Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-262 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00193-2020-0034 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - София 831917834
бул. Св. Климент Охридски, № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 - Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова - ръководител отдел Обществени поръчки +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

https://zop.tu-sofia.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/343
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на строителни материали, ВиК материали, инструменти и части за инструменти за нуждите на Технически университет – София и неговите звена
44100000      
Доставки

Поръчката включва следните обособени позиции:
обособена позиция № 1: Доставка на строителни материали
обособена позиция № 2: Доставка на ВиК материали
обособена позиция № 3: Доставка на инструменти и части за инструменти
обособена позиция № 4: Доставка на инструменти по договори на НИС при ТУ-София
Доставените артикули по всяка обособена позиция трябва да са нови и неупотребявани.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
144654.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на строителни материали 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44810000      
44921200      
44921100      
44831300      
44110000      
44832200      
44820000      
44170000      
44800000      
44832000      
44111200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG342
BG421
BG413

Франко склада на Възложителя: град София, Пловдив, Сливен, Семково

Включва доставката на битумна хидроизолация с посипка 4кг/кв.м – 100 кв.м., ламиниран паркет 50 кв., пясък 1200 кг., Боя блажна алкидна, Гасена вар, гипс, грунд, лак, , лепило за дърво, лепило за теракол, монтажно лепило, найлон, оцветители за латекс, пяна полиуретанова, разредител, тераком, фасаген, феролит, , латексова боя, цимент, шкурка и др. Видовете и количествата материали, предмет на обособената позиция са подробно посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие.
Доставените артикули трябва да са нови и неупотребявани. Договорът ще бъде сключен за срок до 18 месеца или до изчерпване на стойността на договора, сключен с избрания изпълнител. Доставката ще се извършва на части по заявка от съответното звено, посочено във всяка колона на Техническата спецификация/Приложението към ценовата оферта за съответната обособена позиция. Срокът за доставка на материалите е до 10 (десет) дни, считано от датата на получена заявка от страна на Възложителя. Във всяка заявка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва вида и броя на материалите, както и данните за фактуриране.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40402.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките ще се извършват с транспорт на Изпълнителя до място франко склада на Възложителя.Товаро-разтоварните дейности ще бъдат извършвани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и за негова сметка.Договорът влиза в сила в деня на регистрирането му в деловодството на Възложителя.

II.2) Описание 1

Доставка на ВиК материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44411000      
44425000      
44411100      
44411300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG342
BG421

франко склада на Възложителя: гр. София, Пловдив, Сливен, Правец, Семково

Включва доставката на Автомат за писоар /напорен кран - хром/ - 64 бр., Връзка мека за стоящ смесител -39 бр., Ръкохватка за смесител, пластмасова, ситен шлиц, с винт, бяла -1220 бр., Връзки меки за тоалетно казанче, Дъски за тоалетна чиния - комплект с болтове, Казанчета PVC, казанчета за тоалетна чиния PVC висок монтаж, Компенсатор водопроводен, кран спирателен, маншон, мивка, Крепежи за керамично казанче, Крепеж комплект за тоалетна чиния, Кълчища на плитка, Лост за PVC казанче и др. Видовете и количествата материали са подробно посочени в техническата спецификация, част от документацията за участие.
Доставените артикули трябва да са нови и неупотребявани. Договорът ще бъде сключен за срок до 18 месеца или до изчерпване на стойността на договора, сключен с избрания изпълнител. Доставката ще се извършва на части по заявка от съответното звено, посочено във всяка колона на Техническата спецификация/Приложението към ценовата оферта за съответната обособена позиция. Срокът за доставка на материалите е до 10 (десет) дни, считано от датата на получена заявка от страна на Възложителя. Във всяка заявка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва вида и броя на материалите, както и данните за фактуриране.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55491.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките ще се извършват с транспорт на Изпълнителя до място франко склада на Възложителя.Товаро-разтоварните дейности ще бъдат извършвани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и за негова сметка.Договорът влиза в сила в деня на регистрирането му в деловодството на Възложителя.

II.2) Описание 1

Доставка на инструменти и части за инструменти 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44511340      
44511200      
44511330      
44511000      
44511120      
44511500      
44510000      
44514200      
44512200      
44512500      
44512800      
44512700      
44512300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG342
BG421

София, Сливен, Пловдив, Казанлък, Правец, Семково

Включва доставката на Градински вили – 5 бр., Ледоразбивачки – 22 бр., куфари за инструменти – 9 бр., пистолет за силикон – 8 бр., градински гребла, мотики, лопати за сняг, триони, бургии, бормашини, винтоверт, валячета за боя, ванички за латекс, шублери, електрожен, клещи, корда, Отвертки, нивелири, поялник, ролетки и др. Видовете и количествата артикули са подробно посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие.
Доставените артикули трябва да са нови и неупотребявани. Договорът ще бъде сключен за срок до 18 месеца или до изчерпване на стойността на договора, сключен с избрания изпълнител. Доставката ще се извършва на части по заявка от съответното звено, посочено във всяка колона на Техническата спецификация/Приложението към ценовата оферта за съответната обособена позиция. Срокът за доставка на материалите е до 10 (десет) дни, считано от датата на получена заявка от страна на Възложителя. Във всяка заявка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва вида и броя на материалите, както и данните за фактуриране.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30780.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките ще се извършват с транспорт на Изпълнителя до място франко склада на Възложителя.Товаро-разтоварните дейности ще бъдат извършвани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и за негова сметка.Договорът влиза в сила в деня на регистрирането му в деловодството на Възложителя.

II.2) Описание 1

Доставка на инструменти по договори на НИС при ТУ-София 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44512200      
44512800      
44510000      
44511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

адрес на доставка е гр. София, бул. „Св. Климент Охридски” № 8.

Включва доставката на клещи, 1бр., шублер – 2 бр., Ударна бормашина – 1 бр., поялник, отвертки, Комплект ръкохватка с накрайници за електроника, бургии, Инструменти за цифрово-програмни металообработващи машини и др. Видовете и количествата артикули са подробно посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие.
Доставените артикули трябва да са нови и неупотребявани. Договорът ще бъде сключен за срок до 18 месеца или до изчерпване на стойността на договора, сключен с избрания изпълнител. Доставката ще се извършва на части по заявка от съответното звено, посочено във всяка колона на Техническата спецификация/Приложението към ценовата оферта за съответната обособена позиция. Срокът за доставка на материалите е до 10 (десет) дни, считано от датата на получена заявка от страна на Възложителя. Във всяка заявка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва вида и броя на материалите, както и данните за фактуриране.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17979.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките ще се извършват с транспорт на Изпълнителя до място франко склада на Възложителя.Товаро-разтоварните дейности ще бъдат извършвани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и за негова сметка.Договорът влиза в сила в деня на регистрирането му в деловодството на Възложителя
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставя.

Не се поставя.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не се поставя.

Не се поставя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС (изключ. Чл.4). Свързани лица по смисъла на парагр.2, т.45 от допълнителните разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. За участниците се прилагат забраните, посочени в чл.69 от ЗПКОНПИ. Информация относно липсата или наличието на тези обстоятелства се попъла в съответните полета в ЕЕДОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

02/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Академичния съвет на ТУ - София, гр. София, бул. Св.Кл. Охридски № 8, учебен блок 1, ет. 2

Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. На отварянето могат да присъстват лицата по чл.54, ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците ще бъдат отстранени, ако е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП и чл. 107 ЗОП (чл.55 ЗОП не се прилага), с изключение на изрично посочените случаи в ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие и:
- Участниците, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- Участник, който е представил Техническо предложение, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на Възложителя.
- Участник, който е предложил цена по-висока от максималната прогнозна стойност на обособената позиция или цена по-висока от максималната прогнозна стойност за съответното звено, посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие.
- Участник, за когото са налице пречките за участие в обществени поръчки , предвидени по чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложили изключения по чл. 4 от него.
- Участник, за когото са налице забраните по чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от ЗПКОНПИ;
Обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата,посочени в чл.54, ал. 2 от ЗОП, във връзка с чл. 40 от ППЗОП. Съгласно чл. 46 от ППЗОП участниците са длъжни да уведомят писмено Възложителя в 3 – дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 54, ал. 1, чл. 101, ал. 11 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП.В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП. При участие на обединение, което не е ЮЛ се прилага чл. 59, ал. 6 ЗОП. При участие на подизпълнители се прилага чл. 66 ЗОП. Относно използването капацитета на трети лица се прилагат разпоредбите на чл. 65 ЗОП.
Оферти се подават на адрес: гр. София, бул. Св. Кл.Охридски №8, ТУ – София, кабинет 1317-Деловодство.
Настоящата обществена поръчка е част от обществена поръчка „Доставка на строителни материали, ВиК материали, инструменти и части за инструменти, железария и брави за нуждите на Технически университет – София и неговите звена“, съдържаща 6 обособени позиции, посочени в решението за откриване на настоящата поръчка. Информация относно предмета, обема и стойността на другите части на поръчката, които се възлагат при условията на чл.21, ал.6 от ЗОП:
Максималната прогнозна стойност за Обособена позиция 5: Доставка на железария е в размер на 17107,13 лв. без ДДС. Включва доставка на: Болтове, Винтове за дърво, Гайки, Дълбокопроникващ спрей против ръжд, Дюбели, Електроди, Ламарина стоманена, Нит за попнитачка, Пирони, Планки, Скоби гидорски, Тинол на ролка, Шайби, Шини, Шпилки, Алуминиева шина, Алуминиеви кръгове, Алуминиеви квадрати, комплекти болтове, комплекти гайки, комплекти шайби, скоби за метални тръби, Скоби за водни съединения, Метални планки с отвори-крепежни материали, Крепежни планки с отвори, Тинол, флюс, Оплетка за разпояване, Припой за направа на свръзки, Тръба електрозаварена цолова поцинкована, Алуминиева сплав и др. артикули с общо количество 34600 броя.
Максималната прогнозна стойност за Обособена позиция 6: Доставка на брави, ключове и панти е в размер на 18453,33 лв. без ДДС.Включва доставка на:Автомат за дървена врата, автомат за метална врата, брави, дръжки за брави, дръжки със заключващ механизъм, ключове, касова брава, катинар, панти, патрони, секретна ключалка и др. артикули с общо количество 2003 броя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва