Деловодна информация
00172
12-00-155 28/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
00172-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хитрино 000931422
ул.Възраждане № 45
с.Хитрино BG333 9780 България
Ахмед Ахмед- зам.кмет на община Хитрино +359 05341-2250
kmet@hitrino.org +359 05341-2120

Интернет адрес/и

http://www.hitrino.org/

https://sop.bg/hitrino-809/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/hitrino-809/proceduri-20-1-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общ. собственост – старо кметство в с.Тимарево, парк в с.Тимарево, кметство и здр.служба в с.Висока поляна и спорт.площ. в с.Каменяк
45200000      
Строителство

Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общинска собственост – старо кметство в с.Тимарево, парк в с.Тимарево, кметство и здравна служба в с. Висока поляна и спортна площка в с.Каменяк
Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка е описана и регламентирана в ЧАСТ II. „Технически спецификации“, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
331330      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общинска собственост – старо кметство в с.Тимарево, кметство и здравна служба в с. Висока поляна“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Поръчката ще се изпълнява на територията на с. Тимарево, с. Висока поляна. общ. Хитрино, обл. Шумен.

Предмет на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на инженеринг /проектиране, авторски надзор и строителство/ на следните обекти, общинска собственост на територията на община Хитрино, обл. Шумен:
- Ремонт и реконструкция на сградата на старо кметство с. Тимарево;
- Ремонт Сградите на кметството и здравната служба в с. Висока поляна;
Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка е описана и регламентирана в ЧАСТ II. „Технически спецификации“, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране - П1    30
Срок за изпълнение на СМР – П2    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
219330      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно мотиви за прилагане на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, изложени в документацията, предметът на настоящата обществена поръчка е предметът на Обособена позиция №1 от обществена поръчка с предмет: "Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общинска собственост”.

II.2) Описание 1

"Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общинска собственост – парк в с.Тимарево и спортна площадка в с. Каменяк“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Поръчката ще се изпълнява на територията на с. Тимарево и с. Каменяк, общ. Хитрино, обл. Шумен.

"Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общинска собственост – парк в с.Тимарево и спортна площадка в с. Каменяк“ на следните подобекти:
- Ремонт на Парк в с. Тимарево;
- Реконструкция Спортна площадка в с. Каменяк.
Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка е описана и регламентирана в ЧАСТ II. „Технически спецификации“, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    30
Срок за изпълнение на СМР    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
112000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предметът на настоящата обществена поръчка е предметът на Обособена позиция №2 от обществена поръчка с предмет: "Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общинска собственост”
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. За Обособена позиция №1 - I-ва група, минимум IV-та /четвърта/ категория.За Обособена позиция №2 – VI-та група, минимум IV-та /четвърта/ категория.Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за удостоверение се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.1. Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (образец №2), Раздел А:„Годност“. Участниците посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както издател и номера на Удостоверението за вписване.2. Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват проектирането и строителството за вреди, причинени на други участници в проектирането или строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват проектирането и строителството за вреди, причинени на други участници в проектирането или строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
За всички обособени позиции:
Забележка:
За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за проектант и строител за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, както следва:
- съгласно чл. 5, ал.1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството в размер на 50 000 лв;
- съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството в размер на 100 000 лева
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка: 5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на…...
Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица, валидност и издател.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности - услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Деклариране: Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV, "Критерии за подбор", "В. Технически и професионални способности." на ЕЕДОП за дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответната информация се попълва в част IV, "Критерии за подбор", "В. Технически и професионални способности." на ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители. Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с тези на поръчката с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документ, доказващ извършената услуга.
2.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности за строителство, идентично или сходно с предмета* на поръчката.
ИЛИ
Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност за инженеринг, идентичен или сходен с предмета* на поръчката.
Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – информация за строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката. В това поле участниците следва да посочат описание на изпълненото от тях строителство през определения от възложителя период с посочване на описание на дейностите за строителство, сумите, датите и получателите. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответната информация се попълва в част IV, "Критерии за подбор", "В. Технически и професионални способности." на ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители. 2. Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Забележка:При участие за повече от една обособена позиция е необходимо участникът да е изпълнил минимум една дейност, с предмет, идентичен или сходен с този на обособената позиция/обособените позиции.
Забележка: В случай на деклариране/доказване на критерия за подбор чрез опит в дейности по инженеринг участникът не следва самостоятелно да декларира/доказва опит в дейности по проектиране.
3.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.Участникът следва за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум една дейност - услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „сходен предмет с този на поръчката дейности - услуги” се считат: За Обос.поз.№1- проектантски дейности за изработване на технически и/или работни проекти: за строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт и/или тек. ремонт на сгради и/или съоръжения. За обос.поз.№2 проектантски дейности за изработване на технически и/или работни проекти: за строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт и/или тек. Ремонт на паркове и/или градини и/или спорт.площ. и/или др.озеленени площи.
2.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета* на поръчката. ИЛИ Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за инженеринг, идентичен или сходен с предмета* на поръчката.
Под строителство, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира: За обос.поз.№1- извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт и/или тек ремонт на сгради и/или съоръжения. : За обос.поз.№2- извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт и/или тек. Ремонт на на паркове и/или градини и/или спорт.площ. и/или др.озелени площи.
Под инженеринг, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира: За обос.поз.№1 - извършване на инженеринг (строителство и проектиране) по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт и/или тек. ремонт на сгради и/или съоръжения. За обос.поз.№2 извършване на инженеринг (строителство и проектиране) по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт и/или тек. Ремонт на паркове и/или градини и/или спорт.площ. и/или др.озелени площи.
3.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Деклариране: При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ т. 6, с посочване на списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълняват обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число: - Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка). - Образование (образователна степен/професионална квалификация, № на диплома/ № на издадения документ, учебно заведение) – когато такова се изисква от Възложителя. - Проектантска правоспособност (№ на издадения документ, валидност, обхват на проектантската правоспособност, издател на документа) – когато такава се изисква от Възложителя. - Общ професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции), когато такъв се изисква от Възложителя. - Специфичен опит (наименование на обекта и възложител, дейности, включени в обхвата на реализирания обект на строителство, основни функции и задължения съобразно изискванията) когато такъв се изисква от Възложителя. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Преди сключването на договора по отношение на експертите от техническия екип, които са чуждестранни лица следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /в случай, че е приложимо/./продължава в доп.информация/
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е на лице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Възложителят отстранява и от участие участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. При провеждане на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.
2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% (един процент) от стойността му без ДДС.
3.Предметът на настоящата обществена поръчка е предметът на OП №1 и OП №2 от обществена поръчка с предмет: "Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти, общинска собственост”.Възложителят прилага чл.21, ал.6 от ЗОП. Мотивите му за това са подробно описани в документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

с.Хитрино, ул. "Възраждане" № 45, общинска администрация Хитрино, ет.3 заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

III.1.3.) Минимално ниво:Участникът трябва да разполага с екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: А) Проектантски екип за изготвяне на технически инвестиционен проект – Всеки от проектантите следва да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране съответните проектни части, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Проектанти както следва: За ОП№1:: 1. по част „ВиК“ 2. по част „Конструктивна“ 3. по част „Архитектура“ 4. по части „Електро“ 5. на „План за безопасност и здраве“ /ПБЗ/ 6. на „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО/ 7. по част „Енергийна ефективност“ 8. по част „ОВК“. 9. по част „Проектно сметна документация“ 10. по част „Пожарна безопасност“ За ОП №2: 1. по част „Проектно сметна документация“ 2. по част „Пожарна безопасност“ 3. По част „План за безопасност и здраве“ /ПБЗ/ 4. по част „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО/ 5. по част „Електро“ 6. по част „Паркоустройство и благоустройство“ 7. по част „Геодезия и ВП“ Б) Технически екип за изпълнение на строително-монтажните работи – изискването се отнася за ОП №1 и ОП №2 1. Технически ръководител: Образ. и квалиф.: висше образование с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ или еквивалентно, а за чуждестранните лица – еквивалентно образ.и квалиф., когато са придобити в чужбина; Общ проф.опит: минимум 5 (пет) години общ професионален опит; Спец. Проф. опит: опит като Техн. Рък-л (или длъжност с еквивалентни функции) при изпълнението на минимум едно строителство: За ОП №1 - по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на сгради и/или съоръжения. и/или За ОП №2 - по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на паркове и/или градини и/или спортни площадки и/или други озеленени площи. 2. Специалист „Контрол на качеството“ /КК/ Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно; 3. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ /ЗБУТ/ (изискването се отнася за ОП 1 и ОП 2) Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, или еквивалентно; Важно:1) По отношение на проектантския екип участниците могат да предлагат един проектант за повече от една проектна част при съобразяване с поставените изисквания към проектантите по съответните части. 2) В случаите, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, възложителят не поставя изискване за предлагане на различни проектантски екипи, за отделните обособени позиции, за които участникът подава оферта. 3) По отношение за изпълнение на СМР, възложителят не поставя изискване за предлагане на различен технически екип за отделните обособени позиции, за които участникът подава оферта.4) За позицията „Технически ръководител“ участникът може да предложи едно и също лице, ако се участва за всички обособени позиции.Уточнение: При използването на чужд. лица, доказ. на съответствие с пост. изисквания се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. /всички др.условия са в докмза участие./

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП- срещу решение за откриване на процедурата и/или решение за одобряване на обявлението за измение или за допълнителна информация, съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва