Деловодна информация
01564
397 05/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
01564-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Чупрене 000159700
ул. Асен Балкански №55
с.Чупрене BG311 3950 Вануату
Анжело Добричов +359 93272580
ob_chuprene@abv.bg +359 93272402

Интернет адрес/и

www.chuprene.com/

https://info-m.eu/chuprene/?cat=56


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://info-m.eu/chuprene/?cat=56
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Текущ ремонт улици в населените места от общината –
45000000      
Строителство

Текущ ремонт улици в населените места от общината – с.Чупрене – ул. „Асен Балкански” от ОТ 101 до ОТ 106 – дълж. 254м. и с.Върбово – ул. „Единадесета” от ОТ 72 до ОТ 141 – дължина 670 м.".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
20750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Мястото за изпълнение на поръчката е територията на селата Чупрене и Върбово, община Чупрене, област Видин, Република България.

Текущ ремонт улици в населените места от общината - с.Чупрене - ул. "Асен Балкански" от ОТ 101 до ОТ 106 - дълж.254м. и с.Върбово - ул. "Единадесета" от ОТ 72 до ОТ 141 дължина 670 м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За доказване наличие на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя, поддържан от Камарата на строителите в Република България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър, съгласно националното им законодателство и при условията на взаимно признаване, за изпълнение на строежи от: II-ра (втора) група, минимум ІV-та (четвърта) категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. и т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ и буква „д“ от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки Участник трябва да докаже съответствие с поставените минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
1./ При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с този критерий за подбор и поставените с него минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, само като попълва изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, поле трето, респ. т.2а на представяния от него ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава документа – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), включваща данни за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, съобразно изведената дефиниция.
Забел.: Данните за оборота трябва да обхващат последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която Участникът е създаден или е започнал дейността си.
На основ. чл. 67 ал. 5 ЗОП при необходимост за законосъобразното възлагане на поръчката или на основ. чл.112, ал.1 ЗОП при сключване на договора за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представят докум. по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Копия на годишните финанс. отчети за последн. 3 приключили финансови години, или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен, както и Справка за оборота от изпълнени СМР/СРР в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2./ При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, поле седмо „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност”, респ. т. 5 на представяния от него ЕЕДОП, (в зависимост от формата, в който се подава документа – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
На основ. чл. 67 ал. 5 ЗОП при необходимост за законосъобразното възлагане на поръчката или на основ.чл.112, ал.1 ЗОП при сключване на договора за доказв. съотв. с поставения критерий се представя следния документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентен документ), с изискуемото покритие.
(1) Когато по основателна причина Участник не е в състояние да представи изисканите от Възложителя документи за доказване на съответствие, той може да докаже своето иконом. и фин. състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
(2) В случай че Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, съответств. с поставения критерии за подбор и мин. изисквания за иконом. и финанс. състояние се доказват от Обединението, а не от всяко от лицата, включени в него. Спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в Обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на Обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с поставените миним. изисквания се доказва от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще им бъде възложен за изпълнение.


1./ Участник следва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малко от 20 750.00 (двадесет хиляди седемстотин и петдесет) лева.
Под “оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката”, ще се приема оборота от изпълнени СМР по изграждане (ново строителство) и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на улици и пътища и съоръженията към тях.
2./Всеки Участник, подаващ оферта в процедурата, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (клауза „строител“), с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на процедурата, а именно: в размер не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева), каквато е минималната застрахователна сума за строител, изпълняващ обекти IV-та категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване наличие на изискуемите технически и професионални способности:
1./При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле първо: „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид”, респ. т. 1а) от ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на обекта на строителство и вида на изпълнените строителни интервенции; (2) лицето, получило резултата от строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (номер и дата на документ за предаване и приемане на строежа или на разрешението за ползване или на удостоверението за въвеждане в експлоатация).
Забележка: Дейността (строителството) се счита за „изпълнена”, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт зе извършени СМР. и приемането им от Възложителя.
2./При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле десето: „Образователна и професионална квалификация”, респ. т. 6) от ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), като за всеки експерт предостави данни и информация относно: трите имена на съответния експерт и позицията за която е предложен; степен на образование, специалност и квалификация, както и опит на експерта съобразно условията на процедурата, номер и дата на завършен курс на обучение, когато е приложимо съобразно условията на процедурата
При необходимост за законосъобразното възлагане на поръчката на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва със Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност и опит на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП.


1./ През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнил поне 1 (една) строителна дейност, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Важно: Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира: изпълнение на СМР по изграждане (ново строителство) и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на улици и пътища и съоръженията към тях.
!!! Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка.
2./Разполага за изпълнение на поръчката с ръководен екип от следните лица за изпълнение на поръчката.
5.2.1. Технически ръководител на обекта – лице с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ; Да притежава опит като технически ръководител на поне един обект с предмет сходен или идентичен на предмета на поръчката.
!!! За лице със завършено висше образование в чужбина – призната и легализирана диплома по реда на чл.9, ал.3,т.9 и чл.10, ал.2, т.4 от Закона за висшето образование, която съответства на посочените специалности;
5.2.2. Специалист по контрол на качеството – лице, получило диплома за завършено минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в област "Архитектура и строителство"; Да притежава валидно удостоверение/ сертификат за контрол на качеството; Да притежава опит като Специалист по контрол на качеството или еквивалентна позиция на поне един обект с предмет сходен или идентичен на предмета на поръчката.
5.2.3. Координатор по безопасност и здраве – лице, получило диплома за завършено висше инженерно образование; Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ; Да притежава опит като Координатор по безопасност и здраве на поне един обект с предмет сходен или идентичен на предмета на поръчката.
Под „обект с предмет сходен или идентичен на предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на СМР по изграждане (ново строителство) и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на улици и пътища и съоръженията към тях.
ВАЖНО !!! Не се допуска посочването на един и същи експерт да изпълнява повече от функция.
!!! Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Договорът за обществена поръчка се сключва при условие, че при подписването му определеният изпълнител представи определената гаранция за изпълнение на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (два) % от максималната стойност на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение може да се представят под формата на:
• банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
• парична сума, преведена по банкова сметка на Община Чупрене;
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

с. Чупрене, ул. "Асен Балкански" №55, сградата на общинска администрация община Чупрене, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание.
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки от Участниците трябва да съобрази и да докаже съответствие с поставените изисквания към личното състояние, нормативно установени с разпоредбите на чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП, както и с тези, поставени от Възложителя на основание чл. 55, ал. 1 от ЗОП.
Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1-5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва