Деловодна информация
00983
023-590 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00983-2020-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ — гр. Варна 000083633
ул. „Марин Дринов“ № 55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/after15042016-intro.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/Pechatni-izdaniq-2020.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ — гр. Варна 000083633
ул. „Марин Дринов“ № 55
Варна BG331 9002 България
Маринела Райчева +359 52677040
office_mu@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/after15042016-intro.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка и доставка на печатни издания за нуждите на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна 2020-032
79800000      
Услуги

Предметът на поръчката е предпечат, печат и довършителни дейности.
Предпечатът включва обработване на текст, изображения, таблици и подготвянето на печатното издание за многотиражно отпечатване (Изготвяне на шаблон за изданието, форматиране на страници, изливане на текст, вмъкване на таблици, схеми и изображения). Възл. подава идейния проект с необходимата инф-я относно текст, изображения, съдържание, формат и др. Изпълнителят в определения срок прави предпеч. подготовка на изданието. Готовите файлове се предоставят на Възл. в редактируем формат.
Задължително изискване на Възл. е предоставянето на възможност за най-малко две коректури и една пробна разпечатка.
Печатът и довърш. дейности включват цялостното изработване на печатни издания или само печат на отделни части и/или само довърш. дейности с мат-ли и параметри, подробно описани в Техн. спец. (Приложение № 1).
Кол (тиражът/обемът) на услугите се определя от Възл. в зависимост от конкретните потребности и финанс. обезпеченост.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
195000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“, № 55

Предметът на поръчката е предпечат, печат и довършителни дейности.
Предпечатът включва обработване на текст, изображения, таблици и подготвянето на печатното издание за многотиражно отпечатване (Изготвяне на шаблон за изданието, форматиране на страници, изливане на текст, вмъкване на таблици, схеми и изображения). Възложителят подава идейния проект с необходимата информация относно текст, изображения, съдържание, формат и др. Изпълнителят в определения срок прави предпечатната подготовка на изданието. Готовите файлове се предоставят на Възложителя в редактируем формат.
Задължително изискване на Възложителя е предоставянето на възможност за най-малко две коректури и една пробна разпечатка.
Печатът и довършителните дейности включват цялостното изработване на печатни издания или само печат на отделни части и/или само довършителни дейности с материали и параметри, подробно описани в Технически спецификации (Приложение № 1).
Количеството (тиражът/обемът) на услугите се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
195000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексната оценка (КО) се формира на база следните показатели: 1. Показател К1 – “Обща стойност без ДДС за изпълнение на услугите отпечатване и довършителни дейности” -тежест в комплексната оценка 80%; 2. Показател К2 - “Обща стойност без ДДС за Допълнителни операции” -тежест в комплексната оценка 10%. Показател К3 - „Предпечат“ - тежест в комплексната оценка 10%.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на критерия.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на критерия.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да разполагат с опит за изпълнение на поръчката.
2. Участниците следва да притежават валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен), издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. Обхватът на сертификата трябва да е сходен с предмета на поръчката. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3. Участниците следва да разполагат с техническо оборудване за изпълнение на поръчката.


по т.1 - Участниците следва да са изпълнили минимум една дейност с обем както следва: издание с не по-малко от 256 стр. и тираж - не по-малко от 500 броя.Под идентични или сходни с предмета на поръчката дейности се приемат изработка и доставка на печатни издания (книги, учебници, каталози и др. подобни).
Участниците следва да посочат необходимата информация в раздел В. Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП.
Забележка: При попълването в ЕЕДОП на списъка с изпълнени дейности в колона „Описание“ Участникът следва да посочи предмет и конкретен обем.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП – Списък на услугите, които са идентични или сходни с тези на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга
по т.2 - Участниците следва да притежават валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен), издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. Обхватът на сертификата трябва да е сходен с предмета на поръчката. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Участниците следва да посочат необходимата информация в раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, част IV: „Критерии за подбор" на ЕЕДОП.
Документите за доказване на съответствие с критерия за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП – Заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен), издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
по т. 3 - Участниците следва да разполагат с минимум следното техническо оборудване:
- Офсетова печатна машина – един брой четирицветна, един брой двуцветна
- Сгъвачна машина
- Термолепачна машина
- Обикновен книговезки нож
- Тристранен книговезки нож
- Колонаборна машина
- ВШМ - Влагателно шевна машина
- Машина за концево шиене
- Машина за UV лакиране
- Ламинатор
- Щанци: Листова и Автоматична
- Техника за експониране на алуминиеви пластини - CTP технология
- Лицензирани компютърни програми за дизайн и предпечат, съвместими за работа с CorelDraw, Adobe InDesign, Adobe PhotoShop, Adobe Illustrator – използвани от страна на Възложителя.
Участниците следва да посочат необходимата информация в таблица В: Технически и професионални способности, част IV: „Критерии за подбор" на ЕЕДОП.
Документите за доказване на съответствие с критерия за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП - Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение при подписване на договора в размер на 2 (два) % от стойността му. Формата на гаранциите е по избор на Участника:
а) парична сума – платима по банкова сметка на Медицински университет – Варна: Банка ДСК ЕАД, BIC: STSABGSF; IBAN: BG24STSA93003100040700 - в лева.
б) банкова гаранция – същата следва да е авизирана от българска банка, ако е издадена от чуждестранна банка.
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ № 55

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, и всяко друго образувание, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП), в Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията, ако може самостоятелно да подава заявления за участие или оферти и да сключва договори за изпълнение предмета на поръчката съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка на основанията по чл. 54,ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 и 4, чл. 107 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Офертата, както и цялата кореспонденция и всички документи, свързани с обществената поръчка и разменени между участника и Възложителя трябва да са на български език. Приложените документи, представени от участника могат да бъдат на друг език, но трябва да са придружени с точен превод на езика на документацията по отношение на относимите към офертата части - като в този случай за нуждите на тълкуването на офертата, преводът ще е с предимство. Всички документи в офертата, съдържащи цени, се поставят в плика „Предлагани ценови параметри“. Ако в офертата има информация с парично изражение, пряко свързана с предмета на поръчката, която не е поставена в плика „Предлагани ценови параметри“, участникът се отстранява от участие. Посочената прогнозна стойност представлява максимално допустима стойност на договора за обществена поръчка и Възложителят се лимитира с нея. Възложителят ще използва собствени средства. Плащането ще се извърши по банков път. Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор, чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Попълненият и подписан ЕЕДОП се представя на възложителя цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител (флаш-памет, CD или др.) към пакета документи за участие в процедурата. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Настоящата поръчка е запазена по смисъла на чл.12, ал.2 от ЗОП и е предназначена за възлагане на участници по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, тъй като в предмета ? са включени стоки и услуги от Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, приет с РМС №591/18.07.2016 г.
Когато участниците са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, същите следва отговарят на условията посочени в чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Оферти могат да подават и други заинтересовани лица, но офертите им ще бъдат разглеждани, само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена.
Ценовото предложение се подава и на електронен носител (CD) в електронен табличен формат (Excel или еквивалент). При констатирани разлики между хартиения и електронния носител се разглежда информацията на хартиения носител.
В случай, че участникът не е приложил в плика с надпис „Предлагани ценови параметри“ стойностна сметка на електронен носител, офертата на Участника ще бъде отстранена от участие в обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва