Деловодна информация
00814
2400-1030 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00814-2020-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
за въпроси по процедурата - Полина Христова, директор дирекция АПД; за въпроси по техническата част - Ралица Гешовска, Директор дирекция ПП +359 897941761/+359 887825023
hrrangelova@b-trust.org +359 92623061

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=820
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на мерки за информация и комуникация чрез дизайн и изработка на печатни и рекламни материали“
79822000      
Услуги

„Изпълнение на мерки за информация и комуникация чрез дизайн и изработка на печатни и рекламни материали“, в рамките на проект: „Модернизиране на градския транспорт в община Враца“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014 -2020 година“. Дейностите, които обхваща обществената поръчка са дизайн, изработка и доставка на рекламни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП: Дипляни за популяризиране на Еко транспорт, дипляни за отчитане резултатите по проекта, информационни папки, торбички /текстилни/, тениски, тефтери и хавлиени кърпи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
27700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79822000      
18331000      
18936000      
22140000      
22150000      
22817000      
39514100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Дейностите, предмет на обществената поръчка са дизайн, изработка и доставка на печатни и рекламни материали и са в следния обем: Дипляни за популяризиране на Еко транспорт - 300 бр., дипляни за отчитане резултатите по проекта - 300 бр., информационни папки - 300 бр., торбички /текстилни, пазарски/ - 300 бр., тениски - 300 бр., тефтери - 400 бр. и хавлиени кърпи - 600 бр.
В предложението за изпълнение на поръчката участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са:
• Относно задълженията, свързани с данъци н осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bs
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр. София, 1303, бул."Александър Стамболийски" № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
• Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ;
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: гр. София 1000, бул."Мария Луиза" № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.aovernmcnl.be/
• Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
Адрес: гр. София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443
Агенция по заетостта:
Интернет адрес: - http://www.az.government.bg
Адрес: гр. София 1000, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 3
Телефон: 02/980 87 19
Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“:
Интернет адрес: - http://www.gli.government.bg.
Адрес: гр. София 1000, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 3
Контактен център: 0700 17 670
Изменения на сключения договор се допускат при условията на чл.116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
27700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 05/10/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Модернизиране на градския транспорт в Община Враца“, съгласно АДБФП № BG16M1OP002-5.004-0001 по ОПОС.

1. Посочената прогнозна стойност е максималният финансов ресурс, с който Възложителят разполага. 2. В случай, че бъдат открити несъответствия между посочените цени без ДДС и с ДДС или извършените изчисления са грешни, участниците ще бъдат отстранявани от процедурата. 3. Срокът за изпълнение на конкретната задача е до 30 календарни дни от получаване на възлагателно писмо от страна на Възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма изискване за годност /правоспособност/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

Няма.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.

През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „дейности с идентичен или сходен предмет” се има предвид дейности/услуги, свързани с дизайн и изработка на печатни рекламни и/или информационни материали, и/или печатни промоционални материали, и/или еквивалентни на тях материали.
Под „обем“, идентичен или сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира доставени минимум 300 (триста) броя дипляни, 300 (триста) броя тениски и 300 (триста) броя хавлиени кърпи.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с представяне на: Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства за извършените услуги.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Всички м-ли следва да бъдат изработени и брандирани съгласно техн. спец. и при спазване на Регл. № 1303/2013 г. на Евр. парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. 2. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, както и лице, което е нарушило забраната по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Враца - гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Настоящата обществена поръчка е ОСНОВНАТА ЧАСТ от обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на рекламни материали за публични информационни събития и мерки за информация и комуникация, по обособени позиции“, ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация чрез дизайн и изработка на печатни и рекламни материали“. Съгласно чл. 7, ал. 2 от ППЗОП и във връзка с чл. 21, ал. 6 от ЗОП указваме, следното: Об. позиция № 1: „Изработване на рекламни материали за нуждите на Център за обществена подкрепа - работни и настолни календари, многолистен календар (пирамида), тефтер със спирала, брошури“, с прогнозна стойност в размер на 1 400,00 лв. без ДДС, е със сл. обем: - Работни и настолни календари – 200 бр.; - Многолистен календар (пирамида) – 200 бр.; - Тефтер със спирала – 150 бр.; - Брошури – 350 бр.; Об. позиция № 2: Настоящата процедура, с прогнозна стойност в размер на 27 700,00 лв. без ДДС; Об. позиция № 3: „Изготвяне на превантивни материали, брошури, дипляни, плакати и др.“, с прогнозна стойност в размер на 1 446,00 лв. без ДДС, със сл. обем: - Тениски - 120 бр.; - Шапки – 120 бр.; Об. позиция № 4: „Изпълнение на дейности по информация и комуникация (брошури и информационна табела) по проект „Комплекс за интегрирани социални услуги за деца и младежи в Община Враца“- АДБФП № BG05М90Р001-2.019-0016-С01“, с прогнозна стойност в размер на 250,00 лв. без ДДС, със сл. обем: - Брошури– 120 бр.; Об. позиция № 5: Информация и комуникация (билборд, информационна табела и брошури) по проект „Реконструкция и ремонт на общински жилища в съвременни социални жилища за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение“ - АДБФП № BG16RFOР001-1.019-0006-С01“, с прогнозна стойност в размер на 210,00 лв. без ДДС, със сл. обем: - Информационни брошури – 300 бр.; Обща прогнозна стойност: 31 006,00 лв. без ДДС. 20 на сто от общата стойност на поръчката: 6 201,20 лв. без ДДС. Прогнозна стойност на обособени позиции № 1, № 3, № 4 и № 5: 3 306,00 лв. без ДДС, т.е попада в допустимите 20 %, а именно: 6 201,20 лв. без ДДС и същите ще бъдат възложени съобразно индивидуалната стойност на всяка от тях по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, във връзка с чл. 80, ал. 1 от ППЗОП. Прогнозна стойност на обособена позиция № 2: 27 700,00 лв. без ДДС, която се явява остатъчната стойност на поръчката по смисъла на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, се възлага с настоящата процедура чрез „публично състезание“, съгласно чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП.II. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 2% от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. III. Действията на комисията по оценка на офертите ще се извърши по реда на чл. 61 от ППЗОП, тоест по „обърнат“ ред, с последващ подбор съгласно чл. 181, ал. 2 от ЗОП. На основание чл. 47, ал. 6 от ППЗОП, ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик. IV. Услугите предмет на настоящата обществена поръчка са включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. При възлагане на обществената поръчка могат да участват лица, при спазване на изискванията на чл. 12, ал. 5, 6 и 7 от ЗОП. В настоящата обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица. Когато в процедура за възлагане на запазена поръчка са подадени заявления за участие и/или оферти както от лица, за които поръчката е запазена, така и от други лица, първо ще се разглеждат заявленията за участие и/или офертите на лицата, за които поръчката е запазена. Заявленията за участие и/или офертите на останалите лица се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва