Деловодна информация
00188
12-00-72 10/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00188-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хисаря 000471671
бул. Генерал Гурко № 14
Хисаря BG421 4180 България
Диляна Антонова, Добромир Марковски +359 33762180
obhisar@hisar.bg +359 33762030

Интернет адрес/и

www.hisar.bg

https://op.hisar.bg/index.php/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%BE%D0%BF.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.hisar.bg/index.php/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%BE%D0%BF/98-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D1%81%D1%82%D0%B5%
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна за нуждите на Община Хисаря през 2020г.”
79810000      
Услуги

Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва дейности по отпечатване и предоставяне срещу възнаграждение на ваучери за храна за нуждите на Община Хисаря съгласно изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация и изискванията на Наредба № 7 от 09.07.2003год. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор,издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите.Общият брой на ваучерите по номинална стойност на купюрите за срок от 12 месеца е 12 522 броя, разпределен както следва:
2222 /две хиляди двеста двадесет и два/ броя - по 1.00 лв.;
1500 (хиляда и петстотин) броя по 2.00 лв.;
4 000 (четири хиляди) броя по 5.00 лв. и
4 800 (четири хиляди и осемстотин) броя по 10.00 лв.;
Прогнозният брой ваучери за срока на изпълнение на поръчката е ориентировъчен и не обвързва по никакъв начин Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
74222      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Мястото за изпълнение на настоящата поръчка е територията на Община Хисаря.

„Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна за нуждите на община Хисаря през 2020г.”
Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва дейности по отпечатване и предоставяне срещу възнаграждение на ваучери за храна за нуждите на Община Хисаря съгласно изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация и изискванията на Наредба № 7 от 09.07.2003год. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор,издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите.
Общият брой на ваучерите по номинална стойност на купюрите за срок от 12 месеца е 12 522 броя, разпределен както следва:
2222 /две хиляди двеста двадесет и два/ броя - по 1.00 лв.;
1500 (хиляда и петстотин) броя по 2.00 лв.;
4 000 (четири хиляди) броя по 5.00 лв. и
4 800 (четири хиляди и осемстотин) броя по 10.00 лв.;
Прогнозният брой ваучери за срока на изпълнение на поръчката е ориентировъчен и не обвързва по никакъв начин Възложителя.
Прогнозният брой работници и служители, на които ще се предоставят ваучери е около 294 броя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
74222      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът следва да притежава валидно за срока на изпълнение на поръчката Разрешение, издадено от министъра на финансите за извършване на дейност като оператор за отпечатване на ваучери за храна, по реда на Наредба №7/09.03.2003г за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите. Участниците чуждестранни лица следва да разполагат с еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Удостоверяване: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. 1) с посочване номер и дата на документа, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
Доказване: При сключване на договор това изискване се доказва със заверено от участника копие на валидно разрешение от Министъра на финансите за осъществяване на дейност като Оператор на ваучери за храна, издадено по реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба №7 от 09.07.2003г. на министъра на финансите и министъра на труда и социалната политика.
2.Участникът следва да притежава индивидуална квота от Министерство на финансите по чл.12 от Наредба №7/09.07.2003г. за предоставяне на ваучери за храна до 31.12.2020г. Това обстоятелство се декларира при подаване на офертата в еЕЕДОП Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност” с посочване на номер, дата и органа, издаващ документа, с който е предоставена индивидуалната квота.
При сключване на договор това изискване се доказва с представяне на заверено от участника копие на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 /една/ услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Възложителят не поставя изискване за изпълнение на дейности с обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под услуги “идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: Отпечатване и/или доставка на ваучери за храна.
2.Участниците в процедурата следва да имат сключени договори с минимум 8 (осем) търговски обекти за търговия с храни на територията на община Хисаря, като минимум 3 (три) следва да са на територията на град Хисаря и минимум 5 (пет) на територията на останалите населени места в община Хисаря. Обектите могат да бъдат ресторанти, заведения за бързо обслужване, магазини за хранителни стоки, супермаркети, хипермаркети, осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните. Населените места на територията на община Хисаря са: град Хисаря, село Старосел, село Михилци, село Мътеница, село Беловица, село Черничево, село Кръстевич, село Красново, село Старо Железаре, село Ново Железаре, село Паничери, село Мало Крушево.


1.Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 /една/ услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Под услуги “идентични или сходни с предмет на поръчката” следва да се разбира: Отпечатване и/или доставка на ваучери за храна.
При подаване на оферта, съответствието с това минимално изискване се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1б) с посочване на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съответствието с горното изискване се доказва с представяне на списък на изпълнените услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги.
2.Участниците в процедурата следва да имат сключени договори с минимум 8 (осем) търговски обекти за търговия с храни на територията на община Хисаря, като минимум 3 (три) следва да са на територията на град Хисаря и минимум 5 (пет) на територията на останалите населени места в община Хисаря.Обектите могат да бъдат ресторанти, заведения за бързо обслужване, магазини за хранителни стоки, супермаркети, хипермаркети, осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните. Населените места на територията на община Хисаря са: град Хисаря, село Старосел, село Михилци, село Мътеница, село Беловица, село Черничево, село Кръстевич, село Красново, село Старо Железаре, село Ново Железаре, село Паничери, село Мало Крушево.
При подаване на оферта, съответствието с това изискване се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности) под формата на Списък на търговските обекти за търговия с храни, регистрирани и осъществяващи дейност в съответствие със Закона за храните, на територията на община Хисаря, които приемат отпечатаните от участника ваучери за храна. В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 съответствието с това минимално изискване с е доказва с представяне на заверен списък, (по образец на участника) на търговските обекти за търговия с храни, регистрирани и осъществяващи дейност в съответствие със Закона за храните, на територията на община Хисаря, които приемат отпечатаните от участника ваучери за храна.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато преди или по време на провеждането й за него са възникнали обстоятелствата посочени в чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Основанията за отстраняване се прилагат съобразно чл. 57 от ЗОП. Доказването липсата на основанията за отстраняване се извършва по реда на чл. 58 от ЗОП. Участник, за когото са налице основанията за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
- Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от ЗЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от същия закон.
- Отстраняват се още участници, за които са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ и такива, които са свързани лица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/05/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация гр.Хисаря, находяща се на адрес: гр.Хисаря, бул. "Генерал Гурко" №14, заседателна зала.

На публичните заседания на комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник (икономически оператор), който участва самостоятелно, но ще ползва един или повече подизпълнители, представя попълнен отделен еЕЕДОП за всеки един от подизпълнителите. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват, и за тях не следва да са налице основания за отстраняване от процедурата.В случай, че участниците ползват подизпълнители, следва да се представят доказателства за поетите от подизпълнителите задължения. Участник (икономически оператор), който участва самостоятелно, но ще ползва капацитета на едно или повече трети лица, по отношение на критериите за подбор, представя отделен еЕЕДОП за всяко едно от третите лица. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата документи за поетите от третите лица задължения.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Възложителят отстранява от процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато преди или по време на провеждането й за него са възникнали обстоятелствата посочени в чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП както и участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор. С подаването на офертите се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на Възложителя в това число с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва