Деловодна информация
01482Институт по микробиология "Стефан Ангелов" при БАН
568 05/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
05/06/2020 (дд/мм/гггг)
01482-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по микробиология Стефан Ангелов при БАН 000663700
ул. акад. Георги Бончев, бл. 26
София BG411 1113 България
доц. Андрей Чорбанов +359 29793157
micb@microbio.bas.bg +359 28700109

Интернет адрес/и

http://microbio.bas.bg/wordpress/

http://microbio.bas.bg/wordpress/index.php/profil-na-kupuvacha/obshtestveni-porachki-2020-g/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://microbio.bas.bg/wordpress/index.php/profil-na-kupuvacha/obshtestveni-porachki-2020-g/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

научна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА ИМУНОЛОГИЧНИ КИТОВЕ, КОНСУМАТИВИ, РЕАКТИВИ И НАБОРИ ЗА ИЗОЛИРАНЕ НА НУКЛЕИНОВИ, РЕАКТИВИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ФЛОУЦИТОМЕТРИЧЕН АНАЛИЗ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТ № BG05M2OP001-1.002-0001 “ФУНДАМЕНТА
33696500      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е Доставка на имунологични китове, консумативи, реактиви и набори за изолиране на нуклеинови, реактиви и консумативи за флоуцитометричен анализ за нуждите на проект № BG05M2OP001-1.002-0001 “Фундаментални, транслиращи и клинични изследвания в областта на инфекциите и инфекциозната имунология”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж 2014-2020”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие, процедура BG05M2OP001-1.002 „Изграждане и развитие на центрове за компетентност“ с партньор ИМикБ-БАН.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
14860.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  3

II.2) Описание 1

ИМУНОЛОГИЧНИ КИТОВЕ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ул. акд. Георги Бончев, бл. 26

Доставка на имунологични китове, подробно описани в техническата спецификация на документацията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10462.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-1.002-0001 “Фундаментални, транслиращи и клинични изследвания в областта на инфекциите и инфекциозната имунология”, финансиран от Оперативна програма НОИР

Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2023 г. считано от датата на сключване на договора. Договорът ще се изпълнява по отделни заявки на възложителя съобразно неговите нужди. Срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 30 календарни дни от датата на подаване на заявката от страна на Възложителя.

II.2) Описание 1

КОНСУМАТИВИ, РЕАКТИВИ И НАБОРИ ЗА ИЗОЛИРАНЕ НА НУКЛЕИНОВИ КИСЕЛИНИ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ул. акад. Георги Бончев, бл. 26

Доставка на КОНСУМАТИВИ, РЕАКТИВИ И НАБОРИ ЗА ИЗОЛИРАНЕ НА НУКЛЕИНОВИ КИСЕЛИНИ, подробно описани в техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2464.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-1.002-0001 “Фундаментални, транслиращи и клинични изследвания в областта на инфекциите и инфекциозната имунология”, финансиран от Оперативна програма НОИР

Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2023 г. считано от датата на сключване на договора. Договорът ще се изпълнява по отделни заявки на възложителя съобразно неговите нужди. Срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 30 календарни дни от датата на подаване на заявката от страна на Възложителя.

II.2) Описание 1

РЕАКТИВИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ФЛОУЦИТОМЕТРИЧЕН АНАЛИЗ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ул. акад. Георги Бончев, бл. 26

Доставка на РЕАКТИВИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ФЛОУЦИТОМЕТРИЧЕН АНАЛИЗ, подробно описани в техническата спецификация на документацията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1933.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-1.002-0001 “Фундаментални, транслиращи и клинични изследвания в областта на инфекциите и инфекциозната имунология”, финансиран от Оперативна програма НОИР

Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2023 г. считано от датата на сключване на договора. Договорът ще се изпълнява по отделни заявки на възложителя съобразно неговите нужди. Срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 30 календарни дни от датата на подаване на заявката от страна на Възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в областта на доставки/дейности, сходни с предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, за която участникът участва, изчислен на база годишните обороти на участника в размер на прогнозната стойност на съответната обособена позиция, за която участникът участва за последните три приключили финансови години.

Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общият оборот, съответно на минималният оборот в областта на доставките/дейностите, за съответната обособена позиция, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три приключили финансово години.
Участникът следва да предостави информация в Част IV, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, от ЕЕДОП, чрез посочване на общият оборот, съответно на минималният оборот в областта на доставките/дейностите, за съответната обособена позиция, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три приключили финансово години. В случай, че информацията е публикувана в съответен регистър, участникът посочва интернет адрес, на който са публикувани съответните отчети;
В случаите, в които участникът е участвал в обединение или като подизпълнител, в ЕЕДОП се описва само тази част от дейностите/доставките и съответната стойност, които участникът сам е изпълнил.
Участникът, определен за изпълнител представя следните доказателства:
Документите за доказване на икономическото и финансово състояние на участника съгласно чл. 62, ал. 1 ЗОП:
1. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
2. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три финансово-прикючили години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, /чл. 62, ал. 4 ЗОП/
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) дейност/доставка с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката за съответната обособена позиция, за която участникът участва през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Под „доставка/дейност, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира доставка на имунологични китове, консумативи, реактиви и набори за изолиране на нуклеинови, реактиви и консумативи за флоуцитометричен анализ или еквивалентни.
Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
Възложителят не изисква обем на доставката.
2. Участникът следва да притежава система за управление на качеството по стандарт ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват съответстващ на предмета на поръчката. (чл.63, ал. 1, т. 10 от ЗОП).


1. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за съответната обособена позиция за която се участва, с посочване на описание на доставките, стойностите, датите и получателите.
Участникът следва да предостави информация в Част IV, Раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Документите за доказване на съответствието с критериите за подбор:
Участникът, определен за изпълнител представя списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват дейностите, включени в предмета на обществената поръчка.
Данните се представят чрез попълване на информацията в предвидената част на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участникът следва да предостави информацията в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП.
Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Съответствието на участниците се доказва със следните документи:
Участникът определен за изпълнител представя сертификат (заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всеки участник може да оферира неограничен брой обособени позиции, които се възлагат чрез настоящата открита процедура.
Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Проекта на договор - неразделна част от документацията.
Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора, без ДДС. 70% от гаранцията за изпълнение обезпечава доставката, а останалата част (30 %) обезпечава гаранционните условия по договора. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника:
• банкова гаранция в полза на ИМикБ-БАН;
• парична сума, вносима по сметка на ИМикБ-БАН, IBAN: BG47UNCR76303100117357, BIC: UNCRBGSF, УниКредит Булбанк, клон „Хан Аспарух”;
• застрахователна полица за застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие от застрахователя на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да е посочен като трето ползващо лице по тази застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, гр. София 1113, ул. „Акад. Георги Бончев” бл 26, ет.2, зала 208

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Офертите се отварят на мястото в часа и на датата, посочени в Обявлението за обществена поръчка.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение на раздел II.1.1: „ДОСТАВКА НА ИМУНОЛОГИЧНИ КИТОВЕ, КОНСУМАТИВИ, РЕАКТИВИ И НАБОРИ ЗА ИЗОЛИРАНЕ НА НУКЛЕИНОВИ, РЕАКТИВИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ФЛОУЦИТОМЕТРИЧЕН АНАЛИЗ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТ № BG05M2OP001-1.002-0001 “ФУНДАМЕНТАЛНИ, ТРАНСЛИРАЩИ И КЛИНИЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ В ОБЛАСТТА НА ИНФЕКЦИИТЕ И ИНФЕКЦИОЗНАТА ИМУНОЛОГИЯ”, ФИНАНСИРАН ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „НАУКА И ОБРАЗОВАНИЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН РАСТЕЖ 2014-2020”, СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ, ПРОЦЕДУРА BG05M2OP001-1.002 „ИЗГРАЖДАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ЦЕНТРОВЕ ЗА КОМПЕТЕНТНОСТ“ С ПАРТНЬОР ИМИКБ-БАН“
Възложителят отстранява от участие в процедура участник, за който е налице едно от основанията за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1, т. 1 -7 и чл. 55, ал. 1, т. т. 1 , 3 и 5 от ЗОП. Отстранява се от участие в процедура участник: не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП, или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
Отстранява се от участие в процедура участник: 1. който e свързано лице с друг участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП; 2. който не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са налице основанията по чл. 4 от този закон; 3.за който не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификация на участника, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпиране на пари способи; 4.за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество; 5. който е нарушил чл. 101, ал.9 и 10 от ЗОП. 6. Който след покана от възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 ал.1 т.1 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100 ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за обявяване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва