Деловодна информация
01152
9000485 13/02/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
13/02/2020 (дд/мм/гггг)
01152-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54
София BG411 1612 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хартия, канцеларски материали и консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Софийски районен съд” по три обособени позиции 2/2020
30192000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е: "Доставка на хартия, канцеларски материали и консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Софийски районен съд”, по три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия“;
Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция № 3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за офис техника“.
Прогнозният вид и брой хартия, канцеларски материали и консумативи е определен от Възложителя в техническата спецификация (задание) на всяка една обособена позиция към настоящата документация. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество хартия, канцеларски материали и консумативи, по всяка от обособените позиции, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
525000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд – сгради в гр. София, бул. „Ген. М. Д. Скобелев” № 23 и бул. „Цар Борис ІІІ” № 54

Доставка на хартия за нуждите на СРС.
Прогнозният вид и брой хартия е определен от Възложителя в техническата спецификация на обособена позиция № към одобрената документация. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество хартия по обособена позиция № 1, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
140000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че до изтичане на срока на действие на договора по съответната обособена позиция е налице неразходван финансов ресурс по него и Възложителят не е сключил друг договор за възлагане на доставките, предмет на договора, Възложителят си запазва правото на „опция за удължаване срока на договора“, като удължи срока на договора с правото да възложи допълнителни количества от стоките, предмет на поръчката, съответно артикули от представения от изпълнителя каталог до изчерпване на финансовия ресурс по съответния договор, но за не повече от 6 (шест) месеца. Под „неизразходван финансов ресурс“ Възложителят има предвид разликата между максимално допустимата стойност на договора и изразходваните финансови средства по договора. Възложителят може да реализира правото си на „опция за удължаване срока на договора“ до изтичане срока на договора за възлагане изпъленението на обществената поръчка по всяка една от обособените позиции. Опцията се реализира чрез сключването на допълнително споразумение при условията на чл.116, ал.1, т.1 ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд – сгради в гр. София, бул. „Ген. М. Д. Скобелев” № 23 и бул. „Цар Борис ІІІ” № 54

Прогнозният вид и брой канцеларски материали е определен от Възложителя в техническата спецификация (задание) на обособена позиция № 2 към документацията. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали по обособена позиция № 2, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
140000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че до изтичане на срока на действие на договора по съответната обособена позиция е налице неразходван финансов ресурс по него и Възложителят не е сключил друг договор за възлагане на доставките, предмет на договора, Възложителят си запазва правото на „опция за удължаване срока на договора“, като удължи срока на договора с правото да възложи допълнителни количества от стоките, предмет на поръчката, съответно артикули от представения от изпълнителя каталог до изчерпване на финансовия ресурс по съответния договор, но за не повече от 6 (шест) месеца. Под „неизразходван финансов ресурс“ Възложителят има предвид разликата между максимално допустимата стойност на договора и изразходваните финансови средства по договора. Възложителят може да реализира правото си на „опция за удължаване срока на договора“ до изтичане срока на договора за възлагане изпъленението на обществената поръчка по всяка една от обособените позиции. Опцията се реализира чрез сключването на допълнително споразумение при условията на чл.116, ал.1, т.1 ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за офис техника 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд – сгради в гр. София, бул. „Ген. М. Д. Скобелев” № 23 и бул. „Цар Борис ІІІ” № 54

Прогнозният вид и брой тонери и други консумативи е определен от Възложителя в техническата спецификация (задание) на обособена позиция № 3 към документацията. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество тонери и други консумативи по обособена позиция № 2, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
245000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че до изтичане на срока на действие на договора по съответната обособена позиция е налице неразходван финансов ресурс по него и Възложителят не е сключил друг договор за възлагане на доставките, предмет на договора, Възложителят си запазва правото на „опция за удължаване срока на договора“, като удължи срока на договора с правото да възложи допълнителни количества от стоките, предмет на поръчката, съответно артикули от представения от изпълнителя каталог до изчерпване на финансовия ресурс по съответния договор, но за не повече от 6 (шест) месеца. Под „неизразходван финансов ресурс“ Възложителят има предвид разликата между максимално допустимата стойност на договора и изразходваните финансови средства по договора. Възложителят може да реализира правото си на „опция за удължаване срока на договора“ до изтичане срока на договора за възлагане изпъленението на обществената поръчка по всяка една от обособените позиции. Опцията се реализира чрез сключването на допълнително споразумение при условията на чл.116, ал.1, т.1 ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил доставки с предмет, идентичeн или сходeн за обособената позиция, за която участва, за последните три години от дата на подаване на офертата (чл. 63, ал. 1, т. 1 ЗОП).
2.Участникът да прилага системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 10 ЗОП)


1.Минимално изискване: Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) доставка през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка (по съответната обособена позиция), считано от датата на подаване на заявлението или офертата. * Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. ** Под „идентичен/еднакъв или сходен” се разбира: - по обособена позиция № 1 - доставка на копирна хартия; по обособена позиция № 2 - доставка на канцеларски материали; по обособена позиция № 3 - доставка на тонери и други консумативи за копирна хартия.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 ЗОП - списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставката (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
2.Минимално изискване: Участникът трябва да прилага въведена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка (за съответната обособена позиция) или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Конкр.количества и видове стоки, които следва да се доставят от Изп-ля, се опред. от Възл-ля с писм.заявка. Уч-кът, избран за изп-л, трябва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 09.00 часа до 17.00 часа. Доставката по конкр.заявка тр. да се изв-ва всеки раб.ден от 09.00ч. до 17.00ч. Срокът за доставка на заявените количества е до 3 раб.дни, счит.от датата на получаване на заявките при раб.време от 09.00ч. до 17.00ч. Възл-лят има правото да заявява хартия, канц.матер. и консумативи извън вкл. в Техн.специф. по об.поз.№№1,2 и 3, без да се превиши размера на прогн.ст-ст на дог-ра. Уч-кът, опр.за изп-л съотв. за об.поз.№ 1,2 и/или 3 следва да доставя нужната стока на по-благопр. за Възл-ля цена от 2те-тази, посоч.в предл.ценова листа или тази,посоч.в акт. онлайн каталог, като и в 2та случая цената се преизч. с предост.търг.отстъпка.
Гаранцията за изп-е на дог-ра е в р-р на 5% от ст-та на дог-ра без ДДС, представена в 1 от формите по ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/03/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Сграда на СРС в гр. София, бул. "Цар Борис ІІІ" № 54, ет.5, зала 502

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл.103, ал.1 ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълном.представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Желаещите да присъстават на публ.заседание лица е желателно да бъдат 15 минути по-рано на партерния етаж, пред стая 136, в сградата на СРС на бул. "Цар Борис ІІІ" №54.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по: чл.54, ал.1 ЗОП и чл.55, ал.1, т.1,3-5 ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, с изкл. на случаите по чл.56,ал.3 ЗОП; за когото са налице основанията по чл.107 ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице: забраната по чл. 3 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от закона; за което е налице забраната по чл. 69 ЗПКОНПИ.
В случай, че до изтичане на срока на действие на договора по съответната обособена позиция е налице неразходван финансов ресурс по него и Възложителят не е сключил друг договор за възлагане на доставките, предмет на договора, Възложителят си запазва правото на „опция за удължаване срока на договора“, като удължи срока на договора с правото да възложи допълнителни количества от стоките, предмет на поръчката, съответно артикули от представения от изпълнителя каталог до изчерпване на финансовия ресурс по съответния договор, но за не повече от 6 (шест) месеца. Под „неизразходван финансов ресурс“ Възложителят има предвид разликата между максимално допустимата стойност на договора и изразходваните финансови средства по договора.
Възложителят може да реализира правото си на „опция за удължаване срока на договора“ до изтичане срока на договора за възлагане изпъленението на обществената поръчка по всяка една от обособените позиции. Опцията се реализира чрез сключването на допълнително споразумение при условията на чл.116, ал.1, т.1 ЗОП.
На основание чл. 104, ал. 2 ЗОП, комисията ще извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 ППЗОП. В случаите по чл. 104, ал. 2 ЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва