Деловодна информация
00484Община Костенец
 
да
да
22/05/2020 (дд/мм/гггг)
00484-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Костенец 000776349
ул. Иван Вазов № 2
Костенец BG412 2030 България
Анета Кирова - началник отдел Проекти на ЕС +359 71422308
kostenetz_adm@kostenetz.com +359 71423234

Интернет адрес/и

www.kostenetz.com

http://kostenetz.com/?q=en/content/op-izpalnenie-smr-proekt-rekonstruktsiya-blagoustroyavane-ulitsi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kostenetz.com/?q=en/content/op-izpalnenie-smr-proekt-rekonstruktsiya-blagoustroyavane-ulitsi
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строително монтажни работи по проект: „Реконструкция и благоустрояване на улици в община Костенец“ по три обособени позиции
45233252      
Строителство

В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват дейностите за реконструкция и благоустрояване на улици, съоръжения и принадлежности към тях, в 3 населени места от територията на община Костенец. По Обособена позиция 1: Улици „Родопи“, „Кокиче“ и мост на ул. „Здравец“ в гр. Костенец. По Обособена позиция 2: Улици „Иван Вазов“, „Мусала“ и „Хан Аспарух“ в с. Костенец. По Обособена позиция 3: ул. „Ружа“ - дължината на пътния участък за реконструкция е приблизително 785 метра, в гр. Момин проход.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1758258.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Улици „Родопи“, „Кокиче“ и мост на ул. „Здравец“ в гр. Костенец 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Улици „Родопи“, „Кокиче“ и мост на ул. „Здравец“ в гр. Костенец

ул. „Родопи“ - дължината на пътния участък за реконструкция е приблизително 640 метра; ул. „Кокиче“ - дължината на пътния участък за реконструкция е приблизително 470 метра, в гр. Костенец; мост на ул. „Здравец“ в гр. Костенец - едно платно за движение с ширина 3.20 м., предвижда се ремонт и реконструкция на съществуващите тротоари, които да насочат пешеходното движение към новите пешеходни платна на съоръжението.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
844152.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № 23/07/2/0/00449 от 13.03.2018 г.проект „Реконструкция и благоустрояване на улици в Община Костенец“ ПРСР 2014-2020

II.2) Описание 1

Улици „Иван Вазов“, „Мусала“ и „Хан Аспарух“ в с. Костенец 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Улици „Иван Вазов“, „Мусала“ и „Хан Аспарух“ в с. Костенец

ул. „Иван Вазов“ - Общата дължина на трасето е 242.22 метра.От км 0+000 до км 0+100 широчината на пътната настилка е 5.00 м. от км 0+130 до км 0+230 широчината на настилката се променя на 6.00 м. От км 0+100 до км 0+130 улицата е с променлива широчина поради пресичането с улица „К.Костенечки” и образуваното четириклонно кръстовище, ул. „Мусала“ - Дължината на пътния участък за реконструкция е приблизително 385 метра и ул. „Хан Аспарух“ - Дължината на пътния участък за реконструкция е приблизително 270 метра, в с. Костенец
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
515946.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № 23/07/2/0/00449 от 13.03.2018 г. сключен между Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) и Възложителя – Община Костенец

II.2) Описание 1

Улица „Ружа“ в гр. Момин проход 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Улица „Ружа“ в гр. Момин проход

ул. „Ружа“ - дължината на пътния участък за реконструкция е приблизително 785 метра, в гр. Момин проход,
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
398159.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № 23/07/2/0/00449 от 13.03.2018 г. сключен между Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) и Възложителя – Община Костенец

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от „втора група, четвърта категория”, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" ЗУТ и чл. 8, ал. 1 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи или по- висока категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени..
*изискването се отнася за всяка обособена позиция
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност /номер на Удостоверението, група и категория, валидност/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, респ. в аналогичен регистър посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието се доказва от лицето/лицата което/които ще изпълнява/т строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП и чл. 3, ал. 3 от ЗКС.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение и валиден талон за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице – удостоверение от аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
2. Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството.


1. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от: за Обособена позиция 1: 1 600 000 лв.; за Обособена позиция 2: 1 000 000 лв.; за Обособена позиция 3: 790 000 лв.
Документи, с който се доказва изпълнението на тези изисквания: При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, в поле: Общ годишен оборот.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя Справка за общия оборот през последните 3 (три) приключили финансови години, придружена с годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;.
2. Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството – 100 000 лева. Застраховката следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. (чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ). Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят ще изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги. (чл. 171а, ал. 2 от ЗУТ)
*изискването се отнася за всяка обособена позиция
Документи, с който се доказва изпълнението на тези изисквания: При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, в поле: Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ възлиза на: ……… /номер на полицата, застраховател, стойност, валидност/.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тази на поръчката - изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища и/или улици.
2.Участникът следва да разполага с необходимите специалисти нужни за качественото изпълнение на обекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да е с професионална компетентност.


1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тази на поръчката - изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища и/или улици. *изискването се отнася за всяка обособена позиция. Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, в поле: За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид. Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимите специалисти нужни за качественото изпълнение на обекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да е със следната професионална компетентност: Ръководител на екипа: Професионална квалификация: висше образование: образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ или еквивалентна в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване на Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, специалност Строителен инженер – пътно или транспортно строителство, или еквивалентно образование, когато то е придобито в чужбина; Професионален опит: по специалността минимум 3 години; Технически ръководител на обекта: Професионална квалификация: степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 във вр. с ал. 4 от ЗУТ или еквивалентно; Професионален опит: Технически ръководител на минимум три строителни обекта за изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища и/или улици.; Експерт „Контрол по качеството“: Професионална квалификация: да притежава документ за завършен курс или друг вид документ, който дава възможност за изпълнение на функциите на контрол по качеството при строителство. Професионален опит: да има опит като експерт „Контрол по качеството“ на минимум два строителни обекта за изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища и/или улици. Експерт по безопасност и здраве в строителството: Професионална квалификация: да притежава документ за завършен курс или друг вид документ, който дава възможност за изпълнение на функциите на "специалист по безопасност и здраве", а за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Професионален опит: да има опит като експерт „БЗС“ на минимум два строителни обекта за изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища и/или улици. Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване: При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, в поле: За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството . Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, както и документите, които доказват професионална компетентност на лицата. Забележка: * Един специалист не може да съвместява повече от една позиция от изискуемия технически екип за изпълнение на СМР; продължава в доп.информация
* При участие
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащанията ще се извършват под формата на авансово (30%), междинни(аванс и междинни не следва да надвишават 90% от Цената за изпълнение на Договора без ДДС) и окончателно плащане 10%, съгласно условията на проекто-договора.
Възложителят изисква от определения изпълнител, да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 3% (три на сто) от стойността му. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства, е в размер на 100 % от тези средства и се освобождава съгласно условията на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/06/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация - Костенец, гр. Костенец, ул. "Иван Вазов" №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на хигиенните изисквания.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

* При участие за повече от една обособена позиция, участниците трябва да предложат екип за изпълнение за всяка обособена позиция по отделно, като експертите не може да са същите.Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват пътно строителство.
*изискването се отнася за всяка обособена позиция
Документ който се представя при подаване на оферта
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на конкретния документ, обхват, валидност и издател.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на сертификат EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват пътно строителство.
2.4.3.4. Участникът трябва да притежава внедрена система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2008 (2015) или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват пътно строителство
*изискването се отнася за всяка обособена позиция; Документ който се представя при подаване на оферта: При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от eЕЕДОП с посочване на конкретния документ, обхват, валидност и издател. Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на сертификат EN ISO 14001:2008 (2015) или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват пътно строителство. * Участник който не е доказал липсата на основанията за отстраняване и съответствието си с критериите за подбор, ще бъде отстранен от участие.
1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 т. 1-7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1 т. 1-5 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП и Специфични национални основания за отстраняване, посочени в раздел 3 РЕД И УСЛОВИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА от Документацията за участие

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
3. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва