Деловодна информация
00039
ПОЧРОП-01-12-3744 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00039-2020-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павликени 000133901
бул.Руски №4
Павликени BG321 5200 България
Славена Грозева; инж. Николчо Николчев +359 61051357/+359 61051326
obshtina@pavlikeni.bg +359 61052642

Интернет адрес/и

www.pavlikeni.bg

http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=937&Itemid=129&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=453&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР на обект:„Подмяна на водопроводна мрежа в с. Росица и рехабилитация на път VTR2211/III-40/Бяла Черква - Росица от км 1+000 до км 4+070, Община Павликени
45000000      
Строителство

„Извършване на строително - монтажни работи на обект: „Подмяна на водопроводна мрежа в с. Росица и рехабилитация на път VTR2211 / III - 405/ Бяла Черква - Росица от км 1+000 до км 4+070, Община Павликени“. СМР следва да бъдат изпълнени съгласно условията на договора за изпълнение, и Инвестиционните проекти, ведно с приложените към тях количествени сметки, ЗУТ, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност, включително специфичните нормативни изисквания в областта на опазване на околната среда и водите и безопасността на строителните и монтажни работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1980664.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

с. Росица и гр. Бяла Черква, Община Павликени

В обхвата на поръчката са включени подмяна на част от водопроводната мрежа и СВО в границите на урбанизираната територия на село Росица, и рехабилитация на път VTR2211 / III - 405/ Бяла Черква - Росица, съгласно изготвената проектна документация, както следва:
-Подмяна на водопроводна мрежа - 969,25 м и 42 броя СВО по улици в урбанизираната територия на селото, в обхват на път VTR2211 / III - 405/ Бяла Черква - Росица от км 3+130 до км 4+070, Община Павликени;
-Рехабилитация на път VTR2211 / III - 405/ Бяла Черква - Росица от км 1+000 до км 4+070, Община Павликени с обща дължина на трасето 3069,34m.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
1980664.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
450

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи III категория - II и IV групи, а за чуждестранните лица – аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен.
(II група, III категория строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях; - IVгрупа, III категория- строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „б“ ЗУТ – елементи на водоснабдителните и канализационните мрежи, хидротехническите, хидромелиоративните и други мрежи, съоръжения и инсталации, непопадащи в горните категории.)
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1).
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа) или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката (при спазване на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, когато е необходимо).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за строежи III категория с минимално застрахователно покритие, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За чуждестранни лица – еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на застраховка за „Професионална отговорност“ с минимално застрахователно покритие, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За чуждестранните лица – посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на документи, доказващи наличие на валидна застраховка “Професионална отговорност” с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за строежи III категория с минимално застрахователно покритие, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За чуждестранни лица – еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил строителни дейности (на един или няколко обекта) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна и/или канализационна мрежа, с дължина минимум 900,00 л.м., както и изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа, представляваща техническа инфраструктура, с дължина минимум 3 000,00 л.м.;
Удостоверяване:При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответното поле на еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности с посочване и описание на строително-монтажните дейности (предмета), стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Доказване:При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
1. Технически ръководител – „стр. инженер”, или “архитект”, или “стр. техник” или екв. образование; да притежава минимум 2 години опит като технически ръководител.
2. Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, което да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ.
Забележка: Посочените от участника лица могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т.6 като посочи списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълнява обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число: Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); Образование (степен, № на диплома, учебно заведение) – където е необходимо; Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че се с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит); Допълнителна професионална квалификация – сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ – индивидуализира се наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа, обхват и валидност (когато е приложимо.Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.Уточнение: При използването на чужд.лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образ.- квал.степен се удостоверява и с посочване на еквив. на изброените по-горе специалности.-Приравнени са специалностите, при които уч. програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на посочените специалности.


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил строителни дейности (на един или няколко обекта) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна и/или канализационна мрежа, с дължина минимум 900,00 л.м., както и изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа, представляваща техническа инфраструктура, с дължина минимум 3 000,00 л.м.;
2.Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
2.1. Технически ръководител – „строителен инженер”, или “архитект”, или “строителен техник” или еквивалентно образование; да притежава минимум 2 години опит като технически ръководител.
2.2. Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, което да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ;
Забележка: Посочените от участника лица могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранциите може да се представят под формата:
-на банкова гаранция;
-на парична сума, преведена по сметка на Община авликени,
-на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност – срока на действие на договора плюс 30 дни.
Избраният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато избраният изпълнител избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, се представя в оригинал, като тя е безусловна, неотменима и не прехвърляема и покрива 100% (сто процента) от стойността на гаранцията за изпълнението му със срок на валидност – срока на действие на договора плюс 30 дни.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Павликени, бул. "Руски" № 4, заседателната зала на ІІІ етаж в сградата на общинската администрация.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на откриване на обществената поръчка не е осигурено финансиране на обществената поръчка. В случай, че в рамките на три месеца от сключване на договора не е осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие.
Съгласно чл. 57, ал. 1 от ЗОП, Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
Съгласно чл. 57, ал. 2 от ЗОП, Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка когато кандидат или участник е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване посочени в чл. 57, ал. 1 от ЗОП.
Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Специфичните национални основания за изключване при наличието на които възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник:
- осъждания за престъпления по чл. 194 - 208, чл. 213а - 217, чл. 219 -252 и чл. 254а - 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва