Деловодна информация
01255Столична община - район Възраждане
РВЕ20-ДИ05-222 10/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
01255-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Възраждане 0006963270480
бул. Александър Стамболийски №62
София BG411 1303 България
Малина Кърчева +359 29802889
zop@so-vazrajdane.bg +359 29870794

Интернет адрес/и

www.so-vazrajdane.bg

http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha/id/dvor-30su
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване и обновяване на плувен басейн и физкултурния салон с прилежащите им помещения в 30 СУ ”Братя Миладинови”-УПИ I за училище, кв.238, м.”Зона Б-5”, гр. София”, район „Възраждане”,
45000000      
Строителство

„Възстановяване и обновяване на плувен басейн и физкултурния салон с прилежащите им помещения в 30 СУ ”Братя Миладинови”-УПИ I за училище, кв.238, м.”Зона Б-5”, гр. София”, район „Възраждане”,
Етап 3 – Вертикална планировка и ремонт на външни игрища
Етапът включва строително-монтажни работи за обновяване на дворното пространство и спортните площадки, изпълнение на нова вертикална планировка и моделиране на терена по начин, който не допуска навлизане на повърхностни води към основите на сградата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
475498.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Строително-ремонтни дейности ще се изпълняват на територията на 30 СУ „Братя Миладинови“, район „Възраждане“.

Етапът включва строително-монтажни работи за обновяване на дворното пространство и спортните площадки, изпълнение на нова вертикална планировка и моделиране на терена по начин, който не допуска навлизане на повърхностни води към основите на сградата.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката”    50%
„Срок за изпълнение“    10%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
475498.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – II-ра група строежи, четвърта категория, (за повече информация: http://register.ksb.bg/) или да е вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, кои?то ще извършва съответните строителни и монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на деи?ностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, кои?то ще изпълняват.
В случай, че участник е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава по Споразумение за Европейско икономическо пространство, доказващи всписване на участника в съответния регистър на тази държава.
За доказване на професионалната годност, участникът декларира в електронният Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.1 съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие от валидно удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
Ако в процеса на провеждане на обществената поръчка, документите са представени на възложителя, преди сключване на договора, определеният изпълнител декларира писмено, че същите са актуални, с декларация по чл.112, ал.10 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП) по чл.171 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща минималната застрахователна сума или съответен валиден еквивалентен документ.
2.Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП) по чл.171 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща минималната застрахователна сума или съответен валиден еквивалентен документ.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние“ с попълване на съответната графа на образеца на ЕЕДОП и с посочване на застрахователя издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване, уеб адрес. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът отново чрез посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване. Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие от валидна застрахователна полица „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
2 Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участниците да имат оборот, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, не по-малко от 475 000 лева (четиристотин седемдесет и пет хиляди лева) общо за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за реализираните по години обороти в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със заверено копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си и/или със справка за оборота, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
Когато участникът е чуждестранно лице, той представя съответния документ, издаден от компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Ако в процеса на провеждане на обществената поръчка, документите са представени на възложителя, преди сключване на договора, определеният изпълнител декларира писмено, че същите са актуални, с декларация по чл.112, ал.10 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит в изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на заявлението или на офертата да е изпълнил поне 1 /един/ обект с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
2.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и/ или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществените поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
3.Участникът да разполага с инструменти, техническо оборудване и съоръжения за изпълнение на поръчката, съгласно техническата спецификация.
4.Участникът следва да прилага:
1.Система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалентна с обхват включващ строителство/строително-монтажни работи;
2. Система за управление по отношение на околната среда 14001:2015 или еквивалентна с обхват включващ строителство/строително-монтажни работи


1. за изпълнение на строително-ремонтните работи: Участникът трябва да има опит в изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на заявлението или на офертата да е изпълнил поне 1 /един/ обект с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.*Под дейности, сходни с предмета на поръчката за строителството следва да се разбират дейности с предмет ремонт и/или рехабилитация и/или изграждане на открити спортни площадки, със съответните настилки, съобразно предназначението им, доставка и монтаж на спортни съоръжения, както и изграждане и ремонт на тротоарни настилки в пространството около площадките и др.Когато Участникът е обединение, се приемат сумарно изпълнените дейности от всички членове в обединението.Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и/ или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществените поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството,както следва:Ръководител на екипа: експерт по специалност „Пътно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалент – инженер с образователно-квалификационна степен „магистър”, притежаващ минимум 5 (пет) години професионален опит в областта на изпълнение на строителни обекти, подобни на предмета на настоящата поръчка;Технически ръководител на обекта - технически правоспособно лице съгласно изискванията чл. 163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. За позицията се изисква минимум 5 години професионален опит, от който участие като „технически ръководител” по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ на минимум 1 обект с предмет, подобен предмета на настоящата поръчка;Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: да притежава съответното удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ и да има най-малко 3 години професионален опит; Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: • Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа.Професионален опит в осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строит. Обект и да има най-малко 3 години стаж/опит. 3 Участникът да разполага с инструменти, техническо оборудване и съоръжения за изпълнение на поръчката, съгласно техническата спецификация. Участник следва да разполага с посочената техника и механизация, включващо най-малко:1. самосвал - 1 бр.;2. багер – 1 бр.;3. моторна трамбовка - 2 бр. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с декларация за инструменти, техническо оборудване и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.4. Участникът следва да прилага:1.Система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалентна с обхват включващ строителство/строително-монтажни работи; 2. Система за управление по отношение на околната среда 14001:2015 или еквивалентна с обхват включващ СМР.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката – чл.114 от ЗОП. Договорът ще влезне в сила, когато финансирането бъде осигурено. В проекта на договор е включена клауза за отложено изпълнение на договора. В случай, че финансирането не бъде осигурено в тримесечен срок от неговото подписване, всяка една от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Александър Стамболийски №62, ет.2, зала 6

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник , за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.2. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, т.4 и т.5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. За участниците следва да не са налице следните обстоятелства : наличие на свързаност по смисъла на пар.2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
наличие на обстоятелство по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранция за изпълнение на договора – условия, размер и начин на плащане:
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС валидност за целия срок на договора.
2. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
2.1. парична сума;
2.2. банкова гаранция;
2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. Гаранцията по т. 2.1 или 2.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
4. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
5. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
6. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
7. При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на СО – район „Възраждане“ IBAN BG40 SOMB 9130 3324 986201, BIC код: SOMB BGSF Общинска банка АД
8. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
9. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
10. Възложителят сключва писмен договор с избрания за изпълнител участник по реда и при условията на чл.112 от Закона на обществени поръчки. При подписване на договора участникът, избран за изпълнител е длъжен да представи документи в съответствие с чл. 112 ал. 1 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва