Деловодна информация
00728
ОП-055-00-171 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00728-2020-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание № 2
София BG411 1169 България
Мария Мисова, Боряна Зайкова +359 29392055 / +359 29393047
b.zaykova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/551


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/551
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1169 България
Радостина Кирилова +359 29393059
r.kirilova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/551

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Оформяне и оборудване на зона за преки излъчвания в прилежащото фоайе на пленарната зала в сградата на Народното събрание, София, пл. „Княз Александър I“ № 1“
32322000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е : „Оформяне и оборудване на зона за преки излъчвания в прилежащото фоайе на пленарната зала в сградата на Народното събрание, София, пл. „Княз Александър I“ № 1“
Обществената поръчка включва:
•изработване на инвестиционен проект с обхват и съдържание съгласно съгласно изискванията на възложителя, описани в настоящата документация и в Заданието за проектиране - Приложение № 3 – неразделна част от документацията на обществената поръчка;
•изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект;
•упражняване на авторски надзор повреме на изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект.
Изискванията към изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката са подробно описани в техническите спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
85000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71200000      
45223100      
45311000      
45317000      
45421150      
45451200      
51311000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Народното събрание в гр. София, пл. “Княз Александър I” № 1, прилежащо фоайе на новата пленарна зала.

Изпълнението на предмета на обществената поръчка ще се извършва на два етапа съгласно изискванията на възложителя при спазване на действащото законодателство, съобразно установените технически норми и стандарти в страната, хармонизирани с европейските стандарти и правилата по безопасност на труда, достъпна среда в т. ч. за хора с увреждания, хигиена, пожарна безопасност и др.
Първият етап на обществената поръчка е проектиране и включва: софтуерно акустично обследване на зоната за изявления и изготвяне на инвестиционен проект съгласно изискванията на възложителя, описани в документацията и в Заданието за проектиране.
Вторият етап на обществената поръчка е изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект и включва: доставка на необходимите материали и оборудване за изграждането и за обзавеждането на брифинг-къта и останалата част от зоната за изявления, Доставка и монтаж на самоносеща конструкция за звукоизолирането на брифинг-къта и за окачване на технологичното оборудване, изграждане на системите по част „Електрическа“, оборудване и обзавеждане на брифинг-къта и на останалата част от зоната за изявления, в съответствие с одобрените от възложителя 3D-визуализация и инвестиционен проект; пускане и настройка на изградените системи в зоната за изявления, което включва акустично замерване за речева разбираемост, както и обучение на персонала на възложителя; упражняване на авторски надзор и др.
Авторският надзор ще се упражнява по време на изпълнение на втория етап - изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект.
Конкретните дейности са подробно индивидуализирани в техническите спецификации и заданието за проектиране.
Извършването на оглед на мястото за изпълнение на работите е по преценка на участника.
Огледи могат да се извършват всеки работен ден, до изтичане на срока за получаване на оферти за участие в процедурата, в интервала от 9,00 до 16,00 часа, като датата и часът на огледа се съгласуват предварително с възложителя на тел. 029393047 и 029392055.
Общата стойност на поръчката, оферирана от всеки участник, не може да надвишава 85 000 (осемдесет и пет хиляди) лева без ДДС.
Цената, предложена от участника, за изпълнение на услугата по изготвяне на инвестиционен проект не може да надвишава 4 000 (четири хиляди) лева без ДДС.
Цената, предложена от участника, за изпълнение на услугата по упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект не може да надвишава 700 (седемстотин) лева без ДДС.
Цената, предложена от участника, за изпълнение на изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект не може да надвишава 80 300 (осемдесет хиляди и триста) лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
85000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
65

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Забележка по т. II.2.7. - срокът за изпълнение на обществената поръчка, предвид спецификата на включените в предмета й дейности и взаимната обвързаност на изпълнението на всяка една от тях с останалите, е разпределен, както следва:
1. Срок за проектиране - срокът за изготвяне на инвестиционния проект не може да бъде по-голям от 20 календарни дни. Прод. в т. VI.3
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

Няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
Под „дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката“ да се разбира доставка и монтаж на електроинсталации – осветление, мултимедия и озвучаване.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – екипи за проектирането и за изпълнение на дейностите.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
Под „дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката“ да се разбира доставка и монтаж на електроинсталации – осветление, мултимедия и озвучаване.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б) от еЕЕДОП, където посочва данни за: стойността; датата, на която е приключило изпълнението и получателя.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП – списък на доставките или услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – екипи за проектирането и за изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект, в които са включени следните специалисти:
А. Екип за проектирането:
А.1). Проектант по част „Архитектурна“ - да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
А.2). Проектант по част „Конструктивна“ - да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
А.3). Проектант по част „Електрическа“ - да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
А.4). Проектант по част „Сметна документация“ – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
1 лице може да съвместява повече от една длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
Б. Екип за изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект:
Б.1). Експерт „Архитектура“ - да притежава висше образование, специалност „Архитектура“ или еквивалентна, придобита в чужбина;
Б.2). Експерт „Конструкции“ - да притежава висше образование, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна, придобита в чужбина;
Б.3). Експерт „Електро“ - да притежава висше образование, специалност „Електротехника“ или „Електроенергетика и електрообзавеждане“ или еквивалентна, придобита в чужбина.
Забележка:Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект. Уточнение:При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно - квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Р.България. С РМС № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност" от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент на Съвета от 7.9.2005г. Продъл. в т.VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица.
2. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 % (пет процента) от стойноста му. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка,.... (Продължава в т. VІ.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

София, пл. „Княз Александър І” № 1, сградата на Народното събрание, етаж първи, зала № 132

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от т. II.2.14. Срокът за проектиране започва да тече от датата на сключване на договора. В срок от 7 календарни дни от сключване на договора Изп. следва да изготви, а Въз. да одобри 3D-визуализация на брифинг-къта и зоната за изявления. Времето за съгласуване и одобрение от Въз. на инвестиционния проект е до 5 календарни дни и не е включено в срока за изготвяне на инвестиционния проект. Срокът за отстраняване на забележки по инвестиционния проект (в случай, че има такива) не може да е повече от 5 календарни дни, считано от датата на връчването им в писмена форма на Изп. 2. Срок за изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект по т. 2.2 от раздел I.A – не може да бъде по-голям от 40 календарни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за одобряване от възложителя на инвестиционния проект. 3. Срокът за упражняване на авторски надзор при изпълнението на проекта е срокът за изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект, офериран от участника, който е до 40 календарни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за одобряване от възложителя на инвестиционния проект, удължен с 5 календарни дни.
Продължение от т. III.1.3 Под „ еквивалентно образование " или „ еквивалентна специалност " следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите, посочени по-горе.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6), където посочва специалистите, които ще изпълняват поръчката, като в зависимост от поставените изисквания към експертите, предостави и следната приложима информация:-Специалист/експерт (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);-Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);-Допълнителна квалификация (наименование на документа; направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател, годината на валидност; частите, за които документът е издаден);
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
Продължение от т. III.2.2. … обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Документът за гаранцията за изпълнение се представя от определения изпълнител при сключване на договора. Възложителят освобождава и усвоява гаранцията при условията, посочени в проекта на договора, без да дължи лихви за периода, през който същата е престояла при него.
По критерия "най-ниска цена" се оценяват показатели с тежест, както следва:
1. Цена за изготвяне на инвестиционния проект – 25 %; 2. Цена за упражняване на авторски надзор при изпълнението на дейностите, предвидени в инвестиционния проект – 15 %; 3. Цена за изпълнение на дейностите, предвидени в инвестиционния проект – 60 %.
На основание чл. 104, ал. 2 ЗОП възложителят ще извърши оценката на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителния подбор. Проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения. Действията на комисията по разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършва в последователност, съгласно чл. 61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен от обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва