Деловодна информация
00530
E-12-00-365#1 14/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/10/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0078 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков №52
София BG411 1000 България
Д.Джумалийски +359 298593226
d.djumalijski@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4076
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Застраховане на служителите на НАП с групова застраховка срещу злополука и застраховка „Живот” за 2020 г. и 2021 г.
66511000      
Услуги

ППредметът на обществената поръчката е „Застраховане на служителите на НАП с групова застраховка срещу злополука и застраховка „Живот” за 2020 г. и 2021 г.” Възлагането на обществената поръчка е в изпълнение на чл. 15 от Закона за Националната агенция за приходите, с който е въведено задължение за агенцията да застрахова служителите си срещу злополука и застраховка „Живот”, за сметка на своя бюджет. На застраховане подлежат всички служители на ЦУ на НАП и териториалните структури на агенцията, независимо от тяхното наименование, които са в трудови правоотношения и служебни правоотношения, включително и работещите на намален работен ден, както и назначените по реда на ПМС № 66 на МС от 28.03.1996 г. за кадрово осигуряване на някои дейности в бюджетните организации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
66511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Административните сгради на структурите на НАП - ЦУ/ТД/Офиси/УЦ/УБ на НАП, в които се ползва фиксирана телефонна услуга, Република България и чужбина

Предметът на обществената поръчката е „Застраховане на служителите на НАП с групова застраховка срещу злополука и застраховка „Живот” за 2020 г. и 2021 г.” Възлагането на обществената поръчка е в изпълнение на чл. 15 от Закона за Националната агенция за приходите, с който е въведено задължение за агенцията да застрахова служителите си срещу злополука и застраховка „Живот”, за сметка на своя бюджет. На застраховане подлежат всички служители на ЦУ на НАП и териториалните структури на агенцията, независимо от тяхното наименование, които са в трудови правоотношения и служебни правоотношения, включително и работещите на намален работен ден, както и назначените по реда на ПМС № 66 на МС от 28.03.1996 г. за кадрово осигуряване на някои дейности в бюджетните организации.
Застрахованите лица са разпределени в две групи:
Група 1 – Служители, упражняващи дейност с нормален риск;
Група 2 - Служители, упражняващи дейност с повишен риск (служители от отдели служители от отдели „Оперативни дейности“ - София, Пловдив, Велико Търново, Варна и Бургас“, към дирекция „Оперативни дейности“, главна дирекция „Фискален Контрол“ на длъжности: инспектор по приходите, старши инспектор по приходите и главен инспектор по приходите).
Броя на служителите на НАП, подлежащи на застраховане:
- около 7 570 (седем хиляди петстотин и седемдесет) души – Група 1.
- около 800 (осемстотин) души – Група 2.
Застраховани са всички служители на НАП към датата на сключване на договора, независимо дали са на работа или ползват някакъв вид законоустановен отпуск. Застраховани са и всички служители на НАП, назначени в срока на застрахователното покритие по договора.
Застраховани са всички служители на НАП, независимо от тяхната възраст.
Забележка: Посоченият брой на служителите е максимално очаквания в срока на изпълнение на договора. Броят на лицата, включени в груповата застраховка по договора ще бъде определен към момента на подписването му и съответно коригиран към момента на падежа на всяка вноска на дължимата застрахователна премия.
Критериите по-долу
 
ДА Среднопретеглена застрахователна сума при настъпване на трайна загуба на трудоспособност или смърт вследствие злополука    15
Среднопретеглена застрахователна сума при настъпване на трайна загуба на трудоспособност или смърт вследствие заболяване    15
Среднопретеглена застрахователна сума при настъпване на временна загуба на трудоспособност вследствие злополука над 10 до 180 дни. Дължимо обезщетение на ден    10
Среднопретеглена застрахователна сума при настъпване на временна загуба на трудоспособност вследствие заболяване над 20 до 100 дни. Дължимо обезщетение на ден    10
Среднопретеглена застрахователна сума при болничен престой на застраховано лице над 5 дни до 100 дни. Дължимо обезщетение на ден    6
Цена
44
II.2.6) Прогнозна стойност
1100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са лицензирани застрахователи за предлаганото застрахователно покритие. Деклариране съответствието с поставеното изискване се извършва чрез представянето на информация за действащ лиценз за застраховател за предлаганото застрахователно покритие по чл. 29 от Кодекса за застраховането или по чл. 41 от същия кодекс. Информацията се попълва в част ІV „Критерии за подбор“, раздел „А“ „Годност“, т. „Необходимо е специално разрешение“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документа, чрез който се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за подбор, съгласно чл. 112, ал. 1, т.2 във вр. чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединения на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Деклариране съответствието с посоченото изискване се извършва чрез представяне на информация за услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, като се посочи предмета на услугата (вид на застраховката), получател на услугата, независимо дали е публичен или частен субект (застраховащото лице), периода на изпълнение (начална и крайна дата на застрахователното покритие), обща стойност на застрахователната премия, качество в което участникът е изпълнил услугата (главен изпълнител, участник в обединение, подизпълнител). Информацията се представя чрез попълване на част ІV „Критерии за подбор“, раздел „В“ „Технически и професионални способности“, т. „Извършени услуги от конкретния вид“ на ЕЕДОП.
2. Деклариране съответствието с поставеното изискване се извършва чрез представяне на информация за техническите лица, съдържаща имената на лицата и адрес, на който ще се осъществява дейността по прием и обработка на застрахователните искове от служителите на НАП в част ІV, б. „В“, „Технически и професионални способности“, т. Технически лица или органи за контрол на качеството на ЕЕДОП.


1. Участникът трябва да има изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата си, услуги с предмет и обем, сходен с предмета и обема на настоящата поръчка. Като сходни с предмета и обема на настоящата поръчка ще бъдат приемани групови застраховки „Живот“ и/или „Злополука“ с обслужени най-малко 1000 (хиляда служители), независимо дали обслужването е по един или повече договори с един или повече възложители.
2. Участникът следва да разполага във всеки областен град с поне едно техническо лице, което ще отговаря за прием и обработка на застрахователните искове от служителите на НАП.
Възложителят може по всяко време след отваряне на офертите да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. т.2 и т.3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности съгласно чл. чл. 112, ал. 1, т. 2 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2 и т. 3 от ЗОП.
В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители по която и да е от двете обособени позиции, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Техническите спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя преди сключване на договора гаранция за обезпечаване на неговото изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, в избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на гаранцията за изпълнение, са уредени в проекта на договор за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/11/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП или тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
Финансовите условия и тези за плащане на услугата са подробно разписани в Техническите спецификации на поръчката и проекта на договора за поръчката -неразделна част от одобрената документация.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача" от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва