Деловодна информация
00530
Е-12-00-421#1 31/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
31/12/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0090 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Е.Недялкова +359 298593427/ +359 298593546
e.nedyalkova@ro29.nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=.............
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ, на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29
79711000      
Услуги

Предметът на поръчката по позиция № 1 включва: осъществяване на денонощна охрана на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29, състояща се от осем етажа, посредством функционираща СОТ и паник-бутон за реакция с патрул/екип.
Предметът на поръчката по позиция № 2 включва: абонаментно обслужване на системата; ремонт на системата – при необходимост; осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата, както и гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Охрана със СОТ на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

адм.сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29

Предметът на поръчката по позиция № 1 включва: осъществяване на денонощна охрана на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29, състояща се от осем етажа, посредством функционираща СОТ и паник-бутон за реакция с патрул/екип.
Критериите по-долу
 
ДА К1 - Време (в минути) за реагиране при подаден сигнал    40т.
Цена
К2 - 60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по позиция № 1 е в размер до 1166.67 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП. Срок за изп-е на пор-та: 24 м. от датата на скл. на до-ра, не по-рано от 29.03.2020 г.

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

адм. сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29

Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 включва:
1. Абонаментно обслужване на системата, включващо следните дейности:
А/. Дейности от абонаментното обслужване, които следва да се извършват всеки месец:
• Извършване на профилактичен преглед, контрол и задействане /тестване/ на монтираните датчици;
• Външен оглед на възлите и инсталациите;
• Проверка на изправността на изнесените сигнализатори за тревога /сирени, алармени звънци и клавиатури/;
• Проверка на работата на системата в режим аварийно захранване;
• Проверка на работата на инсталацията в режим “повреда” при прекъсване или късо съединение на лъчите, нарушаване на капацитивния фон, изменение на честотните характеристики и други фактори на въздействие;
• Извършване на пълен технически преглед на инсталацията с тренировъчно задействане на всички датчици, вторични индикатори и блокировки;
Б/. Преместване на елементи от системата, като част от абонаментното обслужване. Демонтаж и монтаж на елементи от системата се извършва при възникване на необходимост поради промяна в обстоятелствата /законодателна, административна или друга промяна/ и след заявка от Възложителя. Изпълнителят следва да извърши демонтаж и монтаж на елементи от системата /СОТ/ от/на определени от възложителя места в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29, включително полагане на РVC лайсни/кабелни тунели и кабели или да ги демонтира и предаде на координатора по договора от страна на Възложителя.
2. Ремонт на системата – при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на открити неизправности и аварии, констатирани от Изпълнителя при извършване на профилактичните прегледи /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части, в срок не по-дълъг от 24 часа от констатирането им.
3. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата и да поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части, като в течение на гаранционния срок извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, подменя некачествените компоненти и отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение, в срок не по-дълъг от 24 часа от констатирането им.
Критериите по-долу
 
ДА К1 - Време /в часове/ за отстраняване на повредата при извършване на авариен ремонт    10т.
Цена
К2+К3+К4 - 90т.
II.2.6) Прогнозна стойност
4500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по позиция № 2 е в размер до 4500 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност,в противен случай уч-кът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП. Срок за изп-е на пор-та: 24 м. от датата на скл. на д-ра, не по-рано от 29.03.2020 г. или до изчерпване на максималната стойност в рамките на този срок.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По обособена позиция № 1: Изискване за годност по чл. 60, ал. 2 от ЗОП - Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден съгласно чл. 40 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) с териториален обхват - територията на цялата страна или минимум на територията на София – град. Лицензът задължително трябва да включва дейност по чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗЧОД.
Участникът декларира наличието на лиценз за извършване на охранителна дейност, като попълва информацията в част ІV „Критерии за подбор“, буква „А“, „Годност“, „При поръчки за услуги: необходимо ли е специално разрешение или членство в определена организация“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По обособена позиция № 1:
1. Деклариране наличието на техническо оборудване за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информацията в част ІV „Критерии за подбор“, буква „В“ „Технически и професионални способности“, „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участниците следва да посочат местонахождението на дежурния/те център/центрове, вкл. телефон и лице за контакт, данни за превозните средства, както и основанията им за ползване при изпълнение на обществената поръчка (собственост, наем, друго основание, конкретизирано от участника, напр. използване ресурсите на трети лица).
По обособена позиция № 2:
1. Деклариране съответствието с изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информацията в част ІV, „Критерии за подбор“, буква „В“ „Технически и професионални способности“ „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участникът посочва услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка /обслужване и ремонт на СОТ/. Списъкът следва да включва услуги, които са изпълнени в заложения период, описание на извършените услуги, стойностите без ДДС, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти).
2. За доказване наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, участниците следва да посочат персонала, който ще изпълнява поръчката, съдържащ имената, образованието и професионална квалификация на лицата. Участникът попълва информацията в част ІV „Критерии за подбор“, буква „В“ „Технически и професионални способности“, „Образователна и професионална квалификация“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 60, ал. 2 и чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя изискване за годност за упражняване на професионална дейност и критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 във вр. с чл. 60, ал. 2 и чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


По обособена позиция № 1:
1. Минимално изискване: Участникът да разполага с техническо оборудване, което да включва минимум един дежурен център за получаване на сигнали от системата за охрана, както и минимум едно превозно средство, които да използва при изпълнение на поръчката.
По обособена позиция № 2:
1. Минимално изискване: Участникът трябва да има изпълнени услуги с предмет и обем идентичен или сходен* с предмета на настоящата поръчка през последните три години от датата на подаване на офертата.
*Под предмет и обем, сходeн с предмета и обема на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнени услуги за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за охрана със СОТ, с минимум общо 51 бр. инфрачервени и/или акустични детектори за движение.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
2. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с минимум 2 /двама/ сервизни специалисти /технически лица/, с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна специалност, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката – обслужване и ремонт на СОТ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора по обособена позиция №1, при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора по обособена позиция №2, при подписването му в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС.
Гаранциите се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор по съответната обособена позиция - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/02/2020 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ
2. Условия и начин на плащане:
По обособена позиция № 1: стойността за охранителната услуга със СОТ се заплаща от ТД на НАП ГДО в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от координатора по договора на издадена от изпълнителя оригинална фактура; всички плащания се извършват по банков път в лева, по посочена от изпълнителя банкова сметка.
По обособена позиция № 2: плащанията се извършва от ТД на НАП ГДО, по банков път в лева, в срок до 30 дни от получаване от координатора по договора на издадена от изп-ля ориг. фактура (за абонаментно обслужване/труд и вложени резервни части) и въз основа на протокол за извършен проф. преглед/ремонт, подписан от представител на изп-ля и от координатора от страна на въз-ля. За влагане на резервни части, извън посочените в техн. спецификация, се прилага и заверено копие от фактурата за закупуването им. Сумата от всички плащания за абон. обслужване на сис-та СОТ и за изв. ремонтни дейности, вкл. вложените резервни части за целия срок на изпълнение на услугата, не може да надвишава 4500 лв. без ДДС.
3. Критерий за възлагане на поръчката:
3.1. По позиция № 1: - „оптимално съотношение качество/цена ”, определена по следната методика: Показателите, които ще формират комплексната оценка, са:
• К1 - Време (в минути) за реагиране при подаден сигнал - максимум 40 точки;
• К12 - Цена на охранителната услуга със СОТ за 1 (един) месец, без ДДС - максимум 60 точки;
Формула: К1+К2=КО
3.2. По позиция № 2 - „оптимално съотношение качество/цена ”. Показателите, които ще формират комплексната оценка, са:
• К1 - Време /в часове/ за отстраняване на повредата при извършване на авариен ремонт - максимум 10 точки;
• К2 - Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС - максимум 20 точки;
• К3 - Стойност на абонаментно сервизно обслужване за 1 (един) месец, без ДДС - максимум 60 точки;
• К4 - Обща стойност на резервните части за СОТ, без ДДС - максимум 10 точки.
Формула: К1+К2+К3+К4=КО
4. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва