Деловодна информация
00640
 
да
да
13/03/2020 (дд/мм/гггг)
00640-2020-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов, доц. Кръстанка Маринова +359 29308541
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15, отдел Секретараиат и деловодство, стаи 114 и 115
София BG411 1504 България
Петър Станулов, доц. Кръстанка Маринова +359 29308541
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, инсталиране и въвеждане в ек-ция на лабораторна и измервателна апа-ра за лабор. ком-с «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни с-ми» във ФХФ на СУ проект BG05M2OP001-1.002-0023 по 4 об. поз
38400000      
Доставки

С възлагането на обществената поръчка са цели да се осигури „Доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на лабораторна и измервателна апаратура за лабораторен комплекс «Наноструктурирани материали и Дисперсни системи» във Факултет по химия и фармация на СУ, обособена в следните позиции: 1. Об.П 1 „Оптична приставка (микроскопски модул) за реометър“, 2. Об. П. 2 "Елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери“, 3. Об. П. 3 "Диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър“, 4. Об. П. 4 "Настолен Сканиращ електронен микроскоп“. Изпълнението на поръчката включва 3 етапа. 1) Доставката на апаратурата в (ФХФ) на СУ ”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апа-та от квал. персонал на участника.
3) Обучение за уп-ние от квал. персонал на участника. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, пар-те на АПАРАТУРАТА, количествата и стой-те в част II. „ИЗИСКВ. КЪМ ИЗПЪЛ. ТЕХ. СПЕЦ. от Д-цията
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
776666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на оптична приставка (микроскопски модул) за реометър 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой оптична приставка (микроскопски модул) за реометър“. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ“ от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
123333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР - 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой Елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ“ от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
357500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР" - 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой Диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ“ от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
208333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР“ - 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на настолен Сканиращ електронен микроскоп 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ФХФ на СУ „Св. Климент Охридски“, лабораторен комплекс «Наноструктурирани мат-ли и Дисперсни сис-ми, гр. София, бул. "Джеймс Баучър" № 1, съгл. д-ра за възлагане на обществена поръчка.

Чрез възлагане на обществена оръчка се цели да се осигури доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на 1 брой Настолен Сканиращ електронен микроскоп. Изпълнението на обществената поръчка обхваща следните етапи: 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”.
2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата.
3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ“ от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Технически параметри/степен на съответствие    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
87500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
. Проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по без-дна фин-ва помощ, съфинансирана от ЕФРР, ОП НОИР 2014-2020.

Обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „НОИР“ - 2014-2020 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние към участниците:

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за технически и професионални възможности към участниците:

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на депозирана парична сума по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или като безусловна и неотменима банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, със срок на валидност, както следва: А) Гаранция в размер на 2% от общата стойност на договора без ДДС със срок на валидност не по-малко от 30 дни след доставка, инс-не и въвеждане в експ-ция на лабораторна и измервателна апа-ра по съответната об. поз-я. Б) Гаранция в размер на 1 % от общата стойност на договора без ДДС със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане на предложения гар-нен срок на дос-та, инсталирана и въведена в експ-ция лабораторна и измервателна апа-ра по съответната об. поз-я.
2. Гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства е в размер на стойността на предоставения аванс
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

20/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Софийски университет, Ректорат, зала 20, гр. София, бул. "Цар Освободител" № 15

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В обявената открита процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за обществената поръчка. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията на чл. 107 от ЗОП. Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част ІІІ, Раздел А, Б, В и Г. Съгласно изискванията на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП при подписване на договора се представят декларации дали са налице обстоятелствата ат чл. 42, ал. 2, т. 2, чл. 59, ал. 1, т. 3 и чл. 64, ал. 3, ал. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. Документацията за участие в процедурата е достъпна за неограничен и пълен, пряк и безплатен достъп на https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/inzhenering_proektirane_izv_rshvane_na_stroitelni_i_montazhni_raboti_i_avtorski_nadzor_na_laboratoren_kompleks_nahodyasch_se_v_kampusa_na_su_sv_kliment_ohridski_v_rajon_lozenec

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация , съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва