Деловодна информация
00572
 
не
00572-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сандански 000024955
бул.Свобода № 14
Сандански BG413 2800 България
Иван Гюров, Васил Гаджелов +359 74689099
oba_sandanski@abv.bg +359 74689055

Интернет адрес/и

www.sandanskibg.com

http://192.168.10.1/proc/ZopView.aspx?DosieID=220


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://192.168.10.1/proc/ZopView.aspx?DosieID=220
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„СМР за прилагане на мерки за енергийна ефективност в кметствата на селата Катунци и Плоски“
45000000      
Строителство

Предмета на настоящата обществена поръчка е разделен на две обособени позиции:
Обособена позиция № 1 - Цялостна реконструкция на сградата на Кметството в село Катунци, находящо се в УПИ I, кв. 75 по плана на с. Катунци, общ. Сандански /имот с идентификатор 36693.501.416 с цел подобряване на енергийната ефективност и качеството на административните услуги
Обособена позиция 2: Цялостна реконструкция на сградата на Кметството в село Плоски, находящо се в УПИ XVII, кв.36 по плана на с.Плоски, общ.Сандански / имот с идентификатор 56839.501.198 с цел подобряване на енергийната ефективност и качеството на административните услуги.
Предметът и по двете обособени позиции включва дейности по мерки за енергийна ефективност, дейности свързани с ремонт на покривните конструкции и дейности за оборудване на енергийно ефективно осветление и енергийно ефективни климатични системи;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
150620.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Цялостна реконструкция на сградата на Кметството в село Катунци, находящо се в УПИ I, кв. 75 по плана на с. Катунци, общ. Сандански /имот с идентификатор 36693.501.416 с цел подобряване на ЕЕ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

сградата на Кметството в село Катунци, находящо се в УПИ I, кв. 75 по плана на с. Катунци, общ. Сандански /имот с идентификатор 36693.501.416

Цялостна реконструкция на сградата на Кметството в село Катунци, находящо се в УПИ I, кв. 75 по плана на с. Катунци, общ. Сандански /имот с идентификатор 36693.501.416 с цел подобряване на енергийната ефективност и качеството на административните услуги която включва:Топлоизолация подове / еркери, Изолация таван сутерен/под I-ви етаж 8см EPS кв.м., 159.10
Топлозилоация стени Топлоизолация по стени EPS 10см кв.м. 466.00, Грунд за мазилка кв.м. 466.00
Мозаечна мазилка, цокъл кв.м. 83.63, Силиконова минерална мазилка кв.м. 382.37, Подмяна на дограма
Фасадна дограма PVC / Al кв.м. 102.80, Подпрозоръчен перваз с водобран, гранит л.м. 63.90, Топлоиозлация покрив , Топлоизолация с минерална вата 12см, таванска плоча - покрив кв.м. 202.00, Ремонт покривна конструкция
Демонтаж на керемиди кв.м. 273.80, Демонтаж на дъсчена обшивка по покрив кв.м. 273.80
Направа на летвена скара по покрива кв.м. 273.80, Покрива на билото на покрива с капаци м.л. 52.10
Покриване с керемиди и подмяна на счупени кв.м. 273.80, Дъсчена обшивка при покрива кв.м. 273.80
Монтаж на мембрани при покрив и гредоред кв.м. 547.60, Общивка на покрива с плоскост ОСБ кв.м. 273.80
Улама от подцинкована ламарина л.м. 11.60, Улуци от подцинкована ламарина л.м. 67.10, Водосточни тръби л.м. 42.00, Дървена обшивка по стрехи кв.м. 83.20, Челна дъска л.м. 74.00, Съпътстващи разходи Енергоефективно осветление обща 1.00, Енергийно ефективна климатична система- Доставка и монтаж на Инверторна моносплит система за високостенен монтаж бр. 8.00
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качествено изпълнение на поръчката - максимална оценка    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
83527.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
400

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект№ BG06RDNP001-7.008-0049-C01 „Повишаване на енергийната ефективност на сградите на Кметство в село Катунци и Кметство в село Плоски, община Сандански“

II.2) Описание 1

Цялостна реконструкция на сградата на Кметството в село Плоски, находящо се в УПИ XVII, кв.36 по плана на с.Плоски, общ.Сандански / имот с идентификатор 56839.501.198 с цел подобряване на ЕЕ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

сградата на Кметството в село Плоски, находящо се в УПИ XVII, кв.36 по плана на с.Плоски, общ.Сандански / имот с идентификатор 56839.501.198

Цялостна реконструкция на сградата на Кметството в село Плоски, находящо се в УПИ XVII, кв.36 по плана на с.Плоски, общ.Сандански / имот с идентификатор 56839.501.198 с цел подобряване на енергийната ефективност и качеството на административните услуги, която включва: Изолация таван сутерен/под I-ви етаж 8см EPS кв.м. 115.00
Топлозилоация стени
Топлоизолация по стени EPS-F 8см кв.м. 380.00
Грунд за мазилка кв.м. 449.50
Мозаечна мазилка, цокъл кв.м. 69.50
Изолация от XPS 3см около цокъла кв.м. 69.50
Силиконова минерална мазилка кв.м. 380.00
Подмяна на дограма
Фасадна дограма PVC / Al кв.м. 62.19
Подпрозоръчен перваз с водобран, гранит л.м. 42.10, Топлоиозлация покрив- Топлоизолация с минерална вата 12см, покрив кв.м. 200.00, Ремонт покривна конструкция -Демонтаж на керемиди кв.м. 235.20
Демонтаж на дъсчена обшивка по покрив кв.м. 235.20, Направа на летвена скара по покрива кв.м. 215.40
Покрива на билото на покрива с капаци м.л. 55.10, Покриване с керемиди и подмяна на счупени кв.м. 235.20
Дъсчена обшивка при покрива кв.м. 235.20, Монтаж на мембрани при покрив и гредоред м.л. 470.40
Общивка на покрива с плоскост ОСБ кв.м. 397.10, Улама от подцинкована ламарина л.м. 7.00 ,Улуци от подцинкована ламарина л.м. 62.80 , Водосточни тръби л.м. 37.50, Дървена обшивка по стрехи кв.м. 65.00
Челна дъска л.м. 65.00, Съпътстващи разходи, Изхвърляне на отпадъци до 10 км. куб.м. 8.00, Енергийно ефективно осветление, Енергоефективно осветление обща 1.00, Енергийно ефективна климатична система -Доставка и монтаж на Инверторна моносплит система за високостенен монтаж бр. 5.00,
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качествено изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
67093.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
400

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект№ BG06RDNP001-7.008-0049-C01 „Повишаване на енергийната ефективност на сградите на Кметство в село Катунци и Кметство в село Плоски, община Сандански“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от първа група, пета категория и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите в Република България или еквивалент, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Изискването се декларира в електронен ЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронен ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: Изискването се доказва е копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на обществената поръчка или еквивалент.
Преди сключване на договора, участникът определен за изпълнител, представя заверено копие на посочения документ. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. При сключването на договор, избраният за изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответна регистрация, когато е необходимо (чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП).
В случай на участие на обединение, изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват строителство. Ако всички участници в обединението ще извършват строителство, то изискването се отнася за всеки от тях.
При предвидено участие на подизпълнители, кандидатите и участниците посочват в заявлението или офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

4.1 Участникът следва да е реализирал за последните три приключили финансови години общ оборот, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малко от 140 000,00 лв.общо за двете обособени позиции. За отделните обособени позициии изискването за общ оборот е както следва:
За обособена позиция № 1 не по-малко от 80 000 лв.
Заобособена позиция № 2 – не по- малко от 60 000 лв.
Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за „първа група“, V-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът следва да предостави посочената информация в част IV Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние т. 5 от ЕЕДОП (като се посочва вид и размер на изискуемото покритие, валидност). При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


4.1 Участникът следва да е реализирал за последните три приключили финансови години общ оборот, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малко от 140 000,00 лв.общо за двете обособени позиции. За отделните обособени позициии изискването за общ оборот е както следва:
За обособена позиция № 1 не по-малко от 80 000 лв.
Заобособена позиция № 2 – не по- малко от 60 000 лв.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Изискването се декларира в електронен ЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние, „Общ годишен оборот“. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронен ЕЕДОП.
Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за „първа група“, V-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът следва да предостави посочената информация в част IV Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние т. 5 от ЕЕДОП (като се посочва вид и размер на изискуемото покритие, валидност). При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

5.1. Участникът за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 1 (една) дейност (строителство) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
За "дейност (строителство) с предмет и обем, сходен с този на поръчката" следва да се разбира: „Изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на сгради, с изпълнена прилежаща площ около сградите“.
Възложителят не поставя изискване за обем.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на електронен ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронния ЕЕДОП.
5.2. Участникът трябва да разполага с технически лица, както следва:
Важи за двете обособени позиции
- Технически ръководител: технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано виеше училище е квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и/или лице със средно образование е четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент.
- Координатор по безопасност и здраве: лице, притежаващо удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ за чуждестранни лица.
- Експерт по контрол по качество: лице, притежаващо удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието е посочения критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, т. 2.
Участникът трябва да има внедрени следните системи и да прилага стандарти:
• Система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват „строителство“;
• Система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват „строителство“.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.


5.1. Участникът за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 1 (една) дейност (строителство) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
За "дейност (строителство) с предмет и обем, сходен с този на поръчката" следва да се разбира: „Изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на сгради, с изпълнена прилежаща площ около сградите“.
Възложителят не поставя изискване за обем.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на електронен ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронния ЕЕДОП.
5.2. Участникът трябва да разполага с технически лица, както следва:
Важи за двете обособени позиции
- Технически ръководител: технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано виеше училище е квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и/или лице със средно образование е четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент.
- Координатор по безопасност и здраве: лице, притежаващо удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ за чуждестранни лица.
- Експерт по контрол по качество: лице, притежаващо удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието е посочения критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, т. 2.
Участникът трябва да има внедрени следните системи и да прилага стандарти:
• Система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват „строителство“;
• Система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват „строителство“.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

02/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

община Сандански, град Сандански , бул.Свобода № 14, ет.2, ст.209

Съгласно чл. 97, ал.1 от ППЗОП отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват представители на участниците
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Възложителят не поставя изискване обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчка.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства по чл. 54, ал.1 и чл.55 от ЗОП,както и при наличие на Национални основания за отстраняване, а именно :-осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);-нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);-наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);-наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;-обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Участникът декларира в Техническото си предложение, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
На основание чл. 47, ал. 3 и 4 от ЗОП, необходимата информация може да се получи от следните органи: Национална агенция по приходите, Министерство на финансите, Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:3.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - Интернет адрес: http://www.nap.bg/3.2. Относно задълженията, опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/3.3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443.
За участника, определен за изпълнител на обществената поръчка, възниква задължение за представяне на гаранция за добро изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: - парична сума;- банкова гаранция;- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Банковата сметка за внасяне на гаранция е: (IBAN): BG22SOMB91303360554000 –Банков код (BIC): BIC - SOMBBGSF, Банка: Общинска банка - Сандански

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1,т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва