Деловодна информация
01248
3-5300-224 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
01248-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив, район Северен 0004715040065
бул. Цар Борис ІІІ Обединител 22а
Пловдив BG421 4003 България
Тодор Ганчев +359 32901167
plovdiv_severen@abv.bg +359 32901161

Интернет адрес/и

http://severen.bg/plovdiv/

https://sop.bg/severen-358/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/severen-358/proceduri-20-2-zop/a2-0006448.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на три детски ясли и една детска кухня на територията на община Пловдив- район Северен,
15000000      EA01, EA02
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на три детски ясли и една детска кухня на територията на община Пловдив- район Северен, по две обособени позиции
Обособени позиции:
ОП № 1 "Доставка на хляб"
ОП № 2 "Доставка на месо и месни хранителни продукти, яйца и риба
Възложителят открива настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
66250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

ОП № 1 "Доставка на хляб" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15610000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Три детски ясли и една детска кухня на територията на район "Северен"

Дейностите, предмет на поръчката, включват периодични доставки на хляб.
Доставките се извършват ежедневно до 07:00 часа, като при необходимост страните могат за уговорят друго време, както и извършване на извънредни доставки. Заявките се подават предходния работен ден до 12 ч.
Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. Извънредни заявки се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. Срокът за изпълнение на извънредните заявки е до 2 часа от подаването на заявка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5416.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП № 2 "Доставка на месо и месни хранителни продукти, яйца и риба" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Три детски ясли и една детска кухня на териториата на община Пловдив, район Северен

1.1. Дейностите, предмет на поръчката, включват периодични доставки месо и месни хранителни продукти, яйца и риба (продуктите).
1.2. Доставките се извършват периодично един път седмично (в сряда) до 10:00 часа, като при необходимост страните могат за уговорят друго време, както и извършване на извънредни доставки. Заявките се подават предходната седмица в четвъртък.
Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. Извънредни заявки се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. Срокът за изпълнение на извънредните заявки е до 2 часа от подаването на заявка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Текущият договор за доставка изтича на 10.09.2020 г., поради което възлагането на изпълнението по настоящата позиция ще започне след тази дата. Възлагането може да започне по-рано, в случай че сумата по договора бъде изчерпана.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнението предмета на поръчката следва да се осъществява от лице, което притежава Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните (ЗХ), за най- малко един обект за производство и/или за търговия с храните/групите храни, предмет на съответната обособена позиция, издадено от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението на обекта, съответно да е вписан в регистъра по чл. 14 от ЗХ. Чуждестранните участници следва да притежават аналогичен документ, съответно вписване в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Документи за доказване: При подаване на офертата съответствието с поставения критерий се декларира чрез ЕЕДОП (попълва се изискуемата информация в Част ІV, Раздел А).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се предвиждат

Не се предвиждат
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не се предвиждат

Не се предвиждат
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС по съответната обособена позиция.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б). банкова гаранция в полза на Възложителя.
в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
967050

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

бул.Цар Борис ІІІ Обединител 22а заседателна зала

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прогнозната стойност на отделните обособени позиции е и лимитна. Ценови предложение, което надвишава прогнозната стойност за съответната обособена позиция, ще бъде отстранено от участие.
Настоящата поръчка ще се провежда при условията на чл. 181, ал. 2 от ЗОП - оценката на предложенията на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. Затова ценовите предложения не следва да бъдат запечатани в отделни пликове.
Участници, които участват за повече от една обособена позиция, могат да представят общ ЕЕДОП за всички позиции, за които участват, като в ЕЕДОП следва да отбележат позициите, за които подават оферта.
Възложителят отстранява от участие всеки участник за когото са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Липсата или наличието на основанията се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), част III „Основания за изключване“.
Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III "Основания за изключване", раздел „Г“: "Специфични национални основания за изключване“ от ЕЕДОП:
A. Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл. 194 - 208, чл. 213а - 217, чл. 219 - 252 и чл. 254а - 255а и чл. 256 - 260 от НК.
Б. Участникът не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП.
B. За участника не следва да е установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
Г. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Д. Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Основанията за отстраняване са прилагат за подизпълнителите и за третите лица, както и когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - 10-дневен срок.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва