Деловодна информация
00627
12-00-292 26/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/11/2019 (дд/мм/гггг)
00627-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Смядово 000931657
пл. Княз Борис І №2
Смядово BG333 9820 България
Иван Кюркчиев +359 53512130
obshtina_smiadovo@abv.bg +359 53512226

Интернет адрес/и

www.smyadovo.bg.

http://op.smyadovo.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.smyadovo.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за нуждите на детски градини в гр. Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с. Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №
15000000      
Доставки

Целта на настоящата обществената поръчка е избор на Изпълнители, които да извършват доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори.
На основание чл. 47, ал. 4 от ЗОП, органите от които може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, са както следва:
-МТСП – http://www.mlsp.government.bg/;
-АЗ – http://www.az.government.bg/;
-ИА „Главна иинспекция по труда” – http://www.gli.government.bg/;
- НЗОК -. http://www.nhif.bg/;
- НАП - www.nap.bg
- НОЙ - www.nssi.bg
МОСВ - www.moew.government.bg
РИОСВ - www.riew.org
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2762476.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Хляб, хлебни, тестени изделия, брашно и др. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ДГ в гр.Смядово и в с. Риш и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДПЛПР с.Ч. връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1,2 ,3 в гр.С-во, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. С-во, ДЦПЛУ в гр. См-во, ДЦСХ вгр. См-во.

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
366532.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите предмет на поръчката се финансират частично по ОП „ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ФОНД ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ- НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА- ДБФП: BG05FMOP001-3.002-0014-С06

Участниците могат да подават оферти за една повече от една или всички обособени позиции.

II.2) Описание 1

Мляко, млечни произведения, яйца и др. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ДГ в гр.Смядово и в с. Риш и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДПЛПР с.Ч. връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1,2 ,3 в гр.С-во, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. С-во, ДЦПЛУ в гр. См-во, ДЦСХ вгр. См-во.

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
422966.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите предмет на поръчката се финансират частично по ОП „ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ФОНД ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ- НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА- ДБФП: BG05FMOP001-3.002-0014-С06

Участниците могат да подават оферти за една повече от една или всички обособени позиции.

II.2) Описание 1

Месо, месни произведения, риба и др. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ДГ в гр.Смядово и в с. Риш и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДПЛПР с.Ч. връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1,2 ,3 в гр.С-во, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. С-во, ДЦПЛУ в гр. См-во, ДЦСХ вгр. См-во.

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
809531.44      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите предмет на поръчката се финансират частично по ОП „ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ФОНД ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ- НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА- ДБФП: BG05FMOP001-3.002-0014-С06

Възложителят е възложил по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, процедура с предмет „Доставка на месо, месни произведения, риба и др. по предварителна заявка за нуждите на ОДЗ гр.Смядово, детски градини в селата Риш, Веселиново и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДВХПР - с.Ч. връх, защитени жилища, ЦНСТ, ОП ”ЧОБ”, ДЦВХУ, ДЦСХ в Община Смядово стойност 29 000 лв. без ДДС. Обема - доставка на месни продукти.

II.2) Описание 1

Олио, оцет, варива, подправки, ориз и др. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15411200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ДГ в гр.Смядово и в с. Риш и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДПЛПР с.Ч. връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1,2 ,3 в гр.С-во, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. С-во, ДЦПЛУ в гр. См-во, ДЦСХ вгр. См-во.

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
165718.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите предмет на поръчката се финансират частично по ОП „ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ФОНД ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ- НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА- ДБФП: BG05FMOP001-3.002-0014-С06

Участниците могат да подават оферти за една повече от една или всички обособени позиции.

II.2) Описание 1

Плодове и зеленчуци /пресни / и др. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ДГ в гр.Смядово и в с. Риш и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДПЛПР с.Ч. връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1,2 ,3 в гр.С-во, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. С-во, ДЦПЛУ в гр. См-во, ДЦСХ вгр. См-во.

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
426001.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите предмет на поръчката се финансират частично по ОП „ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ФОНД ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ- НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА- ДБФП: BG05FMOP001-3.002-0014-С06

Участниците могат да подават оферти за една повече от една или всички обособени позиции.

II.2) Описание 1

Захар, захарни изделия и др 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15831000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ДГ в гр.Смядово и в с. Риш и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДПЛПР с.Ч. връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1,2 ,3 в гр.С-во, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. С-во, ДЦПЛУ в гр. См-во, ДЦСХ вгр. См-во.

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
365908.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите предмет на поръчката се финансират частично по ОП „ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ФОНД ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ- НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА- ДБФП: BG05FMOP001-3.002-0014-С06

Възложителят е възложил по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, процедура с предмет: Доставка на захар и захарни изделия по предварителна заявка за нуждите на ОДЗ гр.Смядово, детски градини в селата Риш, Веселиново и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДВХПР - с.Черни връх, защитени жилища, ЦНСТ, ОП ”ЧОБ”, ДЦВХУ, ДЦСХ в Община Смядово ”- стойност 24389,88 лв. без ДДС. Обем доставка на захарни изделия

II.2) Описание 1

Плодове и зеленчуци / консервирани/ и др. 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ДГ в гр.Смядово и в с. Риш и Янково, ДСП, общ. трапезария, ДПЛПР с.Ч. връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1,2 ,3 в гр.С-во, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. С-во, ДЦПЛУ в гр. См-во, ДЦСХ вгр. См-во.

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини в гр.Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с.Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР №1, №2 и №3 в гр.Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“ гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово по обособени позиции, за срок до 31.12.2023 год., считано от датата на подписване на съответните договори.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
205817.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите предмет на поръчката се финансират частично по ОП „ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ФОНД ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ- НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА- ДБФП: BG05FMOP001-3.002-0014-С06

Участниците могат да подават оферти за една повече от една или всички обособени позиции.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да разполага най-малко с един обект, регистриран по смисъла на чл. 12 от Закона за храните или ако участникът е чуждестранно лице – най-малко един обект с аналогична регистрация, респ. вписване в аналогичен професионален регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен участника.
Удостоверяване съответствието с този критерий за подбор:
Участникът попълва Част ІV, раздел А, от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва: № и дата на удостоверението на регистрирания обект, адрес на обекта, вид на обекта (за производство или за търговия), групи храни, които се произвеждат или предлагат в регистрирания обект, посочване на валидността на регистрацията (безсрочна или временна по смисъла на чл. 12а от Закона за храните), компетентен орган, издал удостоверението, уеб адрес, откъдето може да се направи справка за наличието на регистрацията на декларирания обект.
При сключване на договора участника избран за изпълнител следва да представи документа или да посочи уеб адрес, откъдето може да се направи справка за наличието на регистрацията на декларирания обект.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът попълва Част ІV, раздел В, от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва: дейностите, стойностите, датите, получателите.
* При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
На основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП , преди сключване на договора за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да докаже декларираните в ЕЕДОП обстоятелства, чрез представяне на: Списък на изпълнените доставки, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, от които доказателства да е видна информацията, декларирана в ЕЕДОП.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той посочва това обстоятелство в офертата си, като трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
В случай че участникът ще използва капацитета на трети лица, то това обстоятелство следва да бъде отбелязано в ЕЕДОП на участника, Част II, раздел, В. Информация относно използването на капацитет на други субекти.
За всяко трето лице се представя отделен ЕЕДОП, в който се попълва информация в част II, раздели А и Б и част III, както и части IV и V на ЕЕДОП, доколкото тя има отношение към специфичния капацитет, който икономическият оператор ще използва.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
В случай че участникът ще използва подизпълнители при изпълнение на поръчката, то това обстоятелство следва да бъде отбелязано в ЕЕДОП, Част II, раздел Г Информация за подизпълнители, чиито капацитет икономическият оператор няма да използва, с наименованието на подизпълнителя, ЕИК, вида и дела от поръчката, която подизпълнителите ще изпълняват.
За всеки подизпълнител се представя отделен ЕЕДОП, в който се попълва информация в част II, раздели А и Б и част III, както и части IV и V на ЕЕДОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, то това обстоятелство следва да бъде отбелязано в ЕЕДОП, Част II, Форма на участие.
За всеки участник в обединението се представя отделен ЕЕДОП.
При подаване на офертата се представя документи съгласно чл. 37, ал. 4 от ППЗОП


Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата поне една доставка с предмет идентични или сходни с тези поръчка.
Под Доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира:
За Обособена позиция 1 (ОП 1) – Хляб, хлебни, тестени изделия, брашно и др.
Доставка на Хляб и/или хлебни изделия и/или тестени изделия и/или брашно.
За Обособена позиция 2 (ОП 2) – Мляко, млечни произведения, яйца и др.
Доставка на Мляко и/или млечни продукти и/или яйца
За Обособена позиция 3 (ОП 3) – Месо, месни произведения, риба и др. Доставка на Месо и/или месни продукти и/или колбаси и/или риба
За Обособена позиция 4 (ОП 4) – Олио, оцет, варива, подправки, ориз и др. – Доставка на Олио, и/или оцет и/или подправки, и/или зърнени храни.
За Обособена позиция 5 (ОП 5) – Плодове и зеленчуци /пресни /
Доставка на Плодове и/или зеленчуци пресни или консервирани
За Обособена позиция 6 (ОП 6) – Захар, захарни изделия и др. Доставка на Захар, и/или захарни изделия
За Обособена позиция 7 (ОП 7) – Плодове и зеленчуци / консервирани/ и др. Доставка на Плодове и/или зеленчуци пресни или консервирани
Възложителят не поставя изискване за обем.
В случай, че участника подава оферта за повече от една обособена позиция следва да докаже изпълнение на идентични или сходни доставки равен на сбора на обособените позиции, за които се отнася офертата
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставяне на хранителните продукти франко складовете на заведенията по-предварително дадена заявка.
Необходимото количество хранителни продукти се определя ежедневно от определени от Възложителя лица.
Тези лица дават ежедневна заявка до Изпълнителя за необходимото количество и вид на доставката.
Изпълнителят извършва доставките периодично, за своя сметка, до складовете на детски градини в гр. Смядово и в селата Риш и Янково, ДСП, обществена трапезария, ДПЛПР с. Черни връх, ЗЖЛПР в с. Янково, ЗЖЛПР № 1, № 2 и № 3 в гр. Смядово, ЦНСТПЛУИ с.Веселиново, ОП „ЧОБиО“- гр. Смядово, ДЦПЛУ в гр. Смядово, ДЦСХ в гр. Смядово ежедневно до 8.30 ч. - в деня, следващ деня на заявката, подадена от посочените по горе лица.
Посочените прогнозни стойности по отделните обособени позиции са ориентировъчни и не пораждат задължения за Община Смядово да ги заплати в пълен обем. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на базата на конкретните нужди.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/12/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Смядово, находяща се на адрес: гр. Смядово бул Княз Борис 1" № 2

На заседанието на комисията имат право да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители както и представители на средствата за масово осведомяване.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, в настоящата процедура ще се извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Поръчката е регулярна.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Избраният изпълнител представя Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора за възлагане на обществената поръчка за всяка обособена позиция, в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:- парична сума, банкова гаранция, застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
При банкова гаранция се представя оригиналът й, като тя е безусловна, неотменяема и непрехвърляема като покрива 100 % (сто процента) от стойността на гаранцията за изпълнението му със срок на валидност, срока на действие на Договора, плюс 60 (шестдесет) календарни дни.
При Застраховка да обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на Изпълнителя, е със срок на валидност, срока на действие на договора, плюс 60 (шестдесет) календарни дни. Възложителят да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на Изпълнителя при пълно или частично неизпълнение на Договора, и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорност по друг договор. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на Договора на етапи и при условия, както следва:
частично освобождаване в размер на 50 % (петдесет на сто) от стойността на гаранцията, в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след осъществяване на съответните доставки на стойност не по малка от 50 % (петдесет на сто) от стойността на Договора, при условие, че съответните доставки са надлежно приети от Възложителя по установения в договора ред.
окончателно освобождаване на остатъчната сума по гаранцията се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след изтичане на срока на настоящия Договор.
Ако Изпълнителят е представил банкова гаранция за изпълнение на Договора, преди частичното ? освобождаване следва да представи гаранция за изпълнение в остатъчния изискуем по Договора.
Ако Изпълнителят е внесъл гаранцията за изпълнение на Договора по банков път, Възложителят освобождава съответната част от нея.Възложителят не дължи лихви върху сумите по предоставените гаранции, независимо от формата, под която са предоставени.
Възложителят има право да задържи изцяло или частично гаранцията за изпълнение при пълно или частично неизпълнение на задълженията по настоящия Договор от страна на Изпълнителя и/или при разваляне или прекратяване на настоящия Договор по вина на Изпълнителя. В тези случаи, Възложителят има право да усвои от гаранцията за изпълнение суми, покриващи отговорността на Изпълнителя за неизпълнението.На основание чл. 47, ал. 4 от ЗОП, органите от които може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, са както следва:
-МТСП – http://www.mlsp.government.bg/;
-АЗ – http://www.az.government.bg/;
-ИА „Главна иинспекция по труда” – http://www.gli.government.bg/;
- НЗОК -. http://www.nhif.bg/;
- НАП - www.nap.bg
- НОЙ - www.nssi.bg
МОСВ - www.moew.government.bg
РИОСВ - www.riew.org
1.2. Основания, при наличието на които Възложителят отстранява– чл. 55 от ЗОП:
Възложителят отстранява от участие в процедурата:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидацияили е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗили е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
2. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок озтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg. +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва