III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. За удостоверяване съответствието си с изискването да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 700 000 лв. (седемстотин хиляди лева) без ДДС, изчислен на база на годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им (за участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата) участниците попълват Част IV, Раздел Б на ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, реализиран за последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. 2. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. 3. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от Възложителя изисквания към икономическото и финансово състояние, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 61 от ЗОП, като представя годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и справка за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години.
Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 700 000 лв. (седемстотин хиляди лева) без ДДС, изчислен на база на годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. *„Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на § 2, т. 67 от ДР на ЗОП е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка. **За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се имат предвид дейности по изработването и доставка на карти със защита, включително с холограмни знаци, срещу подправяне.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. За удостоверяване съответствието си изискването през последните три години, считано от датата на подаване на офертата да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка, участниците попълват част IV, Раздел В в ЕЕДОП, където представят информация за изпълнените услуги, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите. 2. За удостоверяване съответствието си изискването да разполагат с картов център, с налични инструменти, съоръжения и техническо оборудване (производствено и ИТ оборудване) необходими за изпълнение на поръчката, оборудван със системи за сигурност и контрол на допуска, с осигурен входящ контрол върху качеството на материалите за изработване, и на изходящ контрол върху готовите персонализирани ЕЗОК, включително да разполага с трезор за съхранение на ценни документи, който да отговаря на стандартите за банкова картова сигурност, участниците попълват част IV, Раздел В в ЕЕДОП, където представят информация за картовия център, с посочване на адрес и телефон, с представено описание на наличните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, системите за сигурност и контрол, както и наличието на трезор за съхранение на ценни документи, който да отговаря на стандартите за банкова картова сигурност. 3. За удостоверяване съответствието си с изискванията да разполагат с персонал с професионална компетентност за изпълнение на поръчката за дейностите по приемане на заявления от лицата за издаване на ЕЗОК, обработка на лични данни, предаване на готовите ЕЗОК на гражданите, изработване и персонализация на ЕЗОК, контрол на качеството, осигуряване и поддържане на електронен регистър, сигурност на информацията, сигурност и защита на ЕЗОК, участниците попълват Част IV, Раздел В в ЕЕДОП, където подробно описват данните за образованието и професионалния опит за всяко лице от персонала, който ще изпълнява поръчката и на изискуемия ръководен състав, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. Описанието трябва да включва минимум следната информация: • За образованието следва да бъде посочена придобитата специалност, номер на дипломата, дата на издаване и от кое учебно заведение е издадена. • За професионалния опит следва да се посочи месторабота/работодател, длъжност и основни функции на лицето; наименование на дейностите, в които е участвал експерта; възложител/клиент по дейността, с лице и данни за контакт, период на изпълнение, заемана позиция. 4. За удостоверяване съответствието си с изискването да прилагат система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката – изработка и доставка на карти със защита, включително с холограмни знаци, срещу подправяне, участниците попълват Част IV, Раздел Г в ЕЕДОП, където представят информация относно прилагането на система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват по предмета на поръчката – изработка и доставка на карти със защита, включително с холограмни знаци, срещу подправяне. 5. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
1.През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка. Като предмет, сходен с предмета и обема на настоящата поръчка Възложителят ще приеме изработването и доставката на 300 000 (триста хиляди) бр. карти със защита, включително с холограмни знаци,срещу подправяне. 2.Участниците следва да разполагат с картов център, с налични инструменти,съоръжения и техническо оборудване (производствено и ИТ оборудване) необходими за изпълнение на поръчката,оборудван със системи за сигурност и контрол на допуска, с осигурен входящ контрол върху качеството на материалите за изработване, и на изходящ контрол върху готовите персонализирани ЕЗОК,включително да разполага с трезор за съхранение на ценни документи, който да отговаря на стандартите за банкова картова сигурност. 3.Участниците следва да разполагат с персонал с професионална компетентност за изпълнение на поръчката за дейностите по приемане на заявления от лицата за издаване на ЕЗОК, обработка на лични данни, предаване на готовите ЕЗОК на гражданите, изработване и персонализация на ЕЗОК, контрол на качеството, осигуряване и поддържане на електронен регистър,сигурност на информацията, сигурност и защита на ЕЗОК, както следва: 3.1.Най-малко четирима експерта в областта на полиграфията с висше образование,образователно-квалификационна степен „Магистър” или еквивалентна, със специалност “Полиграфия” или еквивалентна, с най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиване на образованието. 3.2.Най-малко четирима експерта в областта на IT технологиите с висше образование, със специалност „Математика и Информатика“, „Информационни технологии“, „Машинно инжинерство“ или еквивалентни, с най-малко 3 /три/ години професионален опит в областта на IT технологиите. 3.3.Най-малко един експерт в областта на холограмни знаци с висше образование, със специалност: “Оптично вариращи защити”, „Физика“, „Оптика“ или еквивалентна, с най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието. 3.4.Най-малко един експерт в областта „Контрол върху качеството на материалите“ с висше образование, със специалност: “Инженер-химик” или еквивалентна, с най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието. 4. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката–изработка и доставка на карти със защита, включително с холограмни знаци, срещу подправяне. 5. Участникът,определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл.112, ал.1,т. 2, във връзка с чл.64, ал. 1 от ЗОП,като следва: - по т. 1 се представя списък на услугите,които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка,с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. - по т. 2 се представя декларация за осигурен картов център, с посочване на адрес и телефон, с представено описание на наличните инструменти, съоръжения и техническо оборудване,системите за сигурност и контрол, както и наличието на трезор за съхранение на ценни документи, който да отговаря на стандартите за банкова картова сигурност. - по т. 3 се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. -по т. 4 се представя заверено копие на сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката – изработка и доставка на карти със защита, включително с холограмни знаци, срещу подправяне.
|