Деловодна информация
00613
ОП-04-2928 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00613-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Крушари 000852754
ул. Девети септември №3-А
с. Крушари BG332 9410 България
Димитрина Желева - Директор на Дирекция РРХД, Владимир Димов - мл. експерт ПП +359 57712024
krushari@dobrich.net +359 57712136

Интернет адрес/и

www.krushari.bg

http://109.104.213.130:81/CustomerProfile/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://109.104.213.130:81/CustomerProfile/ZopView.aspx?DosieID=175
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските и социални заведения на територията на община Крушари", по обособени позиции
15000000      
Доставки

В обхвата на обществената поръчка са включени периодични доставки на хранителни продукти по различните обособени позиции, като обемът, видовете хранителни продукти, прогнозните количества и изискванията за изпълнение на поръчката за всяка отделна обособена позиция, са детайлно посочени в Техническата спецификация (ТС) на Възложителя – Приложение №1.
Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред. В този смисъл Възложителят има право, в срока на действие на договора, да не заяви пълния му обем, както и да заявява доставки на хранителни продукти след достигане на посочените за тях прогнозни количества, като съблюдава с увеличаването на прогнозните количества да не надвишава стойностния праг на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП.
Доставките следва да се изпълнят в пълно съответствие с ТС и действащите правила, норми и законови изисквания.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
186200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни продукти“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Краве сирене бяло саламурено по БДС 15:2010, единична вакуум разфасовка от 1,000 кг.: 600кг.;
Краве сирене бяло саламурено, кофа: 696кг.;
Кашкавал от краве мляко по БДС 14:2010, единична вакуум разфасовка от 1,000 кг.: 120кг. ;
Кашкавал от краве мляко, вакуум:15кг.;
Сухо мляко - обезмаслено, минимум масленост 1,5 %, пакет 1 кг.:480бр.
Кисело плодово мляко, кофичка 0.200 кг.:300бр.;
Прясно краве мляко 3.2% масленост, пастьоризирано- тетрапак кутия 1 л., ТД на производителя:1812л.;
Прясно краве мляко 1,5% масленост, пастьоризирано- тетрапак кутия 1 л., ТД на производителя:1865 л.;
Кисело краве мляко 3.6% масленост по БДС 12:2010, в пластмасова кофичка от 0,400 кг.:4000бр.;
Кисело краве мляко 2% масленост по БДС 12:2010, в пластмасова кофичка от 0,400 кг.:4040бр.;
Кисело краве мляко 3.6%, в пластмасова кофичка от 0,500 кг.:60бр.;
Кисело краве мляко 2%, в пластмасова кофичка от 0,500 кг.: 6480бр.;
Сладолед, 0,200 л.:1000бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
33000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Месо и месни продукти“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Телешко месо – шол натурален, замразен, пакетиран в индивидуална опаковка от 1 кг., ТД на производителя:60КГ.;
Свинско месо бут без кост, замразен, пакетиран в индивидуална опаковка от 1 кг. , ТД на производителя:310 кг.;
Свински крака и уши, замразени:40 кг.;
Агнешко бут/ плешка- замразено, пакетирано в индивидуална опаковка от 3 кг. до 5 кг., ТД на производителя:50 кг.;
Колбас малотраен - "Камчия", "Хамбургски", "Телешки", в изкуствено черво, в опаковки от 0.250 до 0.300 кг. за бр.:100 бр.;
Мляно месо по УС „Стара планина“ 60% телешко месо/ 40% свинско месо, пакетирано в индивидуална опаковка от 1 кг., замразено:680 кг.;
Кайма 100 % свинска кг.:1768 кг.;
Пилешки гърди, без кожа и без кост, замразени, клас "А" , пакетирани в индивидуална опаковка от 1 кг. , ТД на производителя:732 кг.;
Пилешка плешка, дълбоко замразена, клас "А", ТД на производителя:30кг.;
Пилешка шунка, индивидуална опаковка 1 кг., ТД на производителя:160кг.;
Пилешки бутчета цели, дълбоко замразени, клас "А", ТД на производителя:3100кг.;
Пилешки дробчета, дълбоко замразени, ТД на производителя:192кг.;
Заешко месо – цял заек- замразен, ТД на производителя:70кг.;
Траен салам - шпек , вакуум, ТД на производителя:20кг.;
Пастет консерва свински – 0.300 кг., ТД на производителя: 342бр.;
Кюфтета от свинско месо "Стара планина" сурови, в тарелка замразени, полуфабрикат 0,070 кг.:5900бр.;
Кебапчета от свинско месо "Стара планина" сурови, в тарелка замразени, полуфабрикат 0,070 кг.:7800бр.;
Свинска сурова наденица, замразена, ТД на производителя:180кг.;
Варена наденица, ТД на производителя:90 кг.;
Кренвирши свински, ТД на производителя:40кг.;
Карначе от свинско месо УС "Стара планина", замразено:120 кг.;
Агнешки дроб комплект, замразен:20 пакет.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
44000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Риба и рибни продукти“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Риба Скумрия 300/500- цяла, непочистена, с глави, замразена, ТД на производителя: 1480кг.;
Риба Хек чистена без глави, замразена, ТД на производителя: 1000кг.;
Бяла риба, филетирана без кожа и кости, замразена, индивидуална опаковка от 1 до 2 кг., ТД на производителя: 360кг.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Яйца“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Яйца, кокоши клас "А", теглова категория "L", в картонени кори по 30 бр., ТД на производителя: 23000 броя яйца
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Масла и мазнини“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Слънчогледово олио рафинирано, Браншови стандарт № 01/2016, 1 л. PVC бутилка: 500 бутилки;
Слънчогледово олио 1 л. PVC бутилка: 1670бутилки;
Маргарин, кутия 0.500 кг. , ТД на производителя:240 бр.;
Краве масло над 82% масленост, индивидуална опаковка фолио 0.250 кг., ТД на производителя, Регламент (ЕС) 1308/2010:1100 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Зърнени храни и храни на зърнена основа“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15811000      
15851000      
15611000      
15613313      
15626000      
15625000      
15612100      
15612210      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Хляб бял по УС "България" № 02/2011, нарязан в индивидуална опаковка от 0,650 кг.: 12270бр.;
Хляб пълнозърнест, без оцветители, нарязан в индивидуална опаковка от 0.600 кг. , ТД на производителя:1898бр.;
Брашно пшенично „Бяло“ по УС „ България“ № 01/2011, тип 500 в индивидуална опаковка от 1 кг.:1780 кг.;
Кори за баница в индивидуална опаковка от 0,500 кг., ТДна производителя:1247пакета;
Мая за хляб в индивидуална опаковка от фолио с тегло от 0,042 кг., ТДна производителя: 390пакета;
Макарони в индивидуална опаковка от 0,400 кг., ТДна производителя: 890пакета;
Фиде в индивидуална опаковка от 0,400 кг., ТДна производителя:560 пакета;
Кус-кус в индивидуална опаковка от 0,400 кг., ТДна производителя:500 пакета;
Спагети в индивидуална опаковка от 0,400 кг., ТДна производителя:15 пакета;
Домашна юфка в индивидуална опаковка от 0,200 кг., ТДна производителя: 20 пакета;
Козунак в индивидуална опаковка от 0,500 кг., ТДна производителя:65 пакета;
Грис царевичен / качамак/ в индивидуална опаковка от 0,500 кг., ТДна производителя: 354пакета;
Грис пшеничен в индивидуална опаковка от 0,500 кг. ,ТДна производителя: 590пакет;
Галета - индивидуална опаковка от 0,200 кг., ТДна производителя:360 пакет;
Нишесте пшенично различни видове в индивидуална опаковка от 0.100 кг., ТДна производителя: 3255пакета;
Корнфлейкс пълнозърнест, пакет, ТД на производителя:170 кг.;
Мюсли в индивидуална опаковка от 0,500кг., ТДна производителя:200 пакета;
Фини овесени ядки в индивидуална опаковка от 1кг., ТДна производителя:160пакета;
Жито в индивидуална опаковка от 0.500 кг. /грухана пшеница/:730пакета;
Ориз, екстра качество, индивидуална опаковка 1 кг.:1185 кг.;
Булгур в индивидуална опаковка от 0.500 кг., ТД на производителя:60пакета
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
23000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Картофи и кореноплодни“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03212100      
03221112      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Картофи-, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011: 6380кг.;
Моркови, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:1067 кг.;
Лук зелен- връзка от 0,100 кг., Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:80бр.;
Репички връзка от 0,100 кг., Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011: 240бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Варива“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03221210      
03212211      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Леща, екстра качество в индивидуална опаковка 1 кг., ТД на производителя:469 кг.
Зрял бял боб сух, екстра качество в индивидуална опаковка 1кг. , ТД на производителя: 1200кг.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Зеленчуци - сурови, консервирани и замразени“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15331400      
15331100      
15331000      
15331425      
15331450      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Сух лук, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011: 2423кг.
Зеле прясно, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:1457кг.
Краставици, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:460кг.
Домати - клас І, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:236кг.
Пипер пресен - клас І, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:375кг.
Патладжан, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:65кг.
Тиквички, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:130кг.
Тикви, Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:430кг.
Зелена салата- клас І - бройка с приблизително тегло от 0,200кг., Наредба № 16/28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011:240бр.
Сух чесън:25кг.
Маслини черни без костилка в индивидуална опаковка с приблизително тегло от 2 кг., ТД на производителя:65кг.
Зеле кисело рязано, буркан - 1,680 кг. , ТД на производителя:100 бр.
Зелев лист, буркан – 1,680 кг. , ТД на производителя :140бр.
Зеленчуков микс, замразен - 0,400 кг. , ТД на производителя:16 пакет
Лозов лист консерва - 0.680 кг. , ТД на производителя:135бр.
Грах консерва - 0.680 кг. , ТД на производителя:996бр.
Грах, замразен – индивидуална опаковка 2,500кг., ТД на производителя:135пакет
Гювеч консерва - 0.680 кг. , ТД на производителя:333бр.
Зелен фасул консерва - 0,680 кг. , ТД на производителя:1589бр.
Зелен фасул, замразен – индивидуална опаковка 2,500кг., ТД на производителя:51пакет
Домати цели небелени консерва – стъклен буркан 0.680 кг., ТД на производителя:4308бр.
Кисели краставици консерва - 0.680 кг. , ТД на производителя:15бр.
Паприкаш консерва - 0.680 кг. , ТД на производителя:500бр.
Доматено пюре с не по-малко от 22% сухо вещество - 0.680 кг. , ТД на производителя:370бр.Пипер нарязан- замразен- индивидуална опаковка 2,500кг., ТД на производителя:60 пакета
Лютеница Браншови стандарт 01/2011, буркан 0.560 кг.:320 бр.
Лютеница буркан - 0.560 кг. , ТД на производителя:430 бр.
Гъби буркан рязани - 0.550 кг. , ТД на производителя:916 бр.
Спанак на кубчета, замразен в индивидуална опаковка от 2,500 кг., ТД на производителя :110 пакет
Тиквички на кубчета, замразен в индивидуална опаковка от 2,500 кг., ТД на производителя:60пакета
Пипер бушен – замразен 2,5 кг., ТД на производителя:140пакета
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
23000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Плодове - пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на плодови сокове, конфитюри, мармалади и компоти“ 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15332000      
15332200      
15332410      
15332400      
15332100      
03222200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Банани, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Наредба № 9 / 16.09.2011, ТД на производителя: 600кг.
Ябълки - клас І, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Наредба № 9 / 16.09.2011, ТД на производителя:3055кг.
Портокали - клас І, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Наредба № 9 / 16.09.2011, ТД на производителя:270кг.
Лимони - клас І, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Наредба № 9 / 16.09.2011, ТД на производителя:40кг.
Праскови - клас І, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011, ТД на производителя:105кг.
Мандарини- клас І, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011, ТД на производителя:125кг.
Диня, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011, ТД на производителя:413 кг.
Пъпеш, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011, ТД на производителя: 100кг.
Десертно грозде, Наредба № 16 / 28.05.2010 г. и Регламент (ЕС) № 543/2011, ТД на производителя:100кг.
Сини сливи сушени с костилка пакет, ТД на производителя:50 кг.
Натурален сок, 100 % съдържание на плод, кутия - 1 л., ТД на производителя:720 бр.
Нектари, без добавена захар и изкуствени подсладители, тетрапак кутия - 1 л.:700 бр.
Нектар плодов – 1 л. кутия:110 бр.
Конфитюр, стъклен буркан от 0.360 кг., ТД на производителя:660 бр.
Конфитюр екстра качество, стъклен буркан от 0.360 кг., ТД на производителя:152 бр.
Мармалад от плодове, стъклен буркан 0.360 кг., ТД на производителя:10бр.
Компот от сини сливи– стъклен буркан 0.680 кг., ТД на производителя:1326 бр.
Компот от белени праскови с ниско съдържание на захар-стъклен буркан 0.680 кг., ТД на производителя:745 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Захар, захарни и шоколадови изделия, мед“ 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15840000      
15831200      
15831600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Захар кристална, рафинирана, бяла или екстра бяла в индивидуална опаковка от 1 кг., ТД на производителя:1750 кг.
Пчелен мед в стъклен буркан с тегло от 0.900 кг., ТД на производителя:127 бр.
Тахан халва в индивидуална опаковка от 1 кг.:204 кг.
Обикновени бисквити с краве масло без палмова мазнина, ТД на производителя, в индивидуална опаковка 0,130 кг.:1000 бр.
Бисквити за торта кутия - 0.250 кг. ,ТД на производителя:1730 бр.
Вафли - шоколадови /индивидуална опаковка/- 0,035 кг., ТД на производителя:500 бр.
Меденка /фолирана опаковка/ - 0,050 кг. ,ТД на производителя:4050 бр.
Суха паста /фолирана опаковка/- 0,038 кг. ,ТД на производителя: 2290 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.

II.2) Описание 1

„Подправки и други храни“ 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15872200      
15871100      
15872400      
15865000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Детска градина Крушари с изнесени групи в с. Лозенец, Коритен и Телериг, Дом за стари хора, Домашен социален патронаж и Защитено жилище на територията на община Крушари

В рамките на обособената позиция за период от 24 месеца следва да бъдат доставени следните хранителни продукти с прогнозни количества:
Бакпулвер в индивидуална опаковка от 0.010 кг., ТД на производителя: 217 бр.
Канела на прах в индивидуална опаковка от 0.010 кг., ТД на производителя: 310 бр.
Сода бикарбонат в индивидуална опаковка от 0.100 кг., ТД на производителя: 194 бр.
Амониев бикарбонат - 0.010 кг. ,ТД на производителя: 431 бр.
Ванилия – 0.002 кг. ,ТД на производителя: 1880 бр.
Червен пипер сладък, прахообразен в индивидуална опаковка от 0,500 кг., ТД на производителя: 178 бр.
Черен пипер млян – 0,010 кг., ТД на производителя: 620 бр.
Чубрица ронена в индивидуална опаковка от 0,250 кг., ТД на производителя: 96 бр.
Копър сух в индивидуална опаковка от 0.010 кг., ТД на производителя: 100 бр.
Магданоз сух в индивидуална опаковка от 0.010 кг., ТД на производителя: 960 бр.
Какао на прах в индивидуална опаковка от 0.050 кг., ТД на производителя: 62 бр.
Целина суха в индивидуална опаковка от 0,010 кг., ТД на производителя: 750 бр.
Чай билков, кутия с 20 филтъра без конец по 1.5 гр., ТД на производителя: 805 кутии
Зеленчукова подправка за супи и ястия- 1кг.: 50 пакета;
Дафинов лист сух в индивидуална опаковка от 0.010 кг., ТД на производителя: 65 бр.
Джоджен сух в индивидуална опаковка от 0.010 кг., ТД на производителя: 260 бр.
Кимион млян - 0.010 кг., ТД на производителя: 30 бр.
Девисил сух - 0.010 кг., ТД на производителя : 100 бр.
Оцет винен 6%, PVC бутилка, 0.700 л., ТД на производителя: 112 бр.
Шарена сол - 0.040 кг., ТД на производителя: 25 бр.
Сол ситна йодирана с калиев йодат в индивидуална опаковка от 1 кг., ТД на производителя: 356 кг.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2021 (дд/мм/гггг) / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените количества хранителни продукти са прогнозни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява, в зависимост от конкретно възникналите нужди, спазвайки съответния законов ред.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с регистриран обект по чл. 23 и сл. от Закона за храните (в сила от 09.06.2020 г., обн. ДВ. бр.52 от 9 юни 2020г.) за съответната/ите група/и храни съгласно обособената/ите позиция/и, за която/ито участва, а чуждестранните лица следва да имат аналогична регистрация съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Мотиви за поставяне на изискването: Съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП Възложителят има право да изисква от участниците да са вписани в съответен професионален регистър, когато това е приложимо. Приложимостта в случая произтича от разпоредбата на на чл. 23 и сл. от Закона за храните, според които производство, преработка и/или дистрибуция на храни се извършват след регистрация или одобрение по реда на закона.
Деклариране при подаване на офертата: Участникът посочва информацията относно изискването по т. 2 на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочва информация относно номер и дата на издаване на удостоверението за регистрация, регистрационен номер на обекта, адрес на обекта, група/и храни, за които е регистриран обекта.
* Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/те, за които е посочено, че ще изпълнява доставки.
В случай, че на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят изиска от участниците по време на процедурата да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, участниците представят доказателство относно наличието на Удостоверение за регистрация на обект по чл. 23 и сл. от Закона за храните.
При сключването на договора, Удостоверение за регистрация на обект по чл. 23 и сл. от Закона за храните следва да се представи от участника, избран за изпълнител, от всеки член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват доставки на хранителни продукти, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ за регистрация на обект по чл. 23 и сл. от Закона за храните или еквивалентен документ.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При използване на подизпълнители се прилагат разпоредбите на чл.66 от ЗОП.
При използване на капацитета на трети лица се прилагат разпоредбите на чл.65 от ЗОП.
В случай,че участникът представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти или сертификат,издаден от сертифициращият орган,участникът няма да бъде отстранен от процедурата или да му бъде отказано да се сключи договор с него на основание,че не е представил някой от документите,изисквани от Възложителя за доказване на личното състояние,на съответствието с критериите за подбор,на съответствие с техническата спецификация,при условие,че съответните обстоятелствата се доказват от представеното удостоверение/сертификат.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците съгласно чл.61 от ЗОП.

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците съгласно чл.61 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата;
Доказване: В случай, че на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят изиска от участниците по време на процедурата да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, участниците представят Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обособената позиция“, съобразно декларираното в ЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи,които доказват извършената доставка. При сключването на договора, за доказване на съответствието си с критериите за подбор по т. 2.3.1., участникът, определен за изпълнител, както и всеки член на обединение/консорциум или подизпълнител, и третите лица, в случай, че конкретните лица ще извършват доставки на хранителни продукти, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител или третите лица, представят на Възложителя Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обособената позиция", съобразно декларираното в ЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи,които доказват извършената доставка.
2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката;
Доказване: В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията по т. 2.3.2., посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на процедурата, а при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката, с посочване на марка и модел на транспортното средство, вид на транспортното средство, регистрационен номер на транспортното средство, номер на удостоверение за регистрация, издадено от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД и данни за основанието за ползване (собствено, наето, на лизинг).
3.Участникът да прилага системи за управление на качеството.
Доказване: В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на копие от валиден сертификат, издаден от акредитирани лица за внедрена „Система за управление на качеството”, сертифицирана по EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с посочения от възложителя обхват и представянето на копие от валиден сертификат, издаден от акредитирани лица.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При използване на подизпълнители се прилагат разпоредбите на чл.66 от ЗОП.
При използване на капацитета на трети лица се прилагат разпоредбите на чл.65 от ЗОП.
В случай,че участникът представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти или сертификат,издаден от сертифициращият орган,участникът няма да бъде отстранен от процедурата или да му бъде отказано да се сключи договор с него на основание,че не е представил някой от документите,изисквани от Възложителя за доказване на личното състояние,на съответствието с критериите за подбор,на съответствие с техническата спецификация,при условие,че съответните обстоятелствата се доказват от представеното удостоверение/сертификат.


1.Участникът да е изпълнил през последните 3 години,считано от датата на подаване на офертата,минимум 1 дейност с предмет,идентичен или сходен с предмета на обособената позиция,за която се подава оферта.Под „дейност с предмет,идентичен или сходен с този на поръчката по съответната обособ.позиция“ следва да се разбира доставка на храни от съответната/ните група/и храни,съгл. §1,т.4 от Допълн.разпоредби на ЗХ на обособ.позиция.Възложителят не поставя изискване относно обема на изпълнените дейности.При участие за повече от 1 обособ.позиция,участникът следва да отговаря на минималното изискване за всички обособ.позиции,за които участва сумарно.Деклариране:Участникът посочва информ.относно изискването по т2.3.1. в ЕЕДОП Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Технически и професионални способности,т.1„б“,като декларира:стойността на изпълнената доставка;датата,на която е изпълнена доставката;предмета на изпълнената доставка и храните включени в нея по вид;получателя на доставката.В случаите,в които Участникът е участвал при изпълнение на идентични и/или сходни на предмета на обособ.позиция/ии доставки в качеството си на партньор в обединение или като подизпълнител,следва да се опише дела и частта от доставките по конкретната обособ.позиция,които участникът самостоятелно е изпълнил.
2.Участникът следва да има на разположение минимум 1 брой хладилен автомобил за обособ.позиции:№1;№2;№3;№4 и №9;и минимум 1 брой транспортно средство за превоз на хранителни продукти за обособ.позиции:№5;№6;№8;№10;№11 и №12.Транспортирането на продуктите по обособ.позиции от №1 до №4 да се извършва със специализирани транспортни средства,регистрирани в ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински произход,странични животински продукти и продукти,получени от тях,съобразно изискванията на чл.246,ал.1 от Закона за ветеринарномедицинската дейности,отговарящи на изискванията на Регламент(ЕО)№852/2004 за хигиената на храните и Наредба №1/26.01.2016г. за хигиената на храните.Всички транспортни средства следва да отговарят на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти.При участие за повече от 1 обособ.позиция,изискваща хладилен автомобил,участниците следва да разполагат общо с мин. 2 хладилни автомобила.При участие за повече от 1 обособ.позиция,изискваща транспортно средство за превоз на хранителни продукти,участниците следва да разполагат общо с мин. 2 такива средства.Деклариране:При подаване на оферта, информацията относно изискването по т. 2.3.2. се посочва от участника в ЕЕДОП Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Технически и професионални способности, т.9,съгл.описаното в нея, и с посочване на:марка и модел на трансп. средство;вид на трансп. средство;регистрационен номер на трансп. средство;номер на удостоверение за регистрация,издадено от ОДБХ по реда на чл.246 ЗВМД-за обособ.позиции от №1 до №4;данни за основанието за ползване(собствено,наето,на лизинг).
3.Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти,удостоверяващи съответствието му със „Система за управление на качеството“ с обхват,включващ търговия и/ или дистрибуция и/или логистика и/ или производство на хранителни продукти или еквивалент.Сертификатът следва да отговаря на изискванията на чл.64,ал.5 от ЗОП.Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в други държави членки.Възложителят приема и др.доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.В този случай участникът следва да докаже,че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.Деклариране:При подаване на офертата участниците декларират съответствие с критерия за лично състояние,като попълват в ЕЕДОП Част IV:Критерии за подбор,раздел Г:Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление т.1 с посочване на номер на сертификата,дата на издаване,валидност,издател и обхват
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Периодичност на доставките:
1. За Обособена позиция №6 „Зърнени храни и храни на зърнена основа“–за продукти „Хляб, бял по УС "България"-пакет 0,650 кг.“ и „Хляб пълнозърнест нарязан без оцветители - пакет 0.600 кг.“-ежедневно;
2.Периодичността на доставките за останалите артикули от обхвата на обособените позиции е съобразно периодичността на заявките, подадени от представители на Възложителя от различните обекти.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

с. Крушари, област Добрич, п. к. 9410, ул. „Девети септември“ № 3-А, етаж 3, Заседателна стая.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането на настоящата поръчка се извършва със средства от бюджета на Община Крушари.
Възложителят не изисква определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора.
На основание чл. 10, ал. 2 от ЗОП, Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
За участниците не следва да са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 чл. 107 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата; обстоятелството по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен в случаите по чл. 4 от същия закон; обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Начин на образуване на предлаганата цена:
Участниците трябва да посочат в ценовото си предложение процент отстъпка от средномесечните цени на едро без ДДС на хранителни продукти за област Добрич от бюлетина на Система за агропазарна информация (САПИ) ЕООД за всяка обособена позиция.
Възложителят определя минимален процент на отстъпка от от средномесечните цени на едро без ДДС на хранителни продукти за област Добрич от бюлетина на Система за агропазарна информация (САПИ) ЕООД, който участниците следва да предложат при определяне на ценовите си предложения за обособените позиции в размер на 3 % (три процента) за всички обособени позиции.
В случай, че участник е предложил процент отстъпка от от средномесечните цени на едро без ДДС на хранителни продукти за област Добрич от бюлетина на Система за агропазарна информация (САПИ) ЕООД, по-нисък от горепосочените проценти за различните обособени позиции, същият ще бъде отстранен от участие.
При представянето на офертата си, участникът не представя бюлетин на САПИ ЕООД за средномесечни цени на едро без ДДС на хранителни продукти за област Добрич в плика „Предлагани ценови параметри“, а единствено оферира в ценовото си предложение процент отстъпка за всяка обособена позиция , за която подава оферта.
След стартиране на изпълнението на договора, участникът, определен за изпълнител, представя бюлетин на САПИ ЕООД за средномесечни цени на едро без ДДС на хранителни продукти за област Добрич за всички продукти от обособената позиция/ции, която изпълнява, за месеца предхождащ месеца на стартиране изпълнението на договора.
Единичните цени на хранителните продукти за всяка обособена позиция по време на изпълнението на договора се изчисляват като произведение от определените с бюлетина на САПИ ЕООД средномесечни цени на едро без ДДС на хранителни продукти за област Добрич , коригиран с процента на отстъпка, предложен от участника в офертата му. При стартиране изпълнението на договора, участникът , избран за изпълнител, представя бюлетин на САПИ ЕООД за средномесечни цени на едро без ДДС на хранителни продукти за област Добрич за месеца, предхождащ месеца на първата доставка.
Критерий за възлагане на поръчката за всички обособени позиции:
Офертите на участниците за обособена/и позиция/и, отговарящи на изискванията на Възложителя, ще бъдат оценявани въз основа на икономически най-изгодната оферта.
Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена”.
Най- ниската предложена цена ще се определи чрез най-високия предложен процент отстъпка от бюлетин на САПИ ЕООД за средномесечни цени на едро без ДДС на хранителните продукти за област Добрич за съответната обособена позиция, за която се подава оферта.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва