Деловодна информация
1449
12-07 10/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
10/06/2020 (дд/мм/гггг)
1449-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Омбудсман на Република България 131436477
София, ул. Георг Вашингтон №22
София BG411 1202 България
Любомир Калинов +359 28106994
l.kalinov@ombudsman.bg +359 28106910

Интернет адрес/и

https://www.ombudsman.bg/

https://www.ombudsman.bg/profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.ombudsman.bg/profile/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

защита правата на хората

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“, във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление
51612000      JA02, JA03, JA19, JA20
Услуги

„Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“, във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ и включва три обособени позиции: ОП 1.Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система.“ Тя включва дейностите по разработването и внедряването на интегрирана система и провеждане на обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система. В отделна обособена позиция (Обособена позиция 2) е предвидено възлагането на провеждане на тест на електронната система, което да се реализира от различен от доставчика на системата изпълнител. Обособена позиция 3 е закупуване на техническо оборудване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
271228      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  1

II.2) Описание 1

„Разработване и внедряване на „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система.“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул. Георг Вашингтон 22

Обособената позиция включва изпълнението на два отделни елемента; разработване и внедряване на електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система. Необходимостта от обединяване на тези две поддейности в една обособена позиция е свързана с естеството на поръчката. Изпълнението на двете поддейности следва да бъдат извършени от един изпълнител. Разработването и внедряването на електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана включва и гаранционна поддръжка на системата за срок не по-кратък от 3 (три ) години и извънгаранционна поддръжка за срок 5 (пет) години. От изпълнителя, ангажиран с разработването и внедряването на интегрирана система се изисква и провеждане на обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система за управление работата на администрацията на омбудсмана.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
233152      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“

В обособена позиция № 1 се включва изпълнението на два отделни елемента; разработване и внедряване на електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана и обучение на администрацията на омбудсмана за работа с електронната система. Необходимостта от обединяване на тези две поддейности в една обособена позиция е свързана с естеството на поръчката.

II.2) Описание 1

Тест на електронната система за управление работата на администрацията на омбудсмана. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул. Георг Вашингтон 22

Срокът за изпълнение на теста на електронната система за управление работата на администрацията на омбудсмана е по предложение на участника, но не повече от 10 /десет/ дни от датата на възлагане на работата.
ВАЖНО: Срокът за изпълнението на договора с избрания изпълнител по обособена позиция № 2 започва да тече след възлагане на работата по обособената позиция. Възлагането на работата се извършва чрез изпращане на възлагателно писмо до избрания изпълнител, след сключване на договора за изпълнение на обособената позиция.По тази обособена позиция от обществената поръчка ще се избере изпълнител, който да извърши цялостно тествана на електронната система. Избраният изпълнител ще е различен от изпълнителя по обособена позиция № 1. Целта е откриване на грешки и пропуски, които изпълнителят на електронната система не е идентифицирал. В рамките на теста ще се дигитализират съществуващите жалби. Тестът на електронната система е необходим като гаранция за качеството на разработената и внедрена електронна система. Резултатът от дейността ще бъде отразен в 1 (един) брой доклад.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
23520      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05SFOP001-2.001-0011“Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“

Възложителят ще възложи настоящата обособена позиция чрез определяне на икономически най-изгодната оферта при критерий за възлагане на позицията „най-ниска цена.“, при спазване на ограничението, че избраният изпълнител по обособена позиция 2 ще е различен от изпълнителя по обособена позиция № 1.

II.2) Описание 1

Доставка на техническо оборудване - 3/три/ броя мултифункционални устройства. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул. Георг Вашинтон 22

Закупуването на техническото оборудване- 3/три/ броя мултифункционални устройства ще осигури техническото обезпечаване на процеса по електронно придвижване на документи на хартиен носител и ще улесни дигитализацията на съществуващите жалби.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14556      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 “Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“

Възложителят ще възложи настоящата обособена позиция №3 чрез определяне на икономически най-изгодната оферта при критерий за възлагане на позицията „най-ниска цена.“ По този критерий комисията ще оценява предложената най- ниска цена за обособената позиция №3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За ОП 1 Участникът трябва да е изпълнил най-малко една услуга, която е идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходен предмет се разбира: разработване и внедряване на софтуерни решения за управление и обработка на документооборот в информационна и комуникационна среда.
По ОП2 Участникът трябва да е изпълнил най-малко една услуга, която е идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходен предмет се разбира: тестване на софтуерна система за управление и обработка на документооборот в информационна и комуникационна среда.
За ОП 3 Участникът трябва да е изпълнил най-малко една доставка, която е идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходен предмет се разбира: доставка на ИТ оборудване.
Участникът следва да предложи екип от експерти, притежаващи образование и професионална квалификация, необходими за изпълнението на поръчката, като при необходимост привлича и други експерти със специфичен опит по предмета на обществената поръчка.
По ОП1 Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарта БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент в областта на настоящата поръчка, а именно разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, което се доказва със сертификат. Участникът следва да прилага система за управление на ИТ услуги , съответстващи на стандарт БДС ЕN ISO 20000-1 или еквивалентен с обхват: предоставяне на услуги по разработване и поддръжка на софтуерни продукти, приложения, инфраструктура,комуникационни и информационни системи, за външни лица, което се доказва със сертификат. За ОП 2 - неприложимо. За ОП 3 Участникът следва да прилага система за управление на качеството съгласно стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, доставка на ИТ оборудване, съответстващ на предмета на поръчката.Участникът декларира посочените обстоятелства като попълва Образец ЕЕДОП, част ІV, раздел. Г, т. 1.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по подт. ІІІ. 3. 1.. и ІІІ. 3. 2. се доказва от обединението участник, а за изискването за прилагане на системи за управление на качеството от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП съответствието с поставеното изискване се доказва с представяне доказателства за извършена услуга (референции).
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, в съответствие с чл. 64, ал. 6 от ЗОП. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или не е имал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Документите се представят при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 от ЗОП и съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП от участникът, определен за изпълнител.


Участникът трябва да е изпълнил най-малко една услуга, която е идентична или сходна с предмета на поръчката за ОП№1 за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходен се разбира: разработване и внедряване на софтуерни решения за управление и обработка на документооборот в информационна и комуникационна среда.Под „изпълнена дейност“ : услуга, която към датата на подаване на офертата е одобрена и приета от съответния възложител, клиент, получател или компетентен орган. Участникът трябва да е изпълнил най-малко 1 услуга, която е идентична или сходна с предмета на услугата по ОП №2 за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.Сходен предмет: тестване на софтуерна система за управление и обработка на документооборот в информационна и комуникационна среда.Под „изпълнена “ се разбира, услуга, която към датата на подаване на офертата е одобрена и приета от съответния възложител, клиент, получател или компетентен орган.Участникът трябва да е изпълнил най-малко 1 доставка, която е идентична или сходна с предмета на обособена позиция №3 за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Сходен : доставка на ИТ оборудване.Под „изпълнена“ се разбира, доставка, която към датата на подаване на офертата е извършена и приета от съответния възложител, клиент, получател или компетентен орган.Участникът следва да предложи екип от експерти, притежаващи образование и професионална квалификация, необходими за изпълнението на поръчката, като при необходимост привлича и други експерти със специфичен опит по предмета на обществената поръчка:За ОП № 1 :Ръководител : 1 брой Образ. и проф. квалификация: Висше , образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна , придобита в чужбина в една от следните области на висшето образование: „Технически науки“, „природни науки, математика и информатика“ или еквивалентни, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или в област, еквивалентна на посочената. Проф. опит: Участие като ръководител в минимум 1 (един) успешно приключил проект с предмет включващ разработка и внедряване на информационна система.Експертен състав:Ключови експерти: Софтуерен инженер – минимум 2 броя. Образ. и проф. квалификация: Висше , образов. –квалификационна степен бакалавър или по –висока или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в една от следните области на висшето образование: „Технически науки“, „природни науки, математика и информатика“, или в област еквивалентна на посочената. Професионален опит: да са участвали в разработването на програмния код в най-малко 1 успешно приключил проект с предмет, включващ разработка и внедряване на информационна система.Графичен дизайнер – минимум 1 брой Образов и проф. квалификация: Да притежава висше или средно образование, в една от следните области: „Природни науки, математика и информатика“, „Изкуство“, а когато е придобито извън страната в област еквивалентна на посочената Професионален опит: Да е проектирал и разработил графичния потребителски интерфейс в най-малко1 успешно приключил проект с предмет, включващ разработване и внедряване на информационна система.Забележка: За успешно приключил проект се счита дейност или набор от дейности, резултатът от които е надлежно предаден и/или внедрен в срок и без възражения. Юристи – минимум 1
Образов и проф квалификация: Висше, образов-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина в една от следните области на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“, специалност „Право“, съгласно Класификатор на обобластите на висше образв.Общ професионален опит - минимум 3 години. ОП2 Web Tester – минимум 1 (един) брой с опит в Quality Assurance. Проф.опит:да е участвал като Web Tester в най- малко 2 (два) приключили проекта с предмет, включвящ тестове на интегрирани системи. ОП3 - неприложимо.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всеки участник следва да представи техническото си предложение по образец от документацията за обществена поръчка.В частта, която подлежи на оценка съгласно Методиката за оценка на офертите от документацията, всеки участник следва да разпише подробно начина, по който възнамерява да извърши дейността, предмет на поръчката.
Начин на плащане: ОП1 Аванс в р-р до 10 % (десет на сто) от сумата за изпълнение на поръчката. В срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от получаване на искането за предоставяне, след предст. на фактура и документ за предоставена гаранция за добро изпълнение на дог. Окончателн плащане – в срок до 20 работни дни от окончателното приемане на изпълнението, след предоставяне на документи, посочени в Договора за ОП1. За ОП2 еднократно плащане 100 % от цената – в срок до 20 работни дн, считано от окончателното приеман. ОП3 еднократно окончателно плащане в р-р на 100 % от Цената – в срок до 20 работни дни, считано от окончателното прием на изпълн. на Договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

София, ул Георг Вашингтон 22,

Офертите ще бъдат отворени от комисията в първия работен ден, следващ последният ден от срока за получаване на оферти, от 10.00 часа на адреса на възложителя – гр. София, ул. „Георг Вашингтон“ № 22. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците във възлагането или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Публичното заседание ще се проведе при спазване за хигиенноепидемичните изисквания.
Участник, чието техническо предложение не съдържа някой от елементите в ІV.4.МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ и не отговаря на техническата спецификация на възложителя, се отстранява от участие.
Възложителят отстранява участник за когото са налице обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1 – 7 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл. 107 от ЗОП, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, се представя копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка; правата и задълженията на участниците в обединението, разпределението на отговорността между членовете на обединението, дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа следва да се съдържа информация, сочеща по безусловен начин определянето на партньор, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, както и отговорност по отделно, за участието и изпълнението на поръчката. . Когато участник в обществена поръчка е обединение, което не е юридическо лице, се подава отделен ЕЕДОП за всеки един участник в обединението, като в част II, Раздел А се посочва съответната информация за останалите участници в обединението.Участник, който участва самостоятелно в обществената поръчка, но ще ползва капацитета на подизпълнител/и предоставя попълнен отделен ЕЕДОП за всеки подизпълнител.При поискване от страна на Възложителя участниците представят информация относно правно-организационната форма, под която осъществяват дейността си и списък на задължените лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 и чл. 55, ал. 3 от ЗОП.
Възложителят изисква от изпълнителя гаранция за изпълнение на договора само за ОП1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Шестдесет на сто от сумата на гаранцията обезпечава периода на гаранционна поддръжка на Системата. Гаранцията се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на:
- парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на Възложителя, или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
За обособена позиция № 2- неприложимо
За обособена позиция № 3-неприложимо

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва