Деловодна информация
01224
БНБ-51855 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
01224-2020-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Българска народна банка 000694037
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1000 България
Веселина Тодорова - по процедурата - тел. 02 9145 1548; Теменужка Прашанова - по предмета - тел. 02 9145 1484 +359 291451548
publicprocurement@bnbank.org +359 29508452

Интернет адрес/и

www.bnb.bg

http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2020-0039_BG


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2020-0039_BG
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Българска народна банка

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка, доставка и монтаж на мебелно оборудване по одобрен интериорен проект, за обект: „Изграждане на нов Касов център на БНБ в гр. Пловдив, бул. „Ягодовско шосе“ № 2
39100000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва изработка, доставка и монтаж на мебелно оборудване в съответствие с изискванията и детайлите в Техническата спецификация и приложения към нея „Интериорен проект и обзавеждане“ от Работен проект по част Архитектура за Обект: „Касов център на БНБ в гр. Пловдив,
бул. „Ягодовско шосе“ № 2“.
Размерите, материалите и цветовете, заложени в Работния проект следва да се приемат за ориентировъчни и е допустимо да бъдат променяни (за размерите - в рамките на до 15%).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
93714.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Дейностите, предмет на обществената поръчка, следва да се изпълняват на адрес: Касов център на БНБ в гр. Пловдив, бул. „Ягодовско шосе“ № 2.

Предметът на обществената поръчка включва изработка, доставка и монтаж на мебелно оборудване в съответствие с изискванията и детайлите в Техническата спецификация и приложения към нея „Интериорен проект и обзавеждане“ от Работен проект по част Архитектура за Обект: „Касов център на БНБ в гр. Пловдив, бул. „Ягодовско шосе“ № 2“.
Размерите, материалите и цветовете, заложени в Работния проект следва да се приемат за ориентировъчни и е допустимо да бъдат променяни (за размерите - в рамките на до 15%).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
93714.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на всяка отделна изработка, доставка и монтаж на мебелно оборудване е по предложение на участника и не може да надвишава 20 работни дни от датата на заявка на Възложителя. Участниците следва да оферират срок за гаранционна поддръжка на изработеното, доставено и монтирано мебелно оборудване не по-кратък от 24 месеца, считано от датата на съответния приемо-предавателен протокол.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изискват
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Възложителят поставя критерий за подбор по чл. 63, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП.
За доказване на съответствие с поставения критерий за подбор, участникът попълва Част IV "Критерии за подбор", Раздел В "Технически и професионални способности", т. За поръчки за доставки: “Извършени доставки от конкретния вид" от еЕЕДОП, като посочва извършените дейности, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка, осъществени през последните 3 (три) години, до датата на подаване на офертата, като посочва вида изпълнени дейности, стойностите, датите и получателите.
На етап сключване на договор, избраният за изпълнител участник, следва да представи подписан и подпечатан списък на дейностите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, доказващи извършената дейност.
2. Възложиелят поставя критерий за подбор по чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
За доказване на съответствие с поставения критерий за подбор, участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ от еЕЕДОП.
На етап сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя копие, заверено „Вярно с оригинала”, на валиден сертификат за качество БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, сходен с този на предмета на поръчката.
3. Възложителят поставя критерий за подбор по чл. 63, ал. 1, т. 11 от ЗОП.
За доказване на съответствие с поставения критерий за подбор, участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. „Сертификати от независими органи, удостоверяващи системи или стандарти за екологично управление“ от еЕЕДОП.
На етап сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя копие, заверено „Вярно с оригинала”, на валиден сертификат за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.


1. През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката, без значение от обема ?.
Под „сходни“ с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбират дейности по изработка, доставка и монтаж на мебелно оборудване за минимум 1 (един) бр. интериорно помещение.
2. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, сходен с този на предмета на поръчката.
3. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към техническото си предложение за изпълнение на поръчката участникът следва да представи цветни каталози/мострени албуми на мебели, съответстващи на проекта и на изискванията, посочени в техническата спецификация, както следва:
• кантирани каталози/мострени албуми /макс. 25 х 25 см./ на материала ПДЧ – избор от мин. пет цвята;
• каталози на предлаганите цветове /цветове за комбинация/ на металните части (избор от минимум пет цвята);
• каталози на фурнира с предлагани цветове /цветове за комбинация/ (избор от минимум пет цвята)
• каталози на всички предвидени в техническата спецификация и приложения работен проект столове – избор от мин. пет цвята за всеки вид стол.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2020 (дд/мм/гггг)   15:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Централна сграда на БНБ в гр. София, пл. Княз Александър I № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно в оригинал или копие, заверено "Вярно с оригинала" от участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от основанията по чл.54,ал.1.ЗОП:1. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.108а,чл.159а-159г,чл.172,чл.192а,чл.194-217,чл.219-252,чл.253-260,чл.301-307,чл.321,чл.321а и чл.352-353е от НК;2.който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление,аналогично на тези по т.1.,в друга държава членка или трета страна;3.който има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл.162,ал.2,т. 1 от ДОПК и лихвите по тях,към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника,или аналогични задължения,съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган(не се прилага, когато размерът на задълженията е до 1% от годишния общ оборот на участника за последната приключена финансова година, но не повече от 50 000лв.).4. за когото е налице неравнопоставеност в случаите по чл.44,ал.5 от ЗОП;5.за когото е установено,че:е представил документ с невярно съдържание,с който се доказва декларираната липса на основания за отстраняване или декларираното изпълнение на критериите за подбор;не е предоставил изискваща се информация,свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6.за когото е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.118,чл.128,чл.228,ал.3,чл.245 и чл.301-305 от КТ или чл.13,ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган,съгласно законодателството на държавата,в която кандидатът или участникът е установен;7.за когото е налице конфликт на интереси по смисъла на §2,т.21 от ДР на ЗОП,който не може да бъде отстранен. На основание чл.55, ал.1,т.1 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата участник,който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност,или е в процедура по ликвидация,или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по чл.740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице-се намира в подобно положение,произтичащо от сходна процедура,съгласно законодателството на държавата,в която е установен;На основание чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,не могат пряко или косвено да участват в процедурата,включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. На основание чл.101,ал.11 ЗОП свързани лица по смисъла на §1,т.13 и т.14 от ДР на ЗППЦК не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата.В обществената поръчка не могат да участват лица,за които са налице обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.Възложителят не сключва договор с участник,за когото не може да бъде извършена идентификация на клиента,чрез регламентираните в ЗМИП способи,включително когато клиентът е юридическо лице-на физическите лица,негови действителни собственици,по смисъла на §2, ал.1 от ДР от ЗМИП.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, комисията ще извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор, като постъпилите оферти ще бъдат разгледани по реда на чл. 61 от ППЗОП.
Избраният за изпълнител участник гарантира изпълнението на задълженията си по договора с предоставяне на Гаранция за изпълнение в размер на 3% (три на сто) от общата стойност на доставките, посочена в чл. 2, ал. 3 от проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата, на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва