Деловодна информация
00689
0400-324 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00689-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Галина Иванова - Директор на Дирекция Обществени поръчки +359 46684305
contracts@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=7S9tBg3P5mo%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение 1
Ямбол BG343 8600 България
Гергана Димитрова +359 46684209
delovodstvo@tundzha.net +359 46661575

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Приготвяне и доставка на храна за директна консумация по предварителни заявки за лицата, ползващи социалните услуги в общността и за децата от детски градини в населените места на територията на Общи
55520000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка се възлага с оглед изпълнение на задълженията на Община „Тунджа“ за осигуряване на храна и нейната доставка на лица ползващи социални услуги в общността и за децата от детските градини разположени на територията на общината.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
442434.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

До населени места на територията на Община „Тунджа“, като приготвената храна се доставя до пунктове, посочени в раздел I.,т.3 от Технически спецификации към документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка се възлага с оглед изпълнение на задълженията на Община „Тунджа“ за осигуряване на храна и нейната доставка на лица ползващи социални услуги в общността и за децата от детските градини разположени на територията на общината.Храната се приготвя по седмично меню, което се заявява от Възложителя всеки четвъртък на предходната седмица от представените към офертата на Изпълнителя примерни менюта.* Количествата храна по дейности са прогнозни и нямат обвързващ характер. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата, както и да променя пунктовете за доставка в съответствие със своите потребности и предвидените опции.Прогнозен брой потребители по дейности е както следва:130 лица ползващи социалните услуги в общността и 547 деца в детските градини. Прогнозен брой потребители предвидени като опция по чл.21,ал.1 от ЗОП - 50 лица ползващи социалните услуги в общността.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
442434.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


юни/юли 2021
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Прогнозна стойност на поръчката – 442434.50 лева без ДДС, от които 31937.50 лева без ДДС предвидени за опции за допълнително възлагане на приготвяне и доставка на храна за 50 лица ползващи социалните услуги в общността.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При необходимост от допълнително приготвяне и доставка на храна, предвидено от Възложителя като опция по чл.21,ал.1 от ЗОП, Изпълнителят се задължава да приготвя и доставя храна, съгласно изискванията на документацията и условията на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава удостоверение за регистрация за минимум 2 (два) обекта регистрирани по Закона за храните, в които ще се приготвя храна за извършване на дейностите, предмет на поръчката, а за чуждестранни лица – в аналогичен документ, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За съответствието с критерия за подбор, Участниците представят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор” буква „А“, т.2 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите по чл.67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП, съответствието с критерия за подбор се доказва с представяне на документ за регистрация на материални бази - кухни, регистрирани по Закона за храните (или еквивалент) с обхват в съответствие с предмета на поръчката. /заверено копие/
* Съгласно чл.60, ал.1 от ЗОП, чуждестранните лица следва да докажат регистрацията си в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
* Съгласно чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, в случай, че участникът, избран за изпълнител е чуждестранно лице, преди подписване на договор, следва да представи удостоверение за регистрация за минимум 2 (два) обекта регистрирани по Закона за храните.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишен оборот.
*При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59,ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай,че участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, за тях се прилагат изискванията посочени в разпоредбата на чл.66 от ЗОП.


- минимален общ оборот в размер на 300 000 лева за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 200 000 лева, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
За съответствието с критерия за подбор, Участниците представят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор” буква „Б“, т.1а и т.2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
* В случаите по чл.67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП, съответствието с критерия за подбор се доказва с представяне на заверени копия на годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква. Когато по основателна причина участника не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейност,с предмет и обем,идентичен или сходен с предмета на поръчката,за последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да разполага с техническо оборудване – транспортни средства, необходими за изпълнение предмета на поръчката.
3. Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение предмета на поръчката. 4. Участникът да разполага с валиден сертификат за безопасност на храните БДС EN ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката.
5. Участникът да разполага с внедрена НАССР система за управление безопасността на храните или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката.
*При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59,ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай,че участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, за тях се прилагат изискванията посочени в разпоредбата на чл.66 от ЗОП.


По т.1 *Под „дейност с предмет и обем, идентичен или сходен предмета на поръчката, следва да се разбира „приготвяне и доставка на храна за не по-малко от 100 възрастни и 300 деца дневно, минимум за 200 дни през последните 3 (три) години.За съответствието с критерия за подбор,Участниците представят информация,като попълват част IV„Критерий за подбор” буква„В“, т.1б от ЕЕДОП, като се посочат стойностите, датите и получателите.* В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП, съотв. с критерия за подбор се доказва с представяне на Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката - Образец №10,заедно с документи, които доказват извършената услуга.
По т.2.–Участникът да разполага с минимум 3(три) броя транспортни средства,отговарящи на изискванията за превоз на храни,съгласно Закон за храните,регистрирани от ОДБХ по реда на чл.246 ЗВМД.За съответствието с критерия за подбор,Участниците представят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор” буква „В“,т. 9 от ЕЕДОП.*В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП,съотв. с критерия за подбор се доказва с представяне на декларация за техническо оборудване – транспортни средства - Образец №11,с които участника ще разполага за изпълнение на обществената поръчка,като представя и удостоверения за регистрацията на транспортните средства по реда на чл.246 от ЗВМД от ОДБХ.
По т.3 - Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение предмета на поръчката, минимум както следва:2 (двама) главни готвачи – да притежават образование и/или квалификация „Готвач“ или еквивалент и професионален опит като „Главен готвач“ най-малко 3 години; 4(четирима) готвачи – да притежават образование и/или квалификация „Готвач“ или еквивалент и професионален опит като „Готвач“ най-малко 3 години; 1(един) инструктор по хранене и безопасност на храните – да притежава минимум средно образование по специалност „Инструктор по хранене и безопасност на храните” или еквивалент и професионален опит по специалността най-малко 3 (три) години; 1(един) технолог по храните – да притежава минимум средно образование по специалност “Технология на храните” или еквивалент и професионален опит по специалността най-малко 3 (три) години. За съответствието с критерия за подбор, Участниците представят информация,като попълват част IV „Критерий за подбор” буква „В“, т. 6 от ЕЕДОП. * В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП, съотв. с критерия за подбор се доказва с представяне на списък по чл.64,ал.1, т.6 от ЗОП на персонала, с който участника ще разполага за изпълнение предмета на поръчката - Образец №12, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
По т.4 - Участникът да разполага с валиден сертификат за безопасност на храните БДС EN ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката.За съответствието с критерия за подбор, Участниците представят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор” буква „Г“ от ЕЕДОП. * В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, съответствието с критерия за подбор се доказва с представяне на заверено копие валиден сертификат за безопасност на храните БДС EN ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката.
По т.5 - участникът да разполага с внедрена НАССР система за управление безопасността на храните или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката. За съответствието с критерия за подбор, Участниците представят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор” буква „Г“ от ЕЕДОП. * В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, съответствието с критерия за подбор се доказва с представяне на заверено копие валиден сертификат или друг документ за внедрена НАССР система за управление безопасността на храните или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в документацията за участие в обществената поръчка. Изпълнителят се задължава да изпълни дейностите,предмет на поръчката съгласно документацията за участие и представените документи към офертата му. Определеният за изпълнител участник обезпечава изпълнението на договора с гаранция, която е 3 на сто от стойността на договора, без включена опция за допълнително възлагане на приготвяне и доставка на храна.Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума;- банкова гаранция в полза на Община „Тунджа”;- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията под формата на парична сума или банковата гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице–гарант. Договорът влиза в сила на 03.01.2021 г. или от датата на прекратяване на предходен договор за услуга със същия предмет и е със срок на действие 12 месеца, считано от датата на влизането му в сила.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Отварянето на офертите ще се извърши в заседателната зала на Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, гр. Ямбол.

Отварянето на офертите съгласно чл.54, ал.1 от ППЗОП се извършва на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


юни/юли 2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в наст. процедурата може да бъде всяко бълг. или чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обединения,както и всяко др.образувание,което има право да изпълнява в съответствие с предмета на поръчката строителство,доставки или услуги съгласно законодателството на държавата,в която то е установено. Свързани лица по смисъла на §2,т.45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща общ.поръчка. В процедурата не може да участва участник,който не отговаря на поставените критерии за подбор, посочени в обявлението за общ.поръчка и за който са налице обстоят. по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП. Възложит.отстранява от процедурата участник,за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП,възникнали преди или по време на процедурата,което се прилага и когато участник в процедурата е обединение от ФЛ и/или ЮЛ и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства,че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответ. основание за отстраняване. Освен на основанията по чл.54 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, възложителят отстранява:Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; Участници, които са свързани лица по смисъла на параграф 2, т.45 от допълнителните разпоредби на ЗОП;Участник,който е представил оферта,която не отговаря на:-предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;Участник,подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок на валидност;Лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП; На основание чл.3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРС когато за участник, са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРС;Участник, за който са налице основанията по чл.69, ал.1 и ал.2 от ЗПКОНПИ.Изисквания към участници обединения-Възложит.не поставя изисквания относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.Когато участникът е обединение,което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ,представя документът по чл.37,ал.4 от ППЗОП,когато е приложимо,както следва: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност между участниците в обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;определяне на партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка.Подписите на страните в документите за обединението следва да са нотариално заверени.В случай, че обединението не е регистрирано по БУЛСТАТ,при възлагане изпълнението на дейностите,предмет на обществ.поръчка,участникът следва да извърши регистр.по БУЛСТАТ,след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора за възлагане на поръчката. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност.Предложената от участник единична цена за изпълнение на поръчката, не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима единична цена за съответната дейност, съответно посочената обща прогнозна стойност.В случай, че ценовото предложение на участник надхвърля максимално допустимите единични цени, съответно общата прогнозна стойност на поръчката, участникът ще бъде отстранен от процедурата.При несъответствие между предложените единична и обща цена, валидна ще бъде единичната цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие, общата цена се превежда от комисията по чл.103, ал.1 от ЗОП в съответствие с единичната цена на офертата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва