Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Монтана
Ц 1029-11-789 08/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
08/06/2020 (дд/мм/гггг)
00145-2020-0045 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт чрез ТП на НОИ - Монтана 1210825210105
бул. Трети март № 76
Монтана BG312 3400 България
Емилия Любенова +359 96394190
Emiliya.Damyanova@montana.nssi.bg +359 96394140

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/mon


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/mon/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fmon%2F2014%2F11-2020-%D0%A61015-11-16
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нетна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за ТП на НОИ – Монтана 11-2020-Ц1015-11-16
09310000      
Доставки

Целта на обществената поръчка е избор на изпълнител за доставка на нетна активна електрическа енергия за ниско напрежение, който да е и координатор на стандартна балансираща група, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО, както и поемане на разходите за небаланси за обекти на ТП на НОИ – Монтана - административна сграда в гр. Монтана, бул. „Трети март“ № 76 и предоставени за ползване помещения в гр. Лом, пл. „Свобода“ № 8, етаж 3 и плащане на всички използвани от крайния клиент услуги.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
46200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

1. Административна сграда на ТП на НОИ – Монтана, с адрес гр. Монтана, бул. „Трети март“ № 76;
2. Две помещения, ползвани от ТП на НОИ – Монтана, с адрес гр. Лом, пл. „Свобода“ № 8, етаж 3.

Целта на обществената поръчка е избор на изпълнител за доставка на нетна активна електрическа енергия за ниско напрежение, който да е и координатор на стандартна балансираща група, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО, както и поемане на разходите за небаланси за обекти на ТП на НОИ – Монтана - административна сграда в гр. Монтана, бул. „Трети март“ № 76 и предоставени за ползване помещения в гр. Лом, пл. „Свобода“ № 8, етаж 3 и плащане на всички използвани от крайния клиент услуги. Общото количество консумирана електрическа енергия от обектите на ТП на НОИ – Монтана на база отчетна информация за 2017 г., 2018 г. и 2019 г. е 164 304 kWh. Същото служи за прогнозно потребление за срока на договора от 36 (тридесет и шест) месеца. Посоченото прогнозно количество за потребление на електроенергия за срока на договора 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на регистрация на първия график за доставка, но не по-рано от 01.02.2021 година, или до достигане на максималната прогнозната стойност на поръчката от 46 200 (четиридесет и шест хиляди и двеста) лева без ДДС, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано не задължава Възложителя да го потреби, както и не го ограничава да потреби и по-голямо количество. Същият си запазва правото на промяна на потребеното количество в зависимост от възникналата потребност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
46200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от бюджета на НОИ.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да притежава валидна лицензия, издадена от КЕВР за търговия с електрическа енергия с права и задължения на координатор на балансираща група, в съответствие с чл. 39, ал. 5 от ЗЕ във връзка с чл. 58 от ПТЕЕ или аналогични, съгласно законодателството на държавата членка, в която участникът е установен.
2. Участникът следва да е регистриран в ЕСО ЕАД като координатор на стандартна балансираща група в „Регистър на търговските участници, регистрирани като координатори на стандартни балансиращи групи“ с посочен идентификационен номер (EIC) и статус „активен“, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За доказване на съответствие с изискването по т. 1 и т. 2 се представя копие от притежаваната валидна лицензия с обхват „Търговия с електрическа енергия“, с включени в същата права и задължения, свързани с дейността „координатор на балансираща група“, издадена от Комисия за енергийно и водно регулиране (КЕВР) и документ, доказващ регистрацията в „Регистър на търговските участници, регистрирани като координатори на стандартни балансиращи групи“ на „Електроенергиен системен оператор“ ЕАД (ЕСО ЕАД).
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието си с изискването по т. 1 и т. 2 като попълва съответните данни в приложения към документацията за обществената поръчка образец № 1 – еЕЕДОП (част IV, раздел А: Годност).
В случай, че доказателствата за посочената информация се съдържат в публичен регистър или са достъпни, следва да се посочи в ЕЕДОП препратка към публичния регистър.
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът следва да представи валидни удостоверяващи документи, чрез които се доказва съответствието му с поставения от Възложителя критерий за подбор.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания за икономическо и финансово състояние.

Няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата, като обема е без значение. Като идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, Възложителят приема изпълнението на дейности за „доставка на нетна електрическа енергия“ или „доставка на нетна електрическа енергия и осъществяване на задължения като координатор на балансираща група“.
Забележка: „изпълнена“ е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
2. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 с обхват „търговия с електрическа енергия“ или еквивалентна система и мерки за осигуряване на качеството, в областта, попадаща в обхвата на предмета на поръчката.


1. Участникът да има изпълнена най-малко 1 (една) доставка с предмет „доставка на нетна електрическа енергия“ или „доставка на нетна електрическа енергия и осъществяване на задължения като координатор на балансираща група“ през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да има въведена система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 с обхват „търговия с електрическа енергия“ или еквивалентна система и мерки за осигуряване на качеството, в областта, попадаща в обхвата на предмета на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с изискването по т.1 като предоставя списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата в приложения към документацията за обществената поръчка образец № 1 – еЕЕДОП (част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретен вид) с описание на извършените доставки, стойност без ДДС, период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението) и получателите (възложителите на доставките), независимо дали са публични или частни субекти.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с изискването по т. 2 като попълва информацията в приложения към документацията за обществената поръчка образец 1 - еЕЕДОП (част IV, раздел „Г“: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“), като посочва информация относно наличието на валиден сертификат, издател и обхват на сертификата.
В случай, че доказателствата за посочената информация по т. 1 и т. 2 се съдържат в публичен регистър или са достъпни, следва да се посочи в еЕЕДОП препратка към публичния регистър.
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът следва да представи валидни удостоверяващи документи, чрез които се доказва съответствието му с поставените от Възложителя критерии за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, избраният за изпълнител участник предоставя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5 (пет) % от прогнозната стойност на договора без включен ДДС в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на ТП на НОИ - Монтана, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора - неразделна част от документацията на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/08/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП на НОИ - Монтана, гр. Монтана, бул. Трети март № 76, стая № 311

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Възложителят може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стоп. дейност в държавата, в която е установен. Участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, има право да предприеме мерки за доказване на надеждност съгласно чл.56, ал.1 от ЗОП. Когато мерките за доказване на надеждност са предприети преди подаване на офертата за участие, същите се описват в ЕЕДОП. Като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 от ППЗОП. Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, за когото е налице и: някое от основанията по чл. 107 от ЗОП; обстоятелства по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен в случаите на изключенията по чл. 4 от същия закон; обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество(ЗПКОНПИ); за когото не може да бъде извършена идентификация на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) способи, вкл. когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действ.собственици, по смисъла на §2, ал. 1 от ДР на ЗМИП, както и ако не са декларирани обстоят. по по чл.59, ал.1, т.3 от ЗМИП.
Съгл. чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид. Документите, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация могат да бъдат изискани допълнително при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП. Съгл. чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП при сключване на договор за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите, и за третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи и доказателства, които вече са му били представени, като се прилага чл.112, ал.10 от ЗОП, или които са му служебно известни, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, които са в сила в Р.България, както следва: •Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки от НАП: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; Интернет адрес: www.nap.bg; •Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда от Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ: София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, телефон 02/940 6331, Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/; •Относно задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд от Министерство на труда и социалната политика: София 1051, ул. Триадица № 2, телефон: 02/8119 443, Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”: София 1000, бул. Дондуков №3, тел.: 02/8101759; 0700 17670; e-mail: secridirector@gli.government.bg.
ТП на НОИ - Монтана предоставя неогроничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията на обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на Възложителя: https://www.npi.bg, рубрика "Профил на купувача" на адрес: https://tenders-public.nssi.bg/tp/mon от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва