Деловодна информация
00112
РОП - 120 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00112-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА БЕЛОВО 000351558
УЛ. ОРФЕЙ № 4
БЕЛОВО BG423 4470 България
АНЕТА КЕЧЕВА +81 2773
kmet@belovo.eu +81 2770

Интернет адрес/и

http://belovo.eu/index.php

http://belovo.eu/index.php/obshtestveni-porachki-2/publichno-sastezanie


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://belovo.eu/index.php/obshtestveni-porachki-2/publichno-sastezanie
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ОЦЕНКА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ И УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТ. НАДЗОР ПРИ ИЗПЛЪНЕНИЕ НА СМР НА ПРОЕКТ РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СМЕТИЩЕ ЗА ТВЪРДИ БИТ. ОТПАДЪЦИ НА ОБЩ. БЕЛОВО В ЗЕМЛИЩЕТО НА ДЪБРАВИТЕ
71520000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка обхваща изпълнението на комплекс от специфични услуги, с включени за изпълнение дейности, както следва:
Дейност 1. Оценка за съответствието на инвестиционния проект, до издаване на Разрешение за строеж съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
Дейност 1.1. Оценка за съответствието на инвестиционния проект при доказана необходимост по реда на чл.154 от ЗУТ, до издаване на Разрешение за строеж съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания
Дейност 2.1. Строителен надзор по време на изпълнението на обекта, до приемането и въвеждането му в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
Дейност 2.2. Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. за обекта или за съответната част от него, ако се извърши поетапно предаване на ч
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
51100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

СМЕТИЩЕ ЗА ТВЪРДИ ОТПАДЪЦИ В ЗЕМЛИЩЕТО НА СЕЛО ДЪБРАВИТЕ, ОБЩИНА БЕЛОВО

Предмет на настоящата обществена поръчка обхваща изпълнението на комплекс от специфични услуги, с включени за изпълнение дейности, както следва:
Дейност 1. Оценка за съответствието на инвестиционния проект, до издаване на Разрешение за строеж съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
Дейност 1.1. Оценка за съответствието на инвестиционния проект при доказана необходимост по реда на чл.154 от ЗУТ, до издаване на Разрешение за строеж съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания
Дейност 2.1. Строителен надзор по време на изпълнението на обекта, до приемането и въвеждането му в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
Дейност 2.2. Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. за обекта или за съответната част от него, ако се извърши поетапно предаване на части от строителните договори.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в разработената Техническа спецификация.
ВАЖНО: В изпълнение на разпоредбата на чл. 48, ал. 2 от ЗОП да се счита добавено „или еквивалентно/и“ навсякъде, където в документацията по настоящата поръчка са посочени стандарт, спецификация, техническа оценка или техническо одобрение, както и когато са посочени модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство.
Ако някъде в документацията за участие има посочен: конкретен модел, търговска марка, тип, патент, произход, производство или др., възложителя на основание чл. 50, ал.1 от ЗОП ще приеме всяка оферта, когато участникът докаже с всеки относим документ, че предложеното от него решение отговаря по еквивалентен начин на заложените изисквания.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
51100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Оперативна програма „Околна среда 2014–2020 г.“. Към наст. момент поръчката се възлага при условията на чл. 114 от ЗОП – при липса на осигурено финанс.

Срока за изпълнения на всяка една от дейностите, включени в предмата на обществената поръчка е подробно описан в точка 1.10. Срок за изпълнение на обществената поръчка от Указаканията за подаване на офертите.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава годност за упражняване на професионална дейност.
Участникът следва да е вписан в регистъра при Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) на лицата, извършващи дейността консултант съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията, респ. в приложимите случаи - в регистъра при Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) на лицата, извършващи дейността консултант съгласно чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията, а за чуждестранно лице – в аналогичен регистър, даващ правото да се извършва такава дейност съгласно законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва услугите съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен (номер на вписване/номер на сертификат, обхват, срок на валидност, издател), като се посочва дали съответният/те документ/и е/са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/и документа/ите за регистрация и точно позоваване на документа/ите.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи (в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП) заверено копие от валидно удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от Закона за устройство на територията и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, въз основа на което да е вписан в публичния регистър при Дирекцията за национален строителен контрол, с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, или заверено копие на валиден лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията, § 128, ал. 1 от Преходните и заключителните разпоредби към Закона за изменение и допълнение на Закона за устройство на територията и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензии на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г. (отм.), въз основа на който да е вписан в публичния регистър при Министерството на регионалното развитие и благоустройството / Дирекцията за национален строителен контрол, с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, а когато участникът е чуждестранно лице – заверено копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност (консултант по чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията), издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166, ал. 7 от Закона за устройство на територията.
При подаване на оферта участниците попълват информацията само в съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот през последните три приключили финансови години.
Участникът попълва в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“) съответната информация за годишния оборот в стопанската област, обхваната от поръчката за последните три приключили финансови години.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1 от ЗОП:
- удостоверения от банки;
- годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
- справка – декларация за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката;
2. Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 4, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (консултант – строителен надзор).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите вече не са били предоставени и/или същите не са достъпни по служебен път или чрез публичен регистър и/или същите не могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот през последните три приключили финансови години.
Участниците следва за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (2019 г., 2018 г., 2017 г.) да са реализирали минимален общ оборот, попадащ в обхвата на поръчката, а именно – оборот от изпълнение на услуги по оценка на съответствието на инвестиционни проекти и/или строителен надзор, изчислен на база годишните обороти, в размер на 100 000 лв. (сто хиляди лева).
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за реализиран конкретен оборот се доказва от обединението като цяло.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.
Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“”, по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи ІI-ра категория.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва услугите, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на обществената поръчка, за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на (1) конкретните дейности, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на възлагане, както и конкретните, предоставени от него услуги; (2) лицето, получило услугата (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените дейности; (4) датата, на която е приключило изпълнението.
По т. 1. – Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи 1) Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите, съдържащ посочване на стойностите, датите и получателите; 2) Доказателства за всяка извършена услуга, посочена в Списъка по предходната точка.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
По т. 2 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2.
По т. 2. – Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качество.
По т. 3. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
4.Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
По т. 4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, номер на сертификата, както и период на валидност.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Критерий за подбор:
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на обществената поръчка, за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност/услуга с предмет и обем идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
Под дейност / услуга с предмет сходен с предмета на поръчката, се има предвид: услуги по оценка на съответствието на инвестиционния проект или строителен надзор.
Под дейност / услуга с обем сходен с предмета на поръчката, се има предвид: строежи IIра или по-висока категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
Забележка:
Дейност / услуга ще се счита за „изпълнена“, когато e приключила и резултатите от нея (издадено разрешение за строеж и въведения в експлоатация строеж) са приети без забележки до датата на подаване на офертата (налице е документ, удостоверяващ приетото изпълнение, издаден от получателя на услугата или от компетентен орган), независимо от датата на възлагането им.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с това изискване се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
1.Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с екип от експерти (надзорен екип), с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на възлагане, който да бъде пряко ангажиран с изпълнението на услугите, предмет на поръчката, състоящ се като минимум от следните експерти:
Ръководител екип, Заместник ръководител на проекта, Експерт – Контрол на качеството, Експерт по част „Геодезия”, Експерт „Координатор по безопасност и здраве“. Минималните изисквания за всяка позиция са подробно разписани в Указанията за изготвяне на оферта.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качество.
Участникът трябва да прилага система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация оценка на съответствието/строителен надзор по време на строителството или еквивалент.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за прилагане на система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва услугите, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4. Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация оценка на съответствието/ строителен надзор по време на строителството или еквивалент.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за прилагане на система за управление на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва услугите, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
- Парична сума, преведена по сметка на Община Белово;
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Когато участникът определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция и да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от Възложителя, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на Изпълнителя или друго основание за задържане на Гаранцията за изпълнение по този Договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

град Белово, ул. Орфей № 4а, сградата на община Белово, етаж 4 - заседателна зала на Общински съвет Белово

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване на участниците са подробно описани в т. 3 - Изисквания към участниците от Указания за подготовка на оферти. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, за които не е предвидено специално поле в ЕЕДОП, с попълване на Част III: Основания за изключване, раздел Г: Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени от националното законодателство на възлагащия орган или на възложителя на държава членка от ЕЕДОП.
Специфични основания за изключване.
Специфични национални основания за отстраняване, които не произтичат от чл. 57, § 1 от Директива 2014/24/ЕС, а са предвидени само в националното законодателство и имат характер на национални основания за изключване:
3.4.1. Участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон.
Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, за престъпления, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които имат характер на национални (специфични) основания за изключване (тези основания за изключване не се съдържат в член 57, параграф 1 от Директива 2014/24/ЕС, а само в нашето национално законодателство).
Това са осъждания за престъпления по:
- чл. 194-208 от Наказателния кодекс (НК) (престъпления против собствеността);
- чл. 213а -217 от НК (изнудване, вещно укривателство, злоупотреба на доверие);
- чл. 219-252 от НК (престъпления против стопанството) и
- чл. 254а-260 от НК (престъпления против данъчната, финансовата и осигурителна система).
Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура.
Извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда.
Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
При подаване на оферта участникът декларира липсата или наличието на специфичните/национални основания за изключване, чрез попълване на Част III, раздел Г „Други основания за изключване, които могат да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава-членка“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва