Деловодна информация
00530
Е-12-00-367#1 17/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
17/10/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0079 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
И. Ангелова +359 298593048
i.angelova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/page?id=303


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4081
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддържане на Софтуер за управление на електронен архив”
50324100      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Наблюдение, настройка и поддържане на оптимално функциониране на отделните комуникационни, технологични и софтуерни елементи, бази данни и функционални модули, изграждащи СУЕА и връзката между тях;
2. Настройка, поддръжка и привеждане в състояние на оптимално функциониране на приложния софтуер на СУЕА, вкл. и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми;
3. Актуализиране в съответствие с нормативните изисквания и промени в работните процедури, без промяна на първоначално установената функционалност;
4. Поддържане на архитектурата в съответствие с актуалната организационна структура на НАП;
5. Трансфер на знания.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
200000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Дондуков“ №52.

В резултат на извършването на дейностите, предмет на поръчката, ще бъде осигурена непрекъсваемост в работоспособността на Софтуер за управление на електронен архив в НАП в технически и приложен аспект и актуализиране на приложния софтуер в рамките на разработената функционалност през периода на действие на договора.
В обхватът на поръчката е изпълнението на следните основни дейности, които формират обхвата на поръчката:
Дейност 1: Наблюдение, настройка и поддържане на оптимално функциониране на отделните комуникационни, технологични и софтуерни елементи, бази данни и функционални модули, изграждащи СУЕА и връзката между тях;
Дейност 2: Настройка, поддръжка и привеждане в състояние на оптимално функциониране на приложния софтуер на СУЕА, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми;
Дейност 3: Актуализиране на СУЕА в съответствие с нормативните изисквания и промени в работните процедури, без промяна на първоначално установената функционалност;
Дейност 4: Поддържане на архитектурата на СУЕА в съответствие с актуалната организационна структура на НАП;
Дейност 5: Трансфер на знания на служителите в НАП.
Конкретните технически параметри на обществената поръчка, са описани в Техническите спецификации, които са част от одобрената документация за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на обществената поръчка е в размер на 200 000.00 лв. без ДДС.
Срокът на Договора е 24 мес., с начална дата - датата, следваща датата на преустановяване действието на действащия дог. (03.12.2019 г.) или друга по-ранна дата, при предсрочно прекрат. на дог., за което изпълн. ще бъде уведомен или от датата на скл.на дог., в случай, че това настъпи след 04.12.2019 г
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Наличие на техн. оборудване - представяне на инф. за техн. оборудване на у-ка-посочват се номера на стац. тел. линия, валидни електр. адреси и № на моб. тел. линии на лицата, вкл. в екипа за изпълн., изпълн. функц.: р-л екип, програмисти Java, администратор база данни, администратор на приложни сървъри, с оглед обезпеч. на услугите по поддърж. на с-мата, описани в Техн. спец. у-ците предост. и опис. на наличн. инфраструктура, позвол. конфигурирането на среда, позвол. пълноценно функц. на СУЕА. Инф. се попълва в част ІV „Критерии за подбор“, р. „В“ „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на ЕЕДОП.
2.Налич. на опит - предст. на списък на услугите, идент./сходни с предм. на общ. поръчка, изпълн. през последн. 3 г. от датата на подав. на офертата, съгл. чл. 63, ал. 1 т. 1, б.„б“ ЗОП, придружен с доказат. за изв. услуга. Информ. се попълва в част ІV, р. „В“ Технически и професионални способности“, т. „Извършени услуги от конкретния вид“ на ЕЕДОП. Инф. да вкл. подробно опис. обхв. и обема на изв. д-сти, вкл. в изп. услуга, както и използв. технологии за база данни, приложен сървър, операц. с-ма, средства за разработка и поддръжка на приложния софтуер; чието изпълнение е приключило в заложения период, съгл. указанията на възл., като се даде описание на изв. д-сти и услуги, с-ст, период на изпълн. (посочва се нач. и крайна дата), получател, независ. дали е публ./частен субект.
3. Налич. на персонал с опред. профес. компет.: извършва се чрез представяне на инф. за л., които ще отг. за изпълн. на поръчката, с посочв. на имената, функцията, която ще изпълняват, инф. за образование, образоват.-квалиф. ст., профес. квалиф. (номера/дати на дипломи, сертификати, издател на документ), описание на придобития опит в изискуема от възложителя област. Инф. се попълва в част ІV, р. „В“, „Технически и професионални способности“, т. „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП.
4. Налич. на изискуемия от Възл. стандарт БДС EN ISO 9001:2015 за управление качеството на информацията в областта на разработка, внедряване и/или поддръжка на ИТ системите, се декларира чрез попълване на част ІV, раздел „Г“, „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ на ЕЕДОП.
Възлож. може по всяко време, след отваряне на офертите да изиска представяне на всички/част от докум., чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП инф., съгл. чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, 6, 9 и 10 ЗОП, когато това е необх. за законосъобр. провежд.
Продължава в Раздел VI.3) "Допълнителна информация"


1. У-кът да разполага с техн. оборудване необх. за изпълн. на общ. поръчка.Да разполага със стационарна тел. връзка с поне 1 тел. линия, електр. адрес и моб. връзка с лицата, вкл. в екипа, и да има изград. инфраструкт., позволяваща му да конфигурира среда за разработка и тестване, аналогична на средата, в която работи инф. с-ма СУЕА при Възл., подробно разписана в Техн. специф.
2. У-кът трябва да е изпълнил услуги, с предмет и обем, идентични/сходни с тези на общ. поръчка, през последн. 3 г. от датата на подав. на офертата.
Заб.: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълн. е приключ. в рамките на заложения от възл. период, независ. от датата на възлаг. й.Сходни с предмета и обема- изпълн. на услуги в обл. на разработв. и/или поддръжка на web базирани инф. с-ми, които съхраняват/обработват данни, с Оracle Database Enterprise Edition и Oracle Universal Content Management,среден обем на натоварване мин. 1000 бр. трансакции на ден и мин. 1000 бр. оторизирани потреб.
3.У-кът да разполага с персонал с опред. профес. компетент. за изпълн. на поръчката:
3.1.Мин. 1 л. Ръководител на екипа:
-висше образов. с мин. образ. ст.“магистър” или екв. в обл. на (или екв. на) „Природни науки, математика и статистика” или „Инф.-комуник. технологии“ /„Техн. науки и техн. професии” или „Общ. науки, журналистика и информация“ или „Бизнес, администрация и право“;
-Мин. 5 год. опит в проекти за разработване и/или поддръжка на приложен софтуер, от които мин. 3 г. опит в управл. на такива проекти;
-Практич. опит с раз. методики и рамки за изпълн. на софтуерен проект (Project Management Body of Knowledge (PMBOK) Guide, PRINCE2, Agile/SCRUM, RUP и др.);
-сертификат за управл. на проекти;
3.2.Мин. 1 . лице за Програмист:
-Мин. 3 г. опит в разработване и/или поддърж. на софтуер;
-Практич. опит с технолог., които са използвани при разработване на системата (Java, Java EE, JavaServer Pages, J2EE, XML, JSP, HTML, PL/SQL);
-Практич. опит с бази данни Oracle11g или по-висока;
-сертификат Java SE или Java EE.
3.3. Мин. 1 лице за Администратор на база данни:
-Висше обр-е ст. “бакалавър” или екв. в обл. на „Природни науки, математика и статистика”/„Информац.-комуникац. Технолог.“ или сертиф. за администратори на бази данни Oracle Database 11g Administrator Certified Associate/Database 11g Administrator Certified Professional/Oracle Database 11g Administrator Certified Master или Oracle Database 12g Administrator Certified Associate/Database 12g Administrator Certified Professional/Oracle Database 12g Administrator Certified Master ;
-Мин. 3 г. практич. опит с администриране и оптимизиране на бази данни Oracle 11g/по-висока;
-Практич. опит с методиките и технолог. необх. за изпълн. на поръч. (Oracle DB, Oracle Universal Content Management, PL/SQL и т.н.);
-Практич. опит с администрир. на Oracle Fusion Middleware Application за Content Server;
-Практич. опит с Oracle Fusion Middleware Control to Manage Oracle UCM Content Server;
3.4.Мин. 1 л. за Администратор на приложен сървър:
-Висше образ. ст. “бакалавър”/екв. в обл. на „Природни науки, математика и статистика”/„Информационно-комуникационни технологии“/сертификат Oracle Certified Associate - Oracle WebLogic Server 11g System Administrator/по-висока;
-Мин. 2 г. практич. опит с в обл. на инсталиране, администриране, конфигуриране и поддръжка на приложения на Oracle WebLogic application server;
-Практич. опит с администрирането на Oracle Fusion Middleware Application за Content Server;
-Практич. опит с Oracle Fusion Middleware Control to Manage Oracle UCM Content Server;
3.5.Др. експерти: по преценка на Изпълнителя-следва да предвиди тяхн. включв. в процеса на раб., без да изисква доп. средства
4. У-кът да прилага с-ма за управл. на кач. по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 в обл. на разработка, внедряване и/или поддръжка на информ. с-ми или екв. стандарти за управл. на кач. на информ. в обл. на разработка, внедряване и/или поддръжка на инф. с-ми или да прилага екв. мерки за осиг. на кач.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на обществената поръчка е дадено в Техническите спецификации.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора, без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/11/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3) "Технически и професионални възможности"
У-ците са длъжни при поискване от страна на възл. да предст. необх. инф. за правно-организац. форма, под която осъществ. д-ста си, и списък на вс. задължени л. по смисъла на чл. 54, ал. 2 и 3 ЗОП независ. от наимен. на органите, в които участват/от длъжностите, които заемат.
У-кът опред. за изпълн., представя преди скл. на д-ра документите, с които се доказва съотв.му с постав. от възл. изискв. за критерии за подбор, съгл. чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП/чл. 63 от ЗОП.
В случай, че у-кът ще ползва подизпълнители, критериите за подбор се прилагат за тях, съобр. вида и дела от предм. на поръчката, която ще изпълн.
При уч-ие на обединение на физ. и/или ю. л., което е неперсонифицирано, съотв. с критериите за подбор се доказва от обединението-у-ник, а не от всяко от л., вкл. в него, с изключ. на съотв. регистрация, представяне на сертификат/др. условие, необх. за изпълн. на поръчката, съгл. изискв. на нормат. или администрат. акт и съобр. разпредел. на участието на л. при изпълн. на д-стите, предвид. в д-ра за създ. на обедин.
Ако у-кът ще ползва капацит. на трети лица, посоч. критер. за подбор се прилаг. за тях, по отнош. доказв. на които критерии, у-кът се позов. на капац. на тези трети лица -за тях не трябва да са налице основ. за отстран.
Ако у-к се позовава на ресурса на трети лица, следва да може да докаже, че ще разполага с този ресурс за периода на изпълн., и предст. докум. за поетите от третите л. задълж. За критерия-профес. компет. и опит за изпълн. на поръч., уч. може да се позовава на капац. на третите л. ако тези л., с чиято компет. и/или опит се доказва изпълн.на изискв. на възл., ще участв. в изпълн. на частта от поръчката, за която е необх. (край)
1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
2. Условия и начин на плащане – Възложителят ще заплаща по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, дължимото по договора възнаграждение на 8 /осем/ тримесечни вноски, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от Изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора и въз основа на одобрен тримесечен отчет за извършените дейности по поддръжка.
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на НАП:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”, раздел "Процедури по ЗОП".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва