Деловодна информация
00240
12-00-125 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00240-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Чирпан 000810086
пл. Съединение №1
Чирпан BG344 6200 България
Николай Гърдов +359 41699638
kmet@chirpan.com +359 41696238

Интернет адрес/и

www.chirpan.bg

http://92.247.126.180/ProcCenter4/ZOP/CustomerProfile?Category=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://92.247.126.180/ProcCenter4/ZOP/CustomerProfile?Category=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнение на обект „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни твърди битови отпадъци на Община Чирпан”.
71521000      
Услуги

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на строителен надзор, включващи:
• Дейност 1. Строителен надзор по време на изпълнението на обекта, до приемането и въвеждането им в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
• Дейност 2. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи;
• Дейност 3. Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за обекта или за съответната част от него, ако се извърши поетапно предаване на части от строителният договор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
74239.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват на територията на Общинско депо за ТБО в землището на община Чирпан.

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване
на консултантски услуги, които включват изпълняване функциите на Консултант съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) за упражняване на строителен надзор на обект: „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни твърди битови отпадъци на Община Чирпан“.
В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на строителен надзор, включващи:
• Дейност 1. Строителен надзор по време на изпълнението на обекта, до приемането и въвеждането им в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
• Дейност 2. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи;
• Дейност 3. Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за обекта или за съответната част от него, ако се извърши поетапно предаване на части от строителният договор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
74239.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
47

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект: „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни твърди битови отпадъци на Община Чирпан”, договор BG16M1OP002-2.010-0022-C01, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Забележки:
* Дейностите по упражняване на строителен надзор следва да се извършват от лица, притежаващи валидно Удостоверение за упражняването им, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тези дейности могат да се извършват и от лице, представило копие от валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното му законодателство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за удостоверение се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителен надзор съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел А: Годност от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 2) При поръчки за услуги:...
Участниците, следва да посочат номера и срока на валидност на Удостоверението за извършване на строителен надзор, както и издател.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, в съответствие с чл.60 от ЗОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят определя критерий за подбор по чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно:Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ упражняване на строителен надзор, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 4, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на…...
Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица, валидност и издател.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят поставя критеий за подбор по чл. 63, ал.1, т.1, буква "б" от ЗОП, а именно: Участникът следва да има опит в изпълнението на поне 1 (една) услуга/дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП, представя списък на услугите/дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга/дейност.


Участникът следва да има опит в изпълнението на поне 1 (една) услуга/дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Забележка:
*Под „дейност, с предмет сходен на настоящата обществена поръчка“ следва да се приема, изпълнена поне една дейност, свързана с извършване на строителен надзор при изпълнение на СМР при изграждане, и/или рекултивация, и/или закриване на сметища и/или депа за отпадъци или строителни дейности с еквивалентни характеристики извън страната.
Под „приет обект“ се приемат обекти, за които има подписан Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (АКТ обр.15), или еквивалент за обекти, изпълнени извън страната.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
По отношение на критериите, свързани с опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 1б) Само за обществени поръчки за доставки и обществени поръчки за услуги...
В това поле участниците следва да посочат описание на изпълнените от тях услуги/дейности през определения от възложителя период с посочване на описание на услугите/дейностите, сумите, датите и получателите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранции за авансово предоставените средства и изпълнение на договора.
1. Гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства.
Преди извършване на авансово плащане по съоветния договор Изпълнителят предоставя на Възложителя гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства. Тя се представя до размера на тези средства и е в размер посочен в проекта на договор.
2. Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1) Парична сума;
2) Банкова гаранция;
3) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на
изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Чирпан, Заседателна зала, етаж 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на срадствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансиране: Финансирането на настоящата обществена поръчка ще бъде осигурено по проект: „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни твърди битови отпадъци на Община Чирпан”, договор BG16M1OP002-2.010-0022-C01, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.”, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16M1OP002-2.010 - Рекултивация на депа за закриване, предмет на процедура по нарушение на правото на ЕС по дело С-145/14. Част от дейностите по изпълнение, ще бъдат финансирани със средства на Община Чирпан.
Стойността за изпълнение на поръчката следва да бъде изплатена на Изпълнителя по следния начин и условия:
1. Авансово плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от предложената цена за Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнение на Техническа рекултивация на обект „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни твърди битови отпадъци на Община Чирпан“ - платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на Възлагателно писмо от страна на Възложителя за стартиране на дейностите по надзора, срещу представена безусловна и неотменима гаранция, покриваща 100% (сто процента) авансовото плащане – издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената;
2. Междинно плащане в размер на 80% (осемдесет процента) от предложената цена за Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнение на Техническа рекултивация на обект „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни твърди битови отпадъци на Община Чирпан“ - платимо в срок от 30 (тридесет) дни, след датата на съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената;
3. Окончателно плащане, в размер на пълната стойност на предложената цена за упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнение на Биологична рекултивация на обект „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни твърди битови отпадъци на Община Чирпан - платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на съставянето на Акт обр. 16 и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисията за приемане на биологичната рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26 от 02.10.1996 година за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената;
От участие в обществената поръчка се отстранява участник,за който е на лице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал.1,т.1,т.2,т.3,т.4,т.5,т.6 и т.7 от ЗОП.Възложителят отстранява и от участие участник за когото е налице някое от обстоятелствата чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП.Отстранява се участник, за когото са налице следните специфични национални основания за отстраняване: наличие на обстоятелства съгл. чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен изключението по чл.4 от същия закон; наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП; наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ;за извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ, за престъпления по чл. 194 — 208, чл. 21За -217, чл. 219-252 и чл. 254а - 260 НК съгл. чл. 54, ал.1, т.1 от ЗОП; нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал.1 или 2, чл.228, ал.3 от КТ.Възложителят отстранява и от участие участник за когото е налице някое от обстоятелствата чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, или от връчване на решение за избор на изпълнител или за прекратяване , съгласно чл. 197 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва