1. Във всяка обособена позиция се съдържат самостоятелно обособени номенклатури на лекарствени продукти в зависимост от тяхната група по ATC (Анатомо-терапевтичен код), INN (Международно непатентно наименование), начин на приложение (например: перорална, парантерална или др. форма, в съответствие с посоченото в Техническата спецификация) и забележка (за приложимите случаи). Посочените в Техническата спецификация лекарствени продукти са включени в Приложение 2 на Позитивния лекарствен списък по чл. 262, ал. 6, т. 2 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ)(наричан за кратко ПЛС, Приложение № 2), вписани в публичен електронен регистър към Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствени продукти. На основание чл. 30 от Правилника за прилагане на Закона за обществена поръчка, всеки един участник в процедурата, може да представи предложение за една или повече от номенклатурите в обособените позиции, включени в предмета на обществената поръчка, както и за една, повече или всички обособени позиции. 2. Рамковите споразумения, който ще бъдат сключени въз основа на настоящата обществена поръчка, обхващат заявилите лекарствени продукти, включени в предмета на настоящата, които са част от 203-те лечебни заведения, подали заявки в рамките на проведена процедура за събиране на заявки чрез Електронната система, поименно посочени в документацията на обществената поръчка. 3. По рамковите споразумения, които ще бъдат сключени въз основа на настоящата обществена поръчка не са определени всички условия. Въз основа на сключените рамкови споразумения лечебните заведения – възложители, сключват договор/договори за обществени поръчки на стойност, съобразена с техните нужди и в рамките на бюджета им, при предварително определен критерий „най-ниска цена“, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП. 4. Определените изпълнители по всяко рамково споразумение не дължат гаранция за изпълнение при сключване на конкретното рамково споразумение. Гаранцията за изпълнение на всеки конкретен договор, сключен след проведен вътрешен конкурентен избор/допълване на офертата от участник, въз основа на сключено рамково споразумение е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка, без включен ДДС. Редът и начинът за задържане или освобождаването на гаранцията за изпълнение е указан в проекта на договор. 5. Електронната система се достъпва от следния интернет адрес: https://cop.mh.government.bg/ Достъпът до интернет адреса на системата се осъществява през последните три версии на следните интернет браузъри Mozilla Forefox, Google Chrome, Internet Explorer, Opera и Safari. Достъпът до функциите на системата става след регистрация. Регистрацията се извършва с квалифициран електронен подпис (КЕП). В процедурата за електронно възлагане на настоящата обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените условия на обществената поръчка и се е регистрирал в Електронната система. Конкретните стъпки за участие в настоящата процедура за сключване на рамкови споразумения, чрез използване на Електронната система, както и изготвяне на предложение и неговото изпращане, подаване на предложение за промяна, изпращане на искане за разяснение по документацията, участие в електронен търг, участие във вътрешен конкурентен избор/допълване на оферта, са описани в Ръководство за потребителя (търговци на едро), неразделна част от настоящата документация. Предложението се попълва и подава по електронен път, чрез Електронната система на адрес https://cop.mh.government.bg/. Подаването на предложението е възможно единствено в установения от възложителя срок, който е посочен в обявлението за обществената поръчка и в Електронната система.
|