I. Настоящата обществена поръчка е ОСНОВНАТА ЧАСТ от обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на рекламни материали за публични информационни събития и мерки за информация и комуникация, по обособени позиции“, ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация чрез дизайн и изработка на печатни и рекламни материали“. Съгласно чл. 7, ал. 2 от ППЗОП и във връзка с чл. 21, ал. 6 от ЗОП указваме, следното: Об. позиция № 1: „Изработване на рекламни материали за нуждите на Център за обществена подкрепа - работни и настолни календари, многолистен календар (пирамида), тефтер със спирала, брошури“, с прогнозна стойност в размер на 1 400,00 лв. без ДДС, е със сл. обем: - Работни и настолни календари – 200 бр.; - Многолистен календар (пирамида) – 200 бр.; - Тефтер със спирала – 150 бр.; - Брошури – 350 бр.; Об. позиция № 2: Настоящата процедура, с прогнозна стойност в размер на 27 700,00 лв. без ДДС; Об. позиция № 3: „Изготвяне на превантивни материали, брошури, дипляни, плакати и др.“, с прогнозна стойност в размер на 1 446,00 лв. без ДДС, със сл. обем: - Тениски - 120 бр.; - Шапки – 120 бр.; Об. позиция № 4: „Изпълнение на дейности по информация и комуникация (брошури и информационна табела) по проект „Комплекс за интегрирани социални услуги за деца и младежи в Община Враца“- АДБФП № BG05М90Р001-2.019-0016-С01“, с прогнозна стойност в размер на 250,00 лв. без ДДС, със сл. обем: - Брошури– 120 бр.; Об. позиция № 5: Информация и комуникация (билборд, информационна табела и брошури) по проект „Реконструкция и ремонт на общински жилища в съвременни социални жилища за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение“ - АДБФП № BG16RFOР001-1.019-0006-С01“, с прогнозна стойност в размер на 210,00 лв. без ДДС, със сл. обем: - Информационни брошури – 300 бр.; Обща прогнозна стойност: 31 006,00 лв. без ДДС. 20 на сто от общата стойност на поръчката: 6 201,20 лв. без ДДС. Прогнозна стойност на обособени позиции № 1, № 3, № 4 и № 5: 3 306,00 лв. без ДДС, т.е попада в допустимите 20 %, а именно: 6 201,20 лв. без ДДС и същите ще бъдат възложени съобразно индивидуалната стойност на всяка от тях по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, във връзка с чл. 80, ал. 1 от ППЗОП. Прогнозна стойност на обособена позиция № 2: 27 700,00 лв. без ДДС, която се явява остатъчната стойност на поръчката по смисъла на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, се възлага с настоящата процедура чрез „публично състезание“, съгласно чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП.II. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 2% от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. III. Действията на комисията по оценка на офертите ще се извърши по реда на чл. 61 от ППЗОП, тоест по „обърнат“ ред, с последващ подбор съгласно чл. 181, ал. 2 от ЗОП. На основание чл. 47, ал. 6 от ППЗОП, ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик. IV. Услугите предмет на настоящата обществена поръчка са включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. При възлагане на обществената поръчка могат да участват лица, при спазване на изискванията на чл. 12, ал. 5, 6 и 7 от ЗОП. В настоящата обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица. Когато в процедура за възлагане на запазена поръчка са подадени заявления за участие и/или оферти както от лица, за които поръчката е запазена, така и от други лица, първо ще се разглеждат заявленията за участие и/или офертите на лицата, за които поръчката е запазена. Заявленията за участие и/или офертите на останалите лица се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена.
|