Деловодна информация
00777
РД-01-23-120 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00777-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кочериново 000261491
пл. Трети март № 1
Кочериново BG415 2640 България
Наталия Чамишка +359 70532011
obst_kocherinovo@mail.bg +359 70532330

Интернет адрес/и

http://www.ob-kocherinovo.bg/

http://www.ob-kocherinovo.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ob-kocherinovo.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„„Проектиране, изпълнение на строителство и авторски надзор за обект :„Рекултивация на общинско депо за неопасни битови отпадъци, находящо се в землището на с. Бараково, община Кочериново"” 1
45112350      
Строителство

„Проектиране, изпълнение на строителство и авторски надзор за обект: „Рекултивация на общинско депо за неопасни битови отпадъци, находящо се в землището на с. Бараково, община Кочериново“, с площ 63 965 кв.м. ще се изпълни съобразно Техническата спецификация и Идейния проект, които са част от документацията за участие в поръчката. Проектиране на фаза „Работен проект” със съответните части към него трябва да бъдат изработени съгласно изискванията на Наредба № 4 за обема и съдържанието на инвестиционното проектиране и да бъдат комплектовани, съгласно изискванията на чл. 144 от ЗУТ. Дейностите предвидени за изпълнение на Техническата рекултивация на общинско депо за неопасни битови отпадъци са описани в Техническата спецификация и Идейния проект за обекта.
В рамките на дейност авторски надзор, проектантите изготвили инвестиционни в работна фаза проекти се задължават да извършват: Авторски надзор по време на строителството съгласно Закона за устройството на територията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3719105.44      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Република България, община Кочериново – обектът е разположен в землището на с. Бараково, местност „Айдере”, на около 2 km западно от селото.

„Проектиране, изпълнение на строителство и авторски надзор за обект: „Рекултивация на общинско депо за неопасни битови отпадъци, находящо се в землището на с. Бараково, община Кочериново“, с площ 63 965 кв.м. ще се изпълни съобразно Техническата спецификация и Идейния проект, които са част от документацията за участие в поръчката. Проектиране на фаза „Работен проект” със съответните части към него трябва да бъдат изработени съгласно изискванията на Наредба № 4 за обема и съдържанието на инвестиционното проектиране и да бъдат комплектовани, съгласно изискванията на чл. 144 от ЗУТ. Дейностите предвидени за изпълнение на Техническата рекултивация на общинско депо за неопасни битови отпадъци са описани в Техническата спецификация и Идейния проект за обекта.
В рамките на дейност авторски надзор, проектантите изготвили инвестиционни в работна фаза проекти се задължават да извършват: Авторски надзор по време на строителството съгласно Закона за устройството на територията.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3719105.44      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г., процедура „Рекултивация на депа, предмет на процедура по нарушение на п

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се открива при условията на чл. 114 от ЗОП, като към датата на откриване на процедурата, не е осигурено финансиране за изпълнението й.
За финнасиране на настоящата обществена поръчка Възложителят ще кандидатства по реда и условията на Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, а чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което им позволява да изпълняват строителство на обекти четвърта група, втора категория съгласно с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя).
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да представи изискуемата информация в поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва информация относно вписването в съответния регистър, дали документът е на разположение в електронен формат, както и уеб сайт, орган или служба, издала документа и точно позоваване на документа.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посоченото изискване по т. 1, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
- заверено копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката и талон към него или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 1 в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 1 а) от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания.
За доказване на посочените изисквания по т. 1, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
2. справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години.
Информацията за доказване на съответствието с минималните изисквания на Възложителя може да обхване и по-кратък период от посочения по-горе в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2като попълни поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посоченото изискване по т. 2.2, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
- заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за проектант за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или съответен валиден аналогичен документ или еквивалент, съгласно законодателството на страната, в която е регистриран участникът чуждестранно лице.
- заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или съответен валиден аналогичен документ или еквивалент, съгласно законодателството на страната, в която е регистриран участникът чуждестранно лице.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в двукратен размер на прогнозната стойност на поръчката. При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участниците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ с минимално покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 400 000 лева, каквато е минималната застрахователна сума за строителство втора категория по чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и 200 000 лева, каквато е минималната застрахователна сума за проектиране втора категория по чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ, съобразно чл. 5, ал.1, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За съдружник в обединение, или подизпълнител, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанският субект.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по проектиране и/или строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по проектиране и/или строителство, също следва да притежават валидна застраховка „професионална отговорност“, отговаряща на горепосочените изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП за дейностите с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойност, получател, дата на приключване на изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности. За доказване на изискванията по т. 1 участниците представят, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2. Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойност, получател, дата на приключване на изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали са изпълнени в съответствие с нормативните изисквания. За доказване на изискванията по т. 2 участниците представят, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания,в това число: номер, дата и учебно заведение, издало диплома/сертификат, описание на идентичното или сходно строителство с посочване на конкретен обект. За доказване на изискванията по т. 3. участниците представят, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка: Списък на ключовите експерти, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
4. Участникът следва да предостави изискуемата информация, като попълни поле раздел Г, в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, като по отношение на притежавания от него Сертификат за прилагане на горепосочения стандарт впише информация относно: (1) наименование на стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на този сертификат (в случай на приложимост). За доказване на изискванията по т. 4. участниците, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка: Заверено копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА„БСА“ виж раздел V, т.3.4 от документацията.
5. Участникът следва да предостави изискуемата информация, като попълни поле раздел Г, в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, като по отношение на притежавания от него Сертификат за прилагане на горепосочения стандарт впише информация относно: (1) наименование на стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на този сертификат (в случай на приложимост).
За доказване на изискванията по т. 5. участниците представят, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка: Заверено копие на сертификат, виж раздел V, т.3.5 от документацията.


1. Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуга с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „услуга с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изготвяне на инвестиционен проект, фаза работен проект и/или фаза технически проект за изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметище/а и/или депо/а за отпадъци. Възложителят не поставя изрично изискване за обем на изпълнените дейности.
2. Участниците следва да са изпълнили през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметище/а и/или депо/а за отпадъци. Възложителят не поставя изрично изискване за обем на изпълнените дейности.
При използване на подизпълнител, изискването по т. 2. се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3. Участниците следва да разполагат с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав (виж раздел V, т. 3, т.3.3, т.3.4., т.3.5 от документацията), както следва:
За проектирането:
- Проектант техническа рекултивация;
- Проектант по част „Инженерна геология и хидрогеология“;
За строителството:
- Технически ръководител;
- Специалист за контрол на качеството/отговорник по качеството;
– Експерт по безопасност и здраве в строителството;
4. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент с предметен обхват: проектиране и строителство.
5. Участникът следва да има разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалент с предметен обхват: строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Общинска администрация - гр. Кочериново, етаж 1, находяща се на адрес: пл. Трети март 11

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата:
1.Участниците, за които са налице някое от основанията по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП;
2.Участници, свързани лица, които са подали самостоятелни оферти за участие в процедурата;
3. Участници, а които са налице условията по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
4.Участници, а които са налице условията по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Изпълнението на дейностите, свързани с биологичната рекултивация ще се финансира от Община Кочериново със собствени средства и след изпращане на възлагателно писмо.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва