„Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ |
|
30190000 |
|
„Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, Обособена позиция № 2 „Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техните администрации “ и Обособена позиция № 3 „Доставка на различни видове хартия за офиса, включително безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и др.”. Видовете артикули са подробно описани в образците на Техническо предложение в СЕВОП към всяка обособена позиция. Процедурата за възлагане на обществена поръчка е с цел сключване на рамково споразумение с 3-ма изпълнители за всяка обособена позиция със срок от 24 месеца. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 10900000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30190000 30192000 30193000 30194000 30195000 30197000 30199500 22850000 30140000 30237460 30234300 30237410
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Територията на Република България | Обособената позиция обхваща доставка на канцеларски материали и различни офис принадлежности за органи на изпълнителната власт. Всички артикули са описани в образец № 2.1. към Техническото предложение по обособена позиция № 1. Към документацията са представени образци на някои от артикулите според изискванията на индивидуалните възложители. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 7700000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП срокът на действие на рамковото споразумение може да бъде удължен с не повече от 12 месеца, когато максималната му стойност не е достигната в срока му на действие и няма сключено рамково споразумение за следващия период.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199230 22800000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Територията на Република България | Обособената позиция обхваща доставка на бланки и пощенски пликове за органи на изпълнителната власт. Всички бланки и пощенски пликове са описани в образец № 2.2. към Техническото предложение по обособена позиция № 2. Към документацията са представени образци на някои от бланките и формулярите според изискванията на индивидуалните възложители. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 2600000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП срокът на действие на рамковото споразумение може да бъде удължен с не повече от 12 месеца, когато максималната му стойност не е достигната в срока му на действие и няма сключено рамково споразумение за следващия период.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на различни видове хартия за офиса, включително безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и др.” |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199000 22993000 30199330
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Територията на Република България | Обособената позиция обхваща доставка на различни видове хартии, картон, безконечна принтерна хартия, хартиени ролки за печат и др. Всички артикули са описани в образец № 2.3. към Техническото предложение по обособена позиция № 3. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 600000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП срокът на действие на рамковото споразумение може да бъде удължен с не повече от 12 месеца, когато максималната му стойност не е достигната в срока му на действие и няма сключено рамково споразумение за следващия период.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.
|
|