Деловодна информация
01263
360 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
01263-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община район Люлин 0006963270652
бул. Захари Стоянов № 15
София BG411 1336 България
Миглена Спасова +359 029237274
lyulin@sofia.bg +359 029250085

Интернет адрес/и

www.lyulin.bg

http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zop1.bg/organization/bid/1000579
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг–паспортизиране,проект-не,упр.на авт. надзор и рекон-ия на сгради от образов.инфраст-ра на терит. на СО район „Л-н“,както и възст-не на осн.им предназначение за детски градини,по об.поз-ии
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва инженеринг – паспортизиране, проектиране, упражняване на авторски надзор и реконструкция на сгради от образователната инфраструктура на територията на СО район „Люлин“, както и възстановяване на основното им предназначение за детски градини, по обособени позиции
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4530000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Инженеринг–паспортизиране,проект-не,упр.на авт. надзор и рекон-ия на сграда в УПИ IV,кв. 48, м. „ж.к. Люлин – 3 м.р.“, както и възст-не на осн. й предназначение за детска градина 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сграда, находяща се в УПИ IV, кв. 48, м. „ж.к. Люлин – 3 м.р.“

Предметът на обществената поръчка включва инженеринг – паспортизиране, проектиране, упражняване на авторски надзор и реконструкция на сграда, находяща се в УПИ IV, кв. 48, м. „ж.к. Люлин – 3 м.р., както и възстановяване на основното й предназначение за детска градина
Критериите по-долу
 
ДА Подход за изпълнение на предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2265000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
460

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инженеринг–паспортизиране,проект-не,упр.на авт. надзор и рекон-ия на сграда в УПИ VIII, кв. 11, м. „ж.к. Люлин – 6 м.р.“, както и възст-не на осн. й предназначение за детска градина 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сграда, находяща се в УПИ VIII, кв. 11, м. „ж.к. Люлин – 6 м.р.

Предметът на обществената поръчка включва инженеринг – паспортизиране, проектиране, упражняване на авторски надзор и реконструкция на сграда, находяща се в УПИ VIII, кв. 11, м. „ж.к. Люлин – 6 м.р.“, както и възстановяване на основното й предназначение за детска градина
Критериите по-долу
 
ДА Подход за изпълнение на предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2265000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
460

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2
1.Всеки участник, трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа група, трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка и/или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в аналогичен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство в която са установени.
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност /номер на Удостоверението, група и категория, валидност/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ информация за обстоятелствата по т. 2. от Раздел III от утвърдената документацията за участие /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.


за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2
1. Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия:
1. Валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” за проектант с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за трета категория строителство съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения в т. 3.1. от Раздел III на утвърдената документация за участие критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
Допуска се възможност за доказване на опит в областта на проектирането, който е придобит в резултат на инженеринг, реализиран през предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения т. 3.2. от Раздел III на утвърдената документация за участие критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения т. 3.3. от Раздел III на утвърдената документация за участие критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата и доказателства за същата.
4. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения т. 3.4. от Раздел III на утвърдената документация за участие критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“. (уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа и обхвата на сертификация)
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверени копия на сертификатите.


за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2
1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил проект/и за изграждане и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради по смисъла на § 5, т.40 и/или т.42 и/или т.44 от Закона за устройство на територията, с РЗП не по - малко от 2000.00 кв. м. и/или еквивалентно.
2. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът дa e изпълнил дейности по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради по смисъла на § 5, т.40 и/или т.42 и/или т.44 от Закона за устройство на територията, с РЗП не по - малко от 2000.00 кв. м. и/или еквивалентно.
3.Всеки участник в процедурата трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти нужни за качественото изпълнение на всяка една обособена позиция.
1. Проектант по част „Архитектура“
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Архитектура“ или еквивалентна. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
2. Проектант по част „Конструктивна“.
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Конструктивна“ или еквивалентна. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
3. Проектант по част „В и К“.
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „В и К“ или еквивалентна. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
4. Проектант по част „Електро“.
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Електро“ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
5. Проектант по част „Енергийна ефективност“.
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Енергийна ефективност “ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
6. Проектант по част „ОВК“
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „ОВК“ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
7. Проектант по част „Пожарна безопасност“
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Пожарна безопасност“ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
8. Проектант по част „Геодезия“
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Геодезия“ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
9. Проектант по част „Паркоустройство и благоустройство“
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Паркоустройство и благоустройство“ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнението на поръчката са подробно разписани в проекта на договор. Възложителят изисква представяне на гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността му без включено ДДС.
ВАЖНО: Към настоящия момент не е осигурено финансиране за реализиране на обектите. Договорите по отделните обособени позиции за възлагане на обществената поръчка се сключват под отлагателно условие, в съответствие с чл.114 от ЗОП, което следва да се разбира от всички заинтересовани лица и потенциални участници като съществена част от условията за изпълнение на договора. Стартиране на изпълнението и плащане ще бъде извършено, след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.София, район "Люлин", жк."Люлин" , бул. "Захари Стоянов" №15

Съгласно чл. 54, ал. 1 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

10. Проектант по част „ПБЗ“
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „ПБЗ“ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
11. Проектант по част „Управление на строителните отпадъци“
Професионална квалификация: Да притежава актуална (валидна за 2020 година) пълна проектанска правоспособност по част „Управление на строителните отпадъци“ или еквивалента. Да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
*Под проект с предмет и обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира изготвяне на проекти за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради по смисъла на § 5, т.40 и/или т.42 и/или т.44 от Закона за устройство на територията, с РЗП не по - малко от 2000.00 кв. м. и/или еквивалентно.
Ключови експерти необходими за изпълнението на строителството за всяка обособена позиция:
1. Технически ръководител на обекта – да има образователно квалификационна степен съгласно чл. 163 а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да имат опит като технически ръководители (по смисъла на чл. 163а, ал.4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката;
2. Експерт „Контрол по качеството“ - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Да има опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
3. Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит като експерт „БЗС“ на обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
*Под „обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката“ да се разбира изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради по смисъла на § 5, т.40 и/или т.42 и/или т.44 от Закона за устройство на територията, с РЗП не по - малко от 2000.00 кв. м. и/или еквивалентно.
Едно и също лице може да съвместява не повече от две експертни позиции.
4. Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи за всяка обособена позиция:
1. Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват сходен с предмета на поръчката.
2. Система за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда с обхват сходен с предмета на поръчката.
Други изисквания -Участниците трябва да посетят обектите, като се запознаят с условията на място и да оценят на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на тяхната оферта и подписването на договора.
Всеки участник в процедурата за избор на изпълнител следва да представи в оригинал декларация в свободен текст за запознаване с мястото на изпълнението и условията на поръчката за избор на изпълнител.Декларацията се заверява от Възложителя или от негов представител.Посещение на обектите се организира от Възложителя всеки вторник и четвъртък в часовете от 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за получаване на офертите.Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя,в което посочва дата,на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние.Продължава в Раздел VI.4.3

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 196 и сл. от ЗОП
Продължение от Раздел VI.3) Допълнителна информация: Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед. Важно!!! Участник, които не е представил заверена от възложителя или от негов представител декларация за направен оглед, няма да бъде допуснат до оценка на офертата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва