Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-144 13/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
20/03/2020 (дд/мм/гггг)
00193-2020-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - София 831917834
гр. София, бул. Св. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет 1317 - Деловодство
София BG411 1000 България
Иванка Найденова +359 29652076
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

https://tu-sofia.bg/

https://zop.tu-sofia.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/326
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за доставка и монтаж на обзавеждане на кабинети, зали и общежития за нуждите на Технически университет - София и изнесените звена
44115800      
Доставки

Доставка и монтаж на нови, неупотребявани и произведени от качествени материали мебели за обзавеждане на кабинети, зали и общежития за нуждите на Технически университет - София и изнесените звена, който да са безопасни, удобни за ползване, функционални, ергономични и с добър съвременен дизайн. Мястото за изпълнение е както следва:
- ТУ - София ЦУ - гр. София, кв. Дървеница, бул. ”Св Климент Охридски„ № 8;
- ТУ - София - Филиал Пловдив - гр. Пловдив, бул. „Цанко Дюстабанов” 25;
- КЕЕ към ТУ - София - гр. София, бул. “Св. Климент Охридски” 8;
- ТУЕС към ТУ - София - гр. София, ж.к. Младост 1;
- СОС към ТУ - София - бул. ”Св. Климент Охридски„ № 8 и студентски общежития №№ 2, 3, 4, 12, 13, 14, 16, 33а, 54 вх. „А, Б, В” и 59, вх. „А, Б, В, Г”;
- НИС към ТУ - София - бул. ”Св. Климент Охридски „№ 8;
- УСОБ Созопол към ТУ - София гр. Созопол, ул. ”Лазурен бряг” № 7;
- Програма Еразъм ТУ - София - гр. София, кв. Дървеница, бул. ”Св Климент Охридски„ № 8
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
56256.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Доставка и монтаж на нови, неупотребявани и произведени от качествени материали мебели за обзавеждане на кабинети, зали и общежития за нуждите на Технически университет - София и изнесените звена, който да са безопасни, удобни за ползване, функционални, ергономични и с добър съвременен дизайн.
Мястото за изпълнение е както следва:
- ТУ - София ЦУ - гр. София, кв. Дървеница, бул. ”Св Климент Охридски„ № 8;
- ТУ - София - Филиал Пловдив - гр. Пловдив, бул. „Цанко Дюстабанов” 25;
- КЕЕ към ТУ - София - гр. София, бул. “Св. Климент Охридски” 8;
- ТУЕС към ТУ - София - гр. София, ж.к. Младост 1;
- СОС към ТУ - София - бул. ”Св. Климент Охридски„ № 8 и студентски общежития №№ 2, 3, 4, 12, 13, 14, 16, 33а, 54 вх. „А, Б, В” и 59, вх. „А, Б, В, Г”;
- НИС към ТУ - София - бул. ”Св. Климент Охридски „№ 8;
- УСОБ Созопол към ТУ - София гр. Созопол, ул. ”Лазурен бряг” № 7;
- Програма Еразъм ТУ - София - гр. София, кв. Дървеница, бул. ”Св Климент Охридски„ № 8
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
56256.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставя.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните 3 /три/ години от датата на подаване на офертата в една или в няколко доставки без ограничение на стойността.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка следва да се разбира: „изработка и/или доставка и монтаж на мебелно оборудване и/или офис обзавеждане ”.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, чрез попълване на раздел В: „Технически и професионални способности“ в част IV „Критерии за подбор“.
Преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи които доказват извършената доставка.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване по всяко време след отваряне на офертите – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалентен с обхват доставка и/или монтаж на мебели и/или офис обзавеждане.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, чрез попълване на раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, част IV „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентен сертификат, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави копие от сертификата, издадени от акредитирани лица, за контрол на качествот.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване по всяко време след отваряне на офертите – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
3. Участникът трябва да осигури за своя сметка специалисти, отговарящи за изпълнението на възложените дейности, който да включват най-малко:
Ръководител екип, отговорен за координирането на всички дейности по изпълнение на поръчката и за качеството на изпълнение:
- Специалист със средно или висше образошание със специалност „Производство на мебели“ или еквивалентна и професионален опит по специалността минимум 3 (три) години.
Преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, заедно с документи които доказват с образователно-квалификационната степен и професионалния опит.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване по всяко време след отваряне на офертите – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/05/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Академичния съвет на Технически университет - София, гр. София, бул. Кл. Охридски № 8, учебен блок № 1, ет. 2

Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения комисията обявява най-малко чрез съобщение в профина на купувача датата, часа и мястото на отварянето. На отварянето могат да присъстват лицата по чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците ще бъдат отстранявани, ако е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 107 от ЗОП (чл. 55 не се прилага), с изключение на изрично редвидените сличай в ЗОП.
Възложителят ще отстранява от участие и:
- Участниците, което са включили по какъвто и да е начин някъде в офертата си, извън плика "предлагани ценови параметри" , елементи свързане с предлаганата от тях цена или елементи от нея;
- Участник, което е представил Техническо предложение, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация или условията на Възложителя;
- Участник, който е предложил цена по-висока от максималната прогнозна стойност на Възложителя;
- Участник за когото са налице пречките по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от него;
- Участник, за когото са налице забраните по чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от ЗПКОМПИ.
Обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1, т.2 и т. 7 от ЗОП се отнасят за лицата, посочени в чл. 54, ал. 2 от ЗОП, във връзка с чл. 40 от ППЗОП.
Съгласно чл. 46, ал. 1 от ППЗОП участниците са длъжни да уведомят писмено възложителя в 3-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 101, ал. 11 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОп при подаване на оферта участникът декларира липсата на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържа декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информацията. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите всички или част от документите, чрез които се доказава изформацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, съгласно 1л. 67, ал. 5 от ЗОП. При участие на обединение, което не е ЮЛ, се прилага чл. 59, ал. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнител се прилага чл. 66 от ЗОП. Отностно използването на капацитета на трети леца се прилагат изискванията на чл. 65 от ЗОП.
Офертите се подават на адрес: гр. София, бул. Кл. Охридски № 8, ТУ-София, кабинет 1317-Деловодство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгладно част шеста, глава фвадесет и седма, раздел I от ЗОП. Съгласно чл 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подаде в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за отйриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва