Деловодна информация
1261
009-02 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
1261-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СТОЛИЧНА ОБЩИНА - РАЙОН КРЕМИКОВЦИ 0006963270686
кв. Ботунец
София BG411 1870 България
Кмет на район Кремиковци Лилия Донкова +359 29945282
donkova_kre@abv.bg +359 29945257

Интернет адрес/и

www.kremikovci.org

http://kremikovci.org/index.php/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/337-009-02


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kremikovci.org/index.php/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/337-009-02
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

местна власт - районна администрация

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СМР по изграждане на нова детска градина – филиал в кв. Сеславци, район „Кремиковци“ – Столична община.
45000000      
Строителство

СМР по изграждане на нова детска градина – филиал в кв. Сеславци за две градински групи, район „Кремиковци“ – Столична община.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1619806.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Имот с идентификатор 68134.8270.1094, УПИ III-593, кв. 22, кв. Сеславци с адм. адрес: кв. Сеславци, ул. „Мургаш“ №3

Изграждане на нова детска градина - филиал за две градински групи в кв. Сеславци, район "Кремиковци"-СО
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган подход, план за работа и организация    25
Стратегия за вътрешно фирмен контрол върху технологичната последователност и качество на строителните процеси    20
Рискове пред изпълнението на плануваните СМР и методи за тяхното избягване и преодоляване    10
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
1619806.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обществена поръчка се открива без да е осигурено финансиране по смисъла на чл.114 от ЗОП. Плащанията към Изпълнителя ще се извършват поетапно съобразно разпологаемите средства на Възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
За доказване на професионалната годност за обособена позиция 1 участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.1.1 съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването по т. 1.1 е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната група и категория строежи. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
*Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2018г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
Във връзка с настоящата точка участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“, от ЕЕДОП.
За доказване на изискването участникът представя един или няколко от следните документи:
? Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота, която се попълва в част IV, раздел ,,Б“, от ЕЕДОП;
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в част ІV „Критерии за подбор”, буква „Б” „Икономическо и финансово състояние”, съответната информация за обстоятелствата.


Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2018г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,00
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност с предмет идентичeн или сходeн с този на поръчката.
Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко: Ръководител обект; Технически ръководител; Отговорник/специалист по контрола на качеството и Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве;
Участниците следва да имат разработени, внедрени и сертифицирани системи, както следва:
- за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строително-монтажните работи.
- за управление на околна среда по Стандарт EN ISO 14001:2015, или еквивалент


Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност с предмет идентичeн или сходeн с този на поръчката.
Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко: Ръководител обект; Технически ръководител; Отговорник/специалист по контрола на качеството и Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве;
Участниците следва да имат разработени, внедрени и сертифицирани системи, както следва:
- за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строително-монтажните работи.
- за управление на околна среда по Стандарт EN ISO 14001:2015, или еквивалент
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Настоящата обществена поръчка се открива без да е осигурено финансиране по смисъла на чл.114 от ЗОП. Плащанията към Изпълнителите ще се извършва поетапно съобразно разполагаемите бюджетни средства на Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. София, район "Кремиковци", ул. "Челопешко шосе" №267 вх. Б, заседателна зала - етаж 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Преди влизането в сила на догоовора (от датата на превеждане на аванса) определеният изпълнител следва да предостави на възложителя гаранцията за изпълнение в размер на 5%, от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС, както следва: частта от гаранцията в размер на 4 % от стойността на договора обезпечават изпълнението на дейностите по същия и частта от гаранцията в размер на 1 % от стойността на договора обезпечава гаранционния срок, посочен от изпълнителя, за изпълнените СМР, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията по договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в настоящата документация сметка на възложителя, а именно: №BG20 UNCR 9660 3315 8418 21 банка UniCredit Bulbank, BIC: UNCRBGSF или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва