Деловодна информация
00530
Е-12-00-364#1 14/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/10/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0077 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Трифонов +359 298593167
v.trifonov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=4075
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП, вкл. специализирано обучение на служители за работа със софтуера“, в две обособени позиции
48517000      
Доставки

Предметът на поръчката включва „Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП, вкл. специализирано обучение на служители за работа със софтуера“, разделена в две обособени позиции, както следва:
1. „Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“;
2. „Осигуряване на специализирано обучение за служители на НАП за работа с инсталиран софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“
Специфичните изисквания на възложителя при изпълнението на предмета на поръчката по всяка от обособените позиции са дадени в Технически спецификации по всяка от обособените позиции – приложение №1А и приложение №1Б към документацията по ОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
61986.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Закупуване на лицензи за софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48517000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

В административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №52.

Предмет на обществена поръчка по ОП1 е закупуване на:
1. Лицензи за софтуер за създаване на дискови образи във формат, съвместим с Expert Witness Disk Image Format, EnCase E01 Bitstream с право на ползване и поддръжка за период от 3 години за 20 работни места;
2. Лицензи за софтуер за анализ на дискови образи с цел събиране на доказателства в електронен вид с право на ползване и поддръжка за период от 3 години за 5 работни места;
3. Лицензи за софтуер за виртуализация на работна станция с право на ползване за период от 3 години за 5 работни места.
Срокът за доставка е 30 календарни дни от подписване на договор с участника, избран за изпълнител, но не по-късно от 20.01.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантовото споразумение, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Поддръжката на софтуерите по т. 1 и т. 2 е за срок не по-кратък от 36 месеца, считано от датата на доставката им, документирана с протокол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
43765.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
37

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е в изпълнение на грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Заплащането ще се извърши от ЦУ на НАП еднократно по банков път, в лева в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора.
Плащането ще се извършва при условията на РМС №592/21.08.2018 г.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на специализирано обучение за служители на НАП за работа с инсталиран софтуер за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
80510000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Обучението е присъствено и следва да бъде проведено в България. При невъзможност за провеждане на обучението в страната, същото може да бъде проведено на територията на друга европейска държава.

Предметът на обществената поръчка е осигуряване на обучение за 5 (петима) служители на НАП за придобиване на знания и умения за използване на софтуер за анализ на дискови образи с цел събиране на доказателства в електронен вид.
Обучението следва да бъде с продължителност 3 (три) дни и да включва най-малко следните теми:
• Инсталиране и конфигуриране на приложението/софтуера. Запознаване с интерфейса на софтуера;
• Създаване и работа с проекти/случаи. Добавяне на други дискови образи към проект/случай;
• Извличане на информация от дисковите образи. Визуализиране на извлечената информация, добавяне на външни програми за визуализация;
• Търсене и намиране на доказателства в дисковите образи; Индексиране на файловете по определени критерии. Търсене на информация в индексирани и неиндексирани файлове;
• Представяне на техники и методи за анализ и обработка на извлечената информация;
• Анализиране и обработка на метаданни, снимки, графики и файлове с електронна поща;
• Импорт и експорт на файлове от и към проекта;
• Изготвяне на отчети и справки. Създаване на произволни шаблони за отчети от потребителя;
• Работа с криптирани файлове - декриптиране на файлове.
Обучението е присъствено и следва да бъде проведено в България. При невъзможност за провеждане на обучението в страната, същото може да бъде проведено на територията на друга европейска държава. Командироването на служителите и разходите за пътни, дневни и квартирни пари ще се поемат от НАП.
Обучението следва да бъде проведено до 30 календарни дни от сключване на договора, но не по-късно от 20.01.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантовото споразумение, срокът за изпълнение на деейностите ще бъде удължен със срока на удължаване на Грант. споразумение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18221.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е в изпълнение на грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Плащането за обучението ще се извърши еднократно, в лева, по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 дни след представяне издадена от него фактура с приложен двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на оконч. доклад за изп. на ОП, подп. от коорд. по д-ра от страна на възл. Възл. заплаща посочената от изп-ля цена за 1 участник за действително обучените служители.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Няма

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от стойността му без ДДС по всяка от обособените позиции, в избрана от изпълнителя форма, в съответствие с разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
Предвид обстоятелството, че в предмета на поръчката, по обособена позиция №1 е включено гаранционно обслужване на инсталираните лицензи за период не по-кратък от 36 месеца, считано от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената инсталация, в съответствие с разпоредбата на чл. 111, ал. 10, изр. второ от ЗОП, възложителят освобождава гаранциите за изпълнение, както следва:
1. по обособена позиция №1:
3 % от стойността на договора - след извършена доставка и инсталация;
2 % от стойността на договора - след изтичане на гаранционния срок, посочен от изпълнителя;
2. по обособена позиция №2:
5 % - след провеждане на обучението и подписан приемо-предавателен протокол за приемане на резултатите от обучението.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/11/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52, в сградата на ЦУ на НАП.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юрид. лице - на физ. лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на параграф 2, ал. 1 от ДРЗМИП, чл.69 от ЗПКОНПИ, както и на предвидените в чл. 107 от ЗОП основания.
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка, разпределена както следва:
- Обособена позиция № 1 - прогнозна стойност 43 765,31 лв. без ДДС, съответно 52 518,37 лв. с включен ДДС;
- Обособена позиция № 2 - прогнозна стойност 18 221,20 лв. без ДДС, съответно 21 865,44 лв. с включен ДДС.
Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност по всяка от обособените позиции.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 Бутан
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва