Деловодна информация
00728
ОП-055-00-167 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00728-2020-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание 2
София BG411 1169 България
Страшимир Страшимиров, Даниела Татарова +359 29393051 / +359 29393046
s.strashimirov@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/547


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/547
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1169 България
Радостина Кирилова +359 29393059
r.kirilova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/547

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Надграждане на Интегрираната информационна система и Интернет портала на Народното събрание
72000000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е разработване, внедряване и гаранционна поддръжка на софтуер за надграждане на съществуващия модул „Въпроси на ЕС“ на Интегрираната информационна система (ИИС) и на софтуер за надграждане на Интернет портала на Народното събрание, както и функционално разширение с публично достъпна информация за директивите и мерките по прилагането на актовете на ЕС в българските закони.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
171667.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Дейност 1, Дейност 2 и Дейност 3 - в сградите на Народното събрание с адреси в гр. София: пл. „Народно събрание“ № 2 и пл. „Княз Александър I“ № 1.
Дейност 4 - в гр. София.

Предметът на обществената поръчка е разработване, внедряване и гаранционна поддръжка на софтуер за надграждане на съществуващия модул „Въпроси на ЕС“ на Интегрираната информационна система (ИИС) и на софтуер за надграждане на Интернет портала на Народното събрание, както и функционално разширение с публично достъпна информация за директивите и мерките по прилагането на актовете на ЕС в българските закони.
В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности:
•Дейност 1 Модернизиране на Интернет портала на Народното събрание и Системата за управление на съдържанието.
•Дейност 2 Миграция на съдържанието и отделните интернет страници от съществуващия Интернет портал на Народното събрание.
•Дейност 3 Надграждане и функционално разширение на модул „Въпроси на ЕС“ на ИИС във връзка с въвеждането на директивите и актовете на ЕС в българското законодателство.
•Дейност 4 Организиране и провеждане на обучения за работа с Интернет портала на Народното събрание, Системата за управление на съдържанието и модул „Въпроси на ЕС“ на ИИС във връзка с въвеждането на директивите и актовете на ЕС в българското законодателство.
Общата стойност за изпълнение на поръчката, оферирана от всеки участник, не може да надвишава 171 667 (сто седемдесет и една хиляди шестстотин шестдесет и седем) лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
171667.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОПДУ, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ, проект № BG05SFOP001-2.013-0001: Повишаване на ефективността при въвеждането на директивите и мерките по прилагането на актовете на ЕС в българските закони.

Срокът за изпълнение на поръчката е до 8 месеца, считано от датата на влизане в сила на договора, но не по-късно от 30.04.2021 г. Договорът влиза в сила на датата на регистриране в деловодната система на възложителя, която се поставя на всички екземпляри.
Срок за гаранционна поддръжка на надградения софтуер - 24 месеца, считано от окончателното приемане на изпълнението на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (разработка, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи) в размер на 170 000 (сто седемдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.


1. За последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (разработка, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи) в размер на 170 000 (сто седемдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствието си с поставения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV, раздел Б, т. 2a), където посочва данни за конкретния годишен оборот в стопанската област, обхваната от поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП – справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Забележка: Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че участникът използва подизпълнители, следва да представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга, чийто предмет е идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата.
*Под сходен предмет да се разбира: разработка, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи.
Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които са приключили в посочения по-горе период.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии.


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга, чийто предмет е идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от еЕЕДОП, където посочва информация за: изпълнените дейности (вида на предоставените услуги; обектите, във връзка с които или по време на които са предоставени услугите); стойностите; датите на документите за предаване и приемане на услугите, издадени от получателите; получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: 2.1.Ръководител на екипа; 2.2.Софтуерен разработчик; 2.3.Софтуерен разработчик; 2.4.Front-end“ разработчик; 2.5. Графичен дизайнер; 2.6.„Back-end“ разработчик; 2.7.„Full stack“ разработчик; 2.8. Бизнес анализатор; 2.9. Експерт по осигуряване на качеството (QA) и документация; 2.10. Администратор бази данни.
Едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт с изключение на позициите Софтуерен разработчик, „Front-end“ разработчик, „Back-end“ разработчик, „Full stack“ разработчик.
Изискванията към всяко лице са посочени изчерпателно в раздел II.Б, т.2.2. на документацията за участие в процедурата.
Заб.: Участниците могат по своя преценка да включат в екипа за изпълнение на поръчката освен исканите от Възложителя и други експерти.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 6), където посочва специалистите, които ще изпълняват поръчката. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата (копия на дипломи, на сертификати, на трудови или служебни книжки или граждански договори, и на референции/удостоверения/препоръки за изпълнени проекти и др.).
3. Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел Г, където посочва данни за валиден сертификат по стандарт ISO 9001 Система за управление на качеството или еквивалентен с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП – заверено копие от валиден сертификат за прилаганата система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалентен с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица.
2. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 % (пет процента) от общата цена на договора без ДДС. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка,.... (Продължава в раздел VІ.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

София, пл. „Княз Александър І” № 1, сградата на Народното събрание, етаж първи, зала № 132

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.2.2)
"...обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
В случай, че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция или застраховка, то срокът им на валидност е равен на срока за изпълнение на поръчката, удължен с 60 (шестдесет) дни.
3. Плащането на общата цена за изпълнение на поръчката ще се извърши в български левове, по банков път, еднократно, в срок до 30 (тридесет) дни след окончателното изпълнение, удостоверено със следните документи: Приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя за доставка и интегриране на софтуера за надграждане на съществуващия модул „Въпроси на ЕС“ на Интегрираната информационна система и на софтуера за надграждане на Интернет портала на Народното събрание и осъществена проверка на функционалността им без забележки, Двустранен протокол за извършено обучение на персонала на Възложителя за работа с двата софтуера и фактура за дължимата сума, издадена от Изпълнителя.
4. На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП възложителят ще извърши оценката на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор. Проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения. Действията на комисията по разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършват в последователност, съгласно чл. 61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва