III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. За последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (разработка, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи) в размер на 170 000 (сто седемдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти. За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
1. За последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (разработка, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи) в размер на 170 000 (сто седемдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти. На етап подаване на офертата участникът декларира съответствието си с поставения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV, раздел Б, т. 2a), където посочва данни за конкретния годишен оборот в стопанската област, обхваната от поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП – справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Забележка: Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай че участникът използва подизпълнители, следва да представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга, чийто предмет е идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата. *Под сходен предмет да се разбира: разработка, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи. Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които са приключили в посочения по-горе период. 2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. 3. Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии.
1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга, чийто предмет е идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата. На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от еЕЕДОП, където посочва информация за: изпълнените дейности (вида на предоставените услуги; обектите, във връзка с които или по време на които са предоставени услугите); стойностите; датите на документите за предаване и приемане на услугите, издадени от получателите; получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги. 2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: 2.1.Ръководител на екипа; 2.2.Софтуерен разработчик; 2.3.Софтуерен разработчик; 2.4.Front-end“ разработчик; 2.5. Графичен дизайнер; 2.6.„Back-end“ разработчик; 2.7.„Full stack“ разработчик; 2.8. Бизнес анализатор; 2.9. Експерт по осигуряване на качеството (QA) и документация; 2.10. Администратор бази данни. Едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт с изключение на позициите Софтуерен разработчик, „Front-end“ разработчик, „Back-end“ разработчик, „Full stack“ разработчик. Изискванията към всяко лице са посочени изчерпателно в раздел II.Б, т.2.2. на документацията за участие в процедурата. Заб.: Участниците могат по своя преценка да включат в екипа за изпълнение на поръчката освен исканите от Възложителя и други експерти. На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 6), където посочва специалистите, които ще изпълняват поръчката. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата (копия на дипломи, на сертификати, на трудови или служебни книжки или граждански договори, и на референции/удостоверения/препоръки за изпълнени проекти и др.). 3. Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии. На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел Г, където посочва данни за валиден сертификат по стандарт ISO 9001 Система за управление на качеството или еквивалентен с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП – заверено копие от валиден сертификат за прилаганата система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалентен с обхват на сертификация включващ разработка, внедряване и поддръжка на софтуерни системи и управление на проекти в областта на информационните технологии.
|