „Региони в растеж“

Прогнозната стойност на обособената позиция е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за нейното изпълнение.

II.2) Описание 1

Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на обект: „Реконструкция и облагородяване на междублокови пространства в ж. к. Бистрица 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

• УПИ VI, кв. 201 по регулационния план (РП) на гр. Дупница; • Част от УПИ V, кв. 218 и част от улица с о. т. 1265?1264?1262; • УПИ I, кв. 220 и • УПИ I, кв. 248 и част от улица с ос. т. 1118?1216

В обхвата на настоящата обществена поръчка се включва изпълнението на следните дейности:
Дейност I – Упражняване на строителен надзор (СН) по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1, 3 и 6 от ЗУТ;
Дейност II – Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявили се дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168, ал. 7 от ЗУТ.
Дейностите, предмет на поръчката, ще се осъществяват по отношение на следния строителен обект: „Реконструкция и облагородяване на междублокови пространства в ж. к. Бистрица“.
Конкретните отговорности на Консултанта са: • Упражняване на независим строителен надзор: Консултантът носи отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 166 и чл. 168 от ЗУТ, както и за тези, произтичащи от чл. 178 от ЗУТ, а също и други приложими разпоредби на действащото законодателство; •Изпълнява от името на Възложителя функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството; •Изготвяне на технически паспорт/и; • Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168, ал. 7 от ЗУТ.
Упражняването на строителния надзор включва изпълнението най-малко следните дейности: Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) съгласно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на нормативните актове; Проверка на изпълнените СМР по количества; Подписване на всички актовете и протоколите по време на строителството; Контрол на опазването на околната среда и управлението на отпадъците; Проверка и контрол на доставяните на обектите материали и оборудване, свързани с изпълнението на СМР; Контролира качеството на извършваните СМР и предотвратява с действията си по компетентност нарушаването на технологичната им последователност; Контролира спазване на графиците за изпълнение на СМР; Осигурява необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията на своя екип по отношение законосъобразното започване на строежите; Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на СМР и взимане на решения по технически въпроси, които не променят инвестиционния проект; Присъства на всички заседания между участниците в строителния процес; Контролира задължителното изпълнение на заповедите на проектантите; Взема решения за спиране и пускане на съответния строеж; Заверява изготвяната екзекутивна документация; Участва в приемни изпитвания и всички дейности за издаването на Удостоверение за въвеждане в експлоатация; Съставя констативен акт (обр. 15); Изпълнява от името на Възложителя функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството; Упражнява строителен надзор, носи отговорност за щети, които са нанесли на Възложителя и на други участници в строителството, и солидарно отговаря със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; Изготвяне на технически паспорти на строежите; Изготвя Окончателен доклад съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10450      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
11

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансира се със средства, предоставени по административен договор № BG16RFOP001-1.029-0006-C01 г. по Оперативна програма „Региони в растеж“

Прогнозната стойност на обособената позиция е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за нейното изпълнение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За изпълнение на услугата, предмет на възлагане с настоящата обществена поръчка е необходимо участникът да притежава специално разрешение. За българските участниците това специално разрешение е обективирано във валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (параграф 128 от Преходни и заключителни разпоредби на ЗИДЗУТ) или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор за лица, регистрирани на територията на Република България. За чуждестранните участници това специално разрешение трябва да бъде обективирано в еквивалентен/аналогичен документ, удостоверяващ правото им да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз (ЕС) или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство (ЕИП).
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като посочи в еЕЕДОП, Част IV, раздел А, поле „За поръчки за услуги: необходимо е специално разрешение“/т. „2) При поръчки за услуги“ следната информация: наименование на документа; номера и дата на издаване на документа; дата, до която документът е валиден.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на всички или част от документите – копие на валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на ДНСК или еквивалентен/аналогичен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото му да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагането на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – заверено копие на валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на ДНСК. Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в съответствие с чл. 167, ал. 1 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 3.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващ съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в ЕЕДОП, част IV, раздел Б, поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“/ т. „5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на“ следната информация: застрахователната сума и валута на сключената застраховка „Професионална отговорност“; дейността, която е предмет на застраховане; номера на застрахователната полица и датата, до която застраховката е валидна.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на всички или част от документите – заверено копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност” по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – заверено копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност”, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
Забележка 1: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка 2: На основание чл. 65, ал. 6 от ЗОП Възложителят изисква солидарна отговорност за изпълнението на поръчката от участника и третото лице, чийто капацитет се използва за доказване на съответствие с критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние. Солидарната отговорност за изпълнение на поръчката се попълва в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, раздел „Б: Икономическо и финансово състояние“, поле „Други икономически или финансови изисквания“/т. „6) Що се отнася до другите икономически или финансови изисквания, ако има такива“.


Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за дейността по упражняване на строителен надзор с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно обекта – предмет на поръчката по обособена позиция № 2 – строеж от четвърта категория или еквивалентна за участник – чуждестранно лице, съгласно законодателство на държавата, в която е установен. чл. 5, ал. 4, т. 4 от същия нормативен акт минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор, за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ е 50 000 лв.
Изискването е приложимо само за обособена позиция № 2.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в ЕЕДОП, част IV, раздел „В: Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“/ т. „1б) Само за обществени поръчки за доставки и обществени поръчки за услуги“ следната информация: 1) дейностите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката (консултант, извършващ оценка за съответствието на инвестиционните проекти и/или консултант, извършващ строителен надзор или друго); 2) обект на строителна интервенция, във връзка с който участникът е предоставил дейностите/услугите (сграда или паркове или градини или озеленени площи или друго); 3) вида на строителните и монтажни работи, във връзка с който участникът е предоставил дейностите/услугите (ново строителство или реконструкция или преустройство или основен ремонт или паркоустройствени и/или благоустройствени дейности); 4) обем/капацитет (брой места); 5) датата на приключване (датата на която е съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя или датата на издаденото разрешение за ползване или на удостоверение за въвеждане в експлоатация); 6) стойността, която е заплатена за изпълнението на услугата/дейността; 7) получателят, независимо дали е публичен или частен субект.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на всички или част от документите – списък по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, чрез който се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи по предходното изречение, освен ако възложителят не разполага с него или не може да си го осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под „дейност с предмет и обем, идентична с предмета на поръчката“ по обособена позиция № 1 следва да се разбира консултантска услуга по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, извършена при изпълнение на ново строителство на сграда с капацитет 10 места.
Под „дейност с предмет и обем, сходна с предмета на поръчката“ по обособена позиция № 1 следва да се разбира консултантска услуга по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, извършена при изпълнение на реконструкция, преустройство или основен ремонт на сграда с капацитет 10 места.
Под „дейност с предмет и обем, идентична с предмета на поръчката“ по обособена позиция № 2 следва да се разбира консултантска услуга по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, извършена при изпълнение на ново строителство на паркове, градини или озеленени площи.
Под „дейност с предмет и обем, сходна с предмета на поръчката“ по обособена позиция № 2 следва да се разбира консултантски услуги по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, извършени при изпълнение на паркоустройствени и/или благоустройствени дейности или дейности, свързани с реконструкция и/или основен ремонт на паркове, градини или озеленени площи.
Забележка 1: Възложителят не поставя изискване, свързано с обема по обособена позиция № 2.
Забележка 2: Услугата се счита за изпълнена, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя или за обекта има издадено разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация.
Забележка 3: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
Забележка 4: Когато участникът подава оферти за повече от една обособени позиции, той трябва да докаже толкова изпълнени дейности, колкото на брой са обособените позиции, за които подава оферта.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки (ДО), опазване на околната среда (ООС), закрила на заетостта и условията на труд (ЗЗУТ), които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с ДО:
НАП:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg“ www.nap.bg
Относно задълженията, свързани с ООС:
МОСВ:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със ЗЗУТ:
МТСП:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 8119 443.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

04/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Община Дупница 2600 Дупница; пл. Свобода 1, "Панорамна зала"

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП няма изискване обединението участник в процедурата да има определена форма, за да участва при възлагането на поръчката, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител Участник е обединение от физически и/или юридически лица.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3. Във връзка с поставеното изискване за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
4. За обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора и/или за авансово предоставените средства се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва