Деловодна информация
1770
ПЗОП-РОП-3 11/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
1770-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив - Район Западен 0004715040050
ул. Вечерница 1а
Пловдив BG421 4001 България
Живка Дошева +359 32/604814
pravo@zapaden.plovdiv.bg +359 32/642019

Интернет адрес/и

http://zapaden.plovdiv.bg/

http://zapaden.plovdiv.bg/?p=11890


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zapaden.plovdiv.bg/?p=11890
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтни дейности и ново изграждане на паважни, тротоарни, алейни и асфалтови настилки на територията на Район "Западен" – Община Пловдив.“
45000000      
Строителство

„Ремонтни дейности и ново изграждане на паважни, тротоарни, алейни и асфалтови настилки на територията на Район "Западен" – Община Пловдив.“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, район "Западен"

„Ремонтни дейности и ново изграждане на паважни, тротоарни, алейни и асфалтови настилки на територията на Район "Западен" – Община Пловдив.“
Критериите по-долу
 
ДА К3 – Предложен гаранционен срок над минимално изискуемия    20
Критерий, свързан с разходи 1 20
К2 – Елементи на ценнобразуването    30
К1 - Предложена цена за изпълнение на поръчката    50
II.2.6) Прогнозна стойност
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите или аналогичен регистър за изпълнението на строежи. За доказване на това обстоятелство участниците следва да опишат подробно в ЕЕДОП удостоверение (с талон към него) за вписване в Централния професионален регистър на строителя, валидно към датата на подаване на офертата, съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1./ Участниците в процедурата следва да са реалиозирали оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в съответствие с датата на регистрацията на участника. Това изискване се доказва като се посочи в ЕЕДОП оборота, реализиран от участника в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2./ Участниците в процедурата следва да разполагат с издадена на тяхно име застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ с покритие съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Това изискване се доказва като се опише подробно в ЕЕДОП полицата за застраховката.


1./ Участниците в процедурата следва да са реалиозирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в съответствие с датата на регистрацията на участника в размер на 5 000 000,00 лв. /пет милиона лева/, с вкл. ДДС.
2./ Участниците в процедурата следва да разполагат минимум с издадена на тяхно име застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ с покритие съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1./ Участниците в процедурата да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата, а именно изпълнение на строителство с предмет ремонтни дейности и ново изграждане на паважни, тротоарни, алейни и асфалтови настилки. Изпълнението на това изискване се доказва, като участникът подробно опише в ЕЕДОП предмета, обема, стойността и възложителя на изпълнените СМР.
2./ Участниците следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Изпълнението на това изискване се доказва, като участникът подробно опише ръководния състав, с който разполага за изпълнение предмета на поръчката – имена, професионален опит, завършено образование, дипломи и сетификати за съответната правоспособност.
3./ Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Изпълнението на това изискване се доказва, като участникът подробно опише персонала, с който разполага за изпълнение предмета на поръчката – имена, професионален опит, завършено образование, дипломи и сетификати за съответната правоспособност.
4./ Участниците следва да разполагат с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване за изпълнение на предмета на обществената поръчка. Това изискване се доказва като участникът подробно опише техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучвания и изследвания (документи за собственост, наем, договори с асфалтови бази и лаборатории).
5./ Участниците следва да разполагат с внедрена система за управление на качеството за строителна дейност по стандарт ISO 9001 или еквивалент. Изпълнението на това изискване се доказва като участникът подробно опише в ЕЕДОП серртификата за наличието на внедрена система.
6./ Участниците следва да разполагат с внедрена система за управление на околната среда за строителна дейност по стандарт ISO 14001 или еквивалентент. Изпълнението на това изискване се доказва като участникът подробно опише в ЕЕДОП серртификата за наличието на внедрена система.
7./ Участниците следва да разполагат с внедрена система за безопасни условия на труд за строителна дейност по стандарт ISO OHSAS 18001:2007 или еквивалент. Изпълнението на това изискване се доказва като участникът подробно опише в ЕЕДОП серртификата за наличието на внедрена система.


1./ Участниците в процедурата следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата, а именно изпълнение на строителство с предмет ремонтни дейности и ново изграждане на паважни, тротоарни, алейни и асфалтови настилки на стойност минимум 3 000 000,00 лв. /три милиона лева/, с вкл. ДДС.
2./ Участниците следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, минимум както следва:
- минимум едно лице от ръководния персонал, посочено като технически ръководител за изпълнение предмета на поръчката, което да притежава минимум 10 /десет/ години професионален опит като технически ръководител.
- минимум едно лице от ръководния персонал, което да притежава квалификация "Транспортно строителство" или аналогична специалност.
- минимум едно лице от ръководния персонал, което да притежава квалификация "Строителен инженер" или аналогична специалност.
- минимум едно лице от ръководния персонал, което да притежава квалификация "Геодезия" или аналогична специалност.
3./ Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, минимум както следва:
- минимум 10 /десет/ работника, които да са преминали курс за специализация по "Пътно строителство".
4./ Участниците следва да разполагат с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване за изпълнение на предмета на обществената поръчка, минимум както следва:
- собствена или наета асфалтова база, която да осигурява необходимите количества асфалтобетонови смеси, съответстващи на изискуемото качество;
- собствена или наета лаборатория, акредитирана съгласно българското законодателство за изпитване на всички видове материали, свързани със строителните и монтажни работи от предмета на настоящата обществената поръчка;
- асфалтополагаща машина – 2 бр., като минимум едната да бъде пригодена за полагане на асфалт в площи с ограничени ширини (минимум 1,8 м.);
- фугорезачки – 2 бр.;
- багер – 1 бр.;
- валяк – 4 бр.;
- челен товарач – 2 бр.;
- грейдер – 1 бр.;
- камиони – 4 бр.;
- вибратори – 3 бр.;
- къртач - 2 бр.;
- виброплоча – 2 бр.
5./ Участниците следва да разполагат минимум с внедрена система за управление на качеството за строителна дейност по стандарт ISO 9001 или еквивалент.
6./ Участниците следва да разполагат минимум с внедрена система за управление на околната среда за строителна дейност по стандарт ISO 14001 или еквивалентент.
7./ Участниците следва да разполагат минимум с внедрена система за безопасни условия на труд за строителна дейност по стандарт ISO OHSAS 18001:2007 или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Обществената поръчка се възлага без осигурено финансиране, под условие, че конкретни работи ще могат да бъдат възлагани при осигурено финансиране и до определената максимална стойност на договора за изпълнение на обществената поръчка, като Възложителят не поема ангажимент, че ще възложи работа за цялата стойност на договора, съгласно чл. 114 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на административната сграда на Район "Западен" - Община Пловдив, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. "Вечерница" №1А

Заседанието на комисията ще бъде публично и на него ще могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Право да подаде оферта има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществените поръчки и на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решенията на възложителя се обжалват пред комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и всички действия или бездеиствия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лицата в процедурата. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от:1. изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.;2.от връчването на на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Жалба среду действия или бездействия на възложителя се подова в 10 дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва