Деловодна информация
01264СО-район Младост
РМЛ20-ДИ05-229 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
01264-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СО-район Младост 0006963270614
ул. Свето Преображение № 1
София BG411 1712 България
Николай Гайдаров +359 29067617
n.gaidarov@mladost.bg +359 28772038

Интернет адрес/и

www.mladost.bg

https://mladost.bg/category/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mladost.bg/category/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на Столична община –район „Младост“
30192000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцел. материали, вкл.в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, за нуждите на общ.администр.Достав.ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребн.на Възл.Заявката се отправя писм.по електр.поща/тел./факс или др.техн.средство.Доставките ще се осъщ.с транспорт на Изпълн.до сградата на Възл.Участн.сл.да осигури възможн.за приемане на заявки всеки раб.ден от 8:30 до 17:00ч.Отделните доставки се извършват до 3 календ.дни, считано от деня, сл.деня на получ.на заявк. Прием.и предав.на дост.по конкр.поръчка се извършва по вид и колич.с приемо-предав.протокол,подписан от двете стр.в 2екз.За дата на дост.се счита датата на подп.от Възл.на приемо-предав.ротокол. Стойн.на вс.дост.се определя въз основа на единичните цени, съгласно предложената ценова оферта на Изпълнителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Свето Преображение № 1

Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация.
Доставките ще се извършват въз основа на писмени заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. Заявката се отправя писмено по електронна поща или по телефон/факс или друго техническо средство. Доставките ще се осъществяват с транспорт на Изпълнителя до сградата на Възложителя. Участникът следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа. Отделните доставки се извършват до 3 (три) календарни дни, считано от деня, следващ деня на получаване на заявката. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра.
За дата на доставката се счита датата на подписване от Възложителя на приемо-предавателния протокол. Стойността на всяка доставка се определя въз основа на единичните цени, съгласно предложената ценова оферта на Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

да


около м.06.2023 г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил успешно минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под „идентична или сходна дейност" следва да се разбира: доставка на канцеларски материали и/или еквивалентни.
Под „изпълнена” е тази доставка, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането й.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1б) от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП, за доказване на горепосоченото, участникът представя Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка.


1.Участн.да е изпълнил успешно мин.1 дейн.с предмет,идент.или сход.с този на поръчк.2.Стоките, предм.на поръчк.са вкл.в списъка на стоките и усл.по чл. 12,ал. 1,т. 1 ЗОП, утвърден с Реш.на МС№ 591 от 18.07.2016г.,искв.:Участн.,който е специализ.предпр. или коопер.на хора с увреждания,посоч.се в Част II,Раздел А на ЕЕДОП номера, под който е вписан в регист.на специализ.предпр.и коопер.на хора с увреждания, поддържан от АХУ, или информ.отн.регистр.в еквив.регистър на държава-чл.на ЕС и съотв.процент работн.с уврежд.или в неравност.положение, с които разпол.Участн., който е специализ.предприятие или коопер.на хора с уврежд.,може да участва в общ.поръч., при усл.че може да изпълни 80% от нейн.предм.със собств.машини, съоръж.и чов.ресурс. Това обст.се посочва в Част II, Р-л А на ЕЕДОП.При невъзм.за самост.изпълн.в този обем той може да ползва подизп.или да се позовава на ресур.на трети лица,при усл.че и те са специал.предпр./коопер.на хора с уврежд.Най-малко 30% от списъчния с-в на специализ.предпр.да е от лица с увреждания или такива в неравн.полож. В случая Участника тр.да е регистриран като специализ.предпр.или кооперация на хора с увреждания най-малко 3 г.преди датата на откриване на процедурата;Участник,който е специал.предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в e-ЕЕДОП, номера под който е вписан в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз.
*Информацията по т. 3 се декларира в Част II, Раздел А на ЕЕДОП. Преди сключване на договор, лицето избрано за изпълнител следва да представи документи, удостоверяващи, че участникът отговаря на изискванията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП;
Важно: В проц.за възл.на общ.поръчка могат да участват и др.заинтер.лица, но офертите им ще се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица,които са специализ.предпр.или кооперации на хора с увреждания.В процедурата може да участва всеки, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП. - осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и 254а-2б0 от НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1 , чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
-нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
-наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
-наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
-обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателна зала в административната сграда на СО-район Младост, ул. Свето Преображение № 1

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците, техни упълномоени представители и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


около м. 06.2023 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т. 4 от ЗОП - в 10- дневен срок от изтичане срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва